quote:Op zondag 14 april 2024 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja koffie drinken ze idd wel. De thai voornamelijk ice coffee.
Ja dat zou op dat eiland niet lopen, Er heeft een nederlands restaurant gezeten met dit maar die is dicht
Ja, superraar, iedereen moet dat kijken.quote:
Stiek bij 142 gradenquote:
Ja, kweenie.. bij zulke temperaturen wil ik niet echt curryworst.quote:Op zondag 14 april 2024 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En er zat een duits curryworst zaakje maar die is helaas ook dicht
Hoe danquote:
Ik kan niet echt goede foto's vinden en ook hier varieert de kwaliteit weer heel erg van. Sommige tenten geven je namelijk gewoon een plastic bekertje met veel ijs en wat suikersiroop erin, maar als je een goede hebt is het een lekkere ijskoude limonade met pure fruitpuree/-siroop erin en dan ook nog eens leuk afgetopt met wat verse fruitjes of takjes gezelligheid zoals Rudolph van Veen dat zou zeggenquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is idd een steakhouse, daar krijg je bij je stiek aardappelpuree
ja lopen ook goed dus denk ik welquote:Op zondag 14 april 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kweenie.. bij zulke temperaturen wil ik niet echt curryworst.![]()
Ga je pokebowls doen?
ja dat weet ik niet. ik bestel meestal thais eten voor ontbijt en anders een american breakfastquote:Op zondag 14 april 2024 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe danIk ben er sinds ik in november naar Thailand ging verslaafd aan en heb het sindsdien zeker 20 keer gegeten
[..]
Ik kan niet echt goede foto's vinden en ook hier varieert de kwaliteit weer heel erg van. Sommige tenten geven je namelijk gewoon een plastic bekertje met veel ijs en wat suikersiroop erin, maar als je een goede hebt is het een lekkere ijskoude limonade met pure fruitpuree/-siroop erin en dan ook nog eens leuk afgetopt met wat verse fruitjes of takjes gezelligheid zoals Rudolph van Veen dat zou zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2024 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe danIk ben er sinds ik in november naar Thailand ging verslaafd aan en heb het sindsdien zeker 20 keer gegeten
[..]
Ik kan niet echt goede foto's vinden en ook hier varieert de kwaliteit weer heel erg van. Sommige tenten geven je namelijk gewoon een plastic bekertje met veel ijs en wat suikersiroop erin, maar als je een goede hebt is het een lekkere ijskoude limonade met pure fruitpuree/-siroop erin en dan ook nog eens leuk afgetopt met wat verse fruitjes of takjes gezelligheid zoals Rudolph van Veen dat zou zeggen
[ afbeelding ]
zal er de volgende keer oplettenquote:Op zondag 14 april 2024 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
OHHH, dat moet je zalm/ crispy chicken en crispy pork doenquote:
ja maar is niet hun sterkste puntquote:Op zondag 14 april 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou ja.. ik vind aardappelpuree wel iets voor de winter, maar oke.
Hebben ze geen patat?
ja preciesquote:Op zondag 14 april 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je straks gewoon allerlei random dingen eten die jij lekker vind.
Aardappelpuree beter?quote:
Heb je het familieweekend van je honT al gehad?>quote:Op zondag 14 april 2024 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je straks gewoon allerlei random dingen eten die jij lekker vind.
Jij lette meer op de cripsy pork waarschijnlijkquote:
ja was een keer in bangkok en toen ging ik een restaurant wat eten. was de enige gast. En de chef denk ik had net geprobeerd puree te maken met just en ik mocht proeven.quote:
Nou sorry hoor, maar wat ik daar van de omgeving zag, daar wordt echt helemaal niemand blij vanquote:Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha B&B vol liefde. M'n moeder toen ze hoorde dat we naar Thailand gingen: "ga je dan ook naar Hua Hin?"
Nouuuuu nee.
Neequote:Op zondag 14 april 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij B&B vol liefde niet gevolgd destijds?
ja ga toch vaker naar thaise zaken dat die westerse dingen. die westerse dingen doen geen crispy porkquote:Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij lette meer op de cripsy pork waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |