Nee hoor, vraag de incrowd maar.quote:
@dud0rquote:Op zondag 14 april 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Kwam net een filmpje tegen van een juichende massa mensen op het nieuws dat Iran die drones had gestuurd.
De locatie?
Toronto
Je bedoelt rugzakje?quote:Op zondag 14 april 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook een nieuwe backpack, even snuffelen.
Sorteren op prijs aflopend en dan de eerste pakken.quote:Op zondag 14 april 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Eerst met de knopjes friemelenquote:Op zondag 14 april 2024 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Oh, de vaatwasser is niet uit zichzelf aan gegaan
De dingen die ik mensen hoor zeggen over jou thoquote:Op zondag 14 april 2024 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag de incrowd maar.
Der komen er gewoon wat uit KLB hier mensen de les lezen?
Moet je ze eens over Dudor horen?quote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De dingen die ik mensen hoor zeggen over jou tho
Ik gebruik nog steeds een backpack die ik ooit bij Tesco heb gekochtquote:Op zondag 14 april 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Had laatst mijn trouwe oude wereldreisvriendje klaarstaan voor een kort zakenreisje heeft de kat erin zitten zeiken uit nijdquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Lees dat er nauwlijks nog schakelbak auto’s verkocht worden.
Schakelen jullie nog?
Heeft gewerktquote:Op zondag 14 april 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerst met de knopjes friemelen
Vast allemaal accuraat en terecht.quote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De dingen die ik mensen hoor zeggen over jou tho
Jij hebt toch helemaal geen tuin manquote:Op zondag 14 april 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind tuinwerk ook niet leuk, heb alleen niemand die het wel leuk vindt om te doen
Ja maar nieuwe wordt n automaatquote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Schakelen jullie nog?
Deze dan maar https://www.debijenkorf.n(...)-prijs_na_korting_nlquote:Op zondag 14 april 2024 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorteren op prijs aflopend en dan de eerste pakken.
Tuurlijk, gewoon een 6-bakquote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Schakelen jullie nog?
zoveel geld voor zo'n lelijke tasquote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze dan maar https://www.debijenkorf.n(...)-prijs_na_korting_nl
quote:Op zondag 14 april 2024 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie liggen er toch na 1-2 jaar weer uit elkaar met die zwakke karakters.
En al die bastaard kinderen.![]()
Dud0r is een Godquote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je ze eens over Dudor horen?
Dit dat zus zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |