SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ja maar dat moet het ook zijn. Dus van dat gezonde organisch eten en koffies. Er zit echt een grote groep digital nomads die daar met een westers salaris leven dus dat ook kunnen betalenquote:
Deze zin hierboven, heeft ook geen hoofdletter en interpunctie.quote:Op zondag 14 april 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
bitterbal vergeet nu al de Nederlandse grammaticaregels
die d teveel hequote:Op zondag 14 april 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
bitterbal vergeet nu al de Nederlandse grammaticaregels
Buuuuuuuuuuurnquote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze zin hierboven, heeft ook geen hoofdletter en interpunctie.
Je ontkomt ook niet aan vegan en vegetarian -optionsquote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat moet het ook zijn. Dus van dat gezonde organisch eten en koffies. Er zit echt een grote groep digital nomads die daar met een westers salaris leven dus dat ook kunnen betalen
bitterbal is zonder hoofdletter.quote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze zin hierboven, heeft ook geen hoofdletter en interpunctie.
nee idd , moeten er ook opquote:Op zondag 14 april 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je ontkomt ook niet aan vegan en vegetarian -options
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
bitterbal is zonder hoofdletter.
Nederlandse is geschreven met hoofdletter.
Ik ben wel de punt aan het einde van de zin vergeten.
Hmm, dat klinkt wel logisch.quote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat moet het ook zijn. Dus van dat gezonde organisch eten en koffies. Er zit echt een grote groep digital nomads die daar met een westers salaris leven dus dat ook kunnen betalen
Goede koffie is belangrijk!quote:Op zondag 14 april 2024 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee idd , moeten er ook op
deze heeft vegan chocolade. Een van populairste zaken op het eiland. Ik ben er nooit geweest
https://www.facebook.com/delideviPhangan
Meer een kwestie van: pick your battle en dit is er niet een van.quote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leesvaardigheid in de KSC is om te janken.
quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer een kwestie van: pick your battle en dit is er niet een van.
ja klopt, dat hebben de meeste ook idd. Als ik daar ergens zit wordt dat ook erg veel besteldquote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede koffie is belangrijk!
Die eerste zaak heeft ook eggs benedicts met of zalm of bacon![]()
![]()
![]()
Zou ook een gedeelte van de kaart reserveren voor spartelzalm, krokante krezanten, vet spetterspek, hagelslag, hookerpasta en chocoladefonteinen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 april 2024 12:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zou mij alleen niet richten op volledig vegan
Ga je nog iets andere gerechten aanbieden of meer een beetje in die lijn?quote:Op zondag 14 april 2024 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt, dat hebben de meeste ook idd. Als ik daar ergens zit wordt dat ook erg veel besteld
je ziet dat de succesvolle zaken eigenlijk allemaal dezelfde soort kaart hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |