ja idd maar om succesvol te zijn moet je er wel aan mee doen jaquote:Op zondag 14 april 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee
Gewoon iedereen welkom heten (en zijn portemonnee)
Nee daarom neem ik de 2 die ik heb ook meequote:Op zondag 14 april 2024 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
He Ballie, ik wil je emigratieplannen niet in duigen doen vallen, maar ik zie de donutlamp niet op de Thaise IKEA website staan.
Huh wat raar.. hoezo hebben ze geen thee?quote:Op zondag 14 april 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd maar om succesvol te zijn moet je er wel aan mee doen ja
en thee op de kaart zie ik ook te weinig helaas
Ga je wel in bikini serveren?quote:Op zondag 14 april 2024 12:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zou mij alleen niet richten op volledig vegan
mag je donuts wel importeren in thailand?quote:Op zondag 14 april 2024 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee daarom neem ik de 2 die ik heb ook mee
Heb je nog een idee voor een kleur?quote:
Er is zo veel eggs benedict in Thailand, ik had dat van tevoren nooit verwachtquote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede koffie is belangrijk!
Die eerste zaak heeft ook eggs benedicts met of zalm of bacon![]()
![]()
![]()
Een vrolijk vogeldessin.quote:Op zondag 14 april 2024 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog een idee voor een kleur?
ja denk wel in die lijn. Want hoop dat het gaat lukken dat het een dagzaak blijft. Dus veel van die lunch gerechten en ontbijt. En dan idd misschien wat goed gevulde gerechtenquote:Op zondag 14 april 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je nog iets andere gerechten aanbieden of meer een beetje in die lijn?
ja thai drinken niet echt thee en de meeste mensen zeggen nee het is te warmquote:Op zondag 14 april 2024 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh wat raar.. hoezo hebben ze geen thee?
Echt? Nou ja, ik denk dat het wel lekker isquote:Op zondag 14 april 2024 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is zo veel eggs benedict in Thailand, ik had dat van tevoren nooit verwachtM'n vrienden en ik aten daar niets anders in de ochtend
Smaakvolquote:
ik heb het dus nog nooit gegetenquote:Op zondag 14 april 2024 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is zo veel eggs benedict in Thailand, ik had dat van tevoren nooit verwachtM'n vrienden en ik aten daar niets anders in de ochtend
Wat is dat?quote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
Dat land wordt tevens ook overspoeld door Italian soda, super lekker, maar een drankje waar geen enkele Italiaan ooit van gehoord heeft.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
Dat land wordt tevens ook overspoeld door Italian soda, super lekker, maar een drankje waar geen enkele Italiaan ooit van gehoord heeft.
Ja oke... maar koffie drinkt men ookquote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai drinken niet echt thee en de meeste mensen zeggen nee het is te warm
Ja! De kwaliteit was zeker niet overal hetzelfde, maar de ingrediënten klopten altijd en het was altijd lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt? Nou ja, ik denk dat het wel lekker is
Eieren sowiesoooootje
Ja, dat weten wequote:
Nicequote:Op zondag 14 april 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke... maar koffie drinkt men ook
En bij B&B vol liefde had een vent op Thailand ook erwtensoep en stamppot![]()
![]()
![]()
Heb jij B&B vol liefde niet gevolgd destijds?quote:
ja koffie drinken ze idd wel. De thai voornamelijk ice coffee.quote:Op zondag 14 april 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke... maar koffie drinkt men ook
En bij B&B vol liefde had een vent op Thailand ook erwtensoep en stamppot![]()
![]()
![]()
Net alsof dat raar zou zijnquote:Op zondag 14 april 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij B&B vol liefde niet gevolgd destijds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |