Kwiwi. Maar die woont zo ver weg.quote:Op zondag 14 april 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind tuinwerk ook niet leuk, heb alleen niemand die het wel leuk vindt om te doen
Oh, dan weet ik niet of de buren erg blij gaan zijn met een hogedrukreinigerquote:
@essnhillsquote:Op zondag 14 april 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind tuinwerk ook niet leuk, heb alleen niemand die het wel leuk vindt om te doen
Oh, heb ik het verkeerde prinsesje dan op OFquote:
Denk dat ik het topic zo maar op slot ga gooien voor een dagquote:
Kom vechten danquote:Op zondag 14 april 2024 10:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je een mietje bent niet nee. @:Wereldgozer
Ik denk dat ik geen bloemen en struiken zou hebben. Stukje gestraat, stukje gras mét maairobot.quote:Op zondag 14 april 2024 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuinwerk - Esjequote:
Je moet het positief bekijken. De politie heeft het daar zo goed voor elkaar dat ze hier tijd voor hebben. Dat zou in Nederland nooit kunnen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:03 schreef bitterbal het volgende:
Iraanse politie zet camera's in om kleding van vrouwen strenger te controleren
De Iraanse politie gaat camera’s en andere apparatuur inzetten in een nieuwe poging om vrouwen te dwingen de strikte Iraanse kledingvoorschriften na te leven. Dat heeft de politie vrijdag laten weten.
https://www.volkskrant.nl(...)ps://www.google.com/
je kan met zoveel dingen in het leven bezig houden maar wat doen zij ?
Jij hebt ook geen tuinervaring, anders wist je dat een border planten minder werk is dan een gazon.quote:Op zondag 14 april 2024 10:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen bloemen en struiken zou hebben. Stukje gestraat, stukje gras mét maairobot.
Thats it.
Met nog een klein rolletje voor @bitterbal als er een koffer moet worden gekochtquote:Op zondag 14 april 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuinwerk - Esje
Auto poetsen - GRMBL
Koken - Esje
Kranen monteren - Esje
Desolate foto's maken - GRMBL
Bedstrapatsen - Esje + GRMBL
https://www.instagram.com/reel/C4WZhemvjoD/?igsh=Njc4bW5lZHdkbXBlquote:Op zondag 14 april 2024 10:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWl4ejQ0a2JpcDBiZQ==
Als jij er bent ook vaak zatquote:Op zondag 14 april 2024 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als die McGrath hier is is de sfeer giftig.
nein nein neinquote:Op zondag 14 april 2024 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met nog een kleine rolletje voor @:bitterbal als er een koffer moet worden gekocht
dat is het voordeel van criminelen ter dood veroordelen: je moet er 1x wat werk voor verzetten, daarna ben je permanent van je probleem afquote:Op zondag 14 april 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet het positief bekijken. De politie heeft het daar zo goed voor elkaar dat ze hier tijd voor hebben. Dat zou in Nederland nooit kunnen.
Beide buren hebben een moestuin in de regenafvoer waar ik continu last van heb, ze kunnen de tyfus krijgenquote:Op zondag 14 april 2024 10:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik niet of de buren erg blij gaan zijn met een hogedrukreiniger
maar daar moet je goed over nadenken, extra de tijd voor nemen want je moet wel weten of je dat extra slot wel wilt hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel graag zonder al teveel nadenken
@LTVDKquote:Op zondag 14 april 2024 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar moet je goed over nadenken, extra de tijd voor nemen want je moet wel weten of je dat extra slot wel wilt hebben
quote:
Die haat vakantie, die weet toch niks van koffersquote:Op zondag 14 april 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@:ltvdk
schol helpt je de volgende keer bij een nieuwe koffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |