Je moet gezellig naar de volgende meet toe komen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie liggen er toch na 1-2 jaar weer uit elkaar met die zwakke karakters.
En al die bastaard kinderen.![]()
Verschrikkelijk volk, bah.
quote:Op zondag 14 april 2024 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet gezellig naar de volgende meet toe komen.
Ja precies, ik hoor ook slechts lof en goede dingen en al helemaal niet dat hij op een stugge iele boerse brasem lijkt.quote:Op zondag 14 april 2024 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is een God
Heeft niemand een slecht woord over
Jawel ik.quote:Op zondag 14 april 2024 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is een God
Heeft niemand een slecht woord over
@dud0r je moet echt even gaan uitleggen waar die kinderen zijnquote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie liggen er toch na 1-2 jaar weer uit elkaar met die zwakke karakters.
En al die bastaard kinderen.![]()
Verschrikkelijk volk, bah.
Liefst een tekening met de situatieschets zodat iedereen het begrijpt.quote:Op zondag 14 april 2024 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r je moet echt even gaan uitleggen waar die kinderen zijn
Tevens, we hebben nog 4 maanden Max voor we uit elkaar gaan hoor ik net
ja denk ik welquote:Op zondag 14 april 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je dan ook aan die tafel zitten?
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
14 april. Jullie zijn allemaal verantwoordelijk te houden nu!
Jij zou eigenlijk best een goede nieuwe burgemeester zijn voor Foqueville, naast Groothertogin van L'Estate Bitterboulette, eigenaresse restaurants de Manke Mummie, de Kromme Krezant en de Zalige Zalm, zonaanbidster, gekke schoenenverzamelaar, ledmot en getinte bibberprinses.quote:Op zondag 14 april 2024 10:49 schreef bitterbal het volgende:
maar laten we het verder een gezellige zondag houden
quote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk best een goede nieuwe burgemeester zijn voor Foqueville, naast Groothertogin van L'Estate Bitterboulette, eigenaresse restaurants de Manke Mummie, de Kromme Krezant en de Zalige Zalm, zonaanbidster, gekke schoenenverzamelaar, ledmot en getinte bibberprinses.
Ik ben voor, na het aftreden van Budabeertje een nuttige vacante functie.quote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk best een goede nieuwe burgemeester zijn voor Foqueville, naast Groothertogin van L'Estate Bitterboulette, eigenaresse restaurants de Manke Mummie, de Kromme Krezant en de Zalige Zalm, zonaanbidster, gekke schoenenverzamelaar, ledmot en getinte bibberprinses.
Jij gaat toch altijd werken zodra de zon gaat schijnen.quote:Op zondag 14 april 2024 10:59 schreef bitterbal het volgende:
echt jammer dat het deze week weer zo afkoelt
jaquote:Op zondag 14 april 2024 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat toch altijd werken zodra de zon gaat schijnen.
Gestapelde frustratie spuienquote:Op zondag 14 april 2024 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
Los, wat ben je allemaal aan het doen joh?
Ahaquote:
Ga ik nu doen!quote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter een halfuurtje op de mountainbike voetgangers voor hun ballen rijden in het bos.
Daarna paar weken schroeiende hitte en daarna kan de herfst weer beginnen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef UitStraling het volgende:
Zo te zien blijft geheel april vrij matig qua weer, kan net zo goed naar Schotland verhuizen.
quote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna paar weken schroeiende hitte en daarna kan de herfst weer beginnen.
FTFYquote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna een week schroeiende hitte en daarna kan de herfst weer beginnen.
Schroeiland.quote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de herfst ga jij zeker verder schroeien in Thailand?
Herfstquote:Op zondag 14 april 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna paar weken schroeiende hitte en daarna kan de herfst weer beginnen.
Maar jij was ook knap rustig hier de laatste tijd.quote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter een halfuurtje op de mountainbike voetgangers voor hun ballen rijden in het bos.
werkt dit in alle landen met de doodstraf zo?quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het voordeel van criminelen ter dood veroordelen: je moet er 1x wat werk voor verzetten, daarna ben je permanent van je probleem af
Buda zal wel een mooie vrouw met een lange rok op het oog hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jij was ook knap rustig hier de laatste tijd.
Je laat zo je eigen SC zonder sputteren afnemen lijkt het wel.
You Gotta fight for your right to partyiiiii
Ik doe het voor jullie van de oude garde, ik zeg wat jullie denken.
Im a peoples leader.
Misschien heb ik wel een leven gekregen, Losquote:Op zondag 14 april 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe het voor jullie van de oude garde, ik zeg wat jullie denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dat helaas nietquote:Op zondag 14 april 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werkt dit in alle landen met de doodstraf zo?
De oude garde komt hier al ruim tien jaar niet meer johquote:Op zondag 14 april 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik doe het voor jullie van de oude garde, ik zeg wat jullie denken.
Im a peoples leader.
Alles heeft wel zijn charme. Moet er toch zelf iets van maken uiteindelijkquote:Op zondag 14 april 2024 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Voorjaar, dit stukje straks in mei, mooiste tijd van het jaar qua natuur.
Zomer qua klimaat.
Herfst qua euh series kijken
Winter qua alles wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |