Geef je mij die dan, zodat ik je enkel los laat?quote:
Expeditie (boot) naar het eiland Rottumeroogquote:
En weinig mensenquote:
Zou wel werken toch?quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef je mij die dan, zodat ik je enkel los laat?
Nu niet meer, vroeger woonden daar wel mensen, dacht ik?quote:
Ja, dat denk ik welquote:
oh spannendquote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Expeditie (boot) naar het eiland Rottumeroog
https://www.staatsbosbehe(...)ht_van_de_boswachter
Wadlopen zal voor jou wel gewoon zwemmen zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Expeditie (boot) naar het eiland Rottumeroog
https://www.staatsbosbehe(...)ht_van_de_boswachter
Net met het blote oog waarneembaar, dus ja.quote:Op zondag 14 april 2024 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wadlopen zal voor jou wel gewoon zwemmen zijn.
Doe mij maar de zeemeeuw.quote:Op zondag 14 april 2024 12:52 schreef Karzai het volgende:
er is geen jumbo dus zelf je eten vangen
[ afbeelding ]
Vanaf het eiland Rottumeroog zagen ze de boulevard van het Duitse eiland Borkum, waar kwekveel Keizerlijke marine was gestationeerd. Op de Eems tussen Rottumeroog en Borkum voeren oorlogsschepen, er spoelden zeemijnen aan op het strand van Rottumeroog en ’s ochtends zagen de soldaten Zeppelins richting Engeland vliegen om ‘s avonds weer terug te keren naar Duitsland. De oorlog was dichterbij dan gedacht.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu niet meer, vroeger woonden daar wel mensen, dacht ik?
Wel heel leuk om te doen. Ga deze ook even opslaan.quote:Op zondag 14 april 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net met het blote oog waarneembaar, dus ja.
Vind ik heel lastig te zeggen omdat Thailand zo divers is. Chiang Mai en Chiang Rai vonden we allemaal geweldig vanwege de natuur en tempels. Maar toen we een beetje tempelmoe geworden waren was het ook wel heel fijn om naar het relaxte zuiden te gaan, met op z'n eigen manier ook weer prachtige natuurquote:
Dat bij Hoofddorp in de buurt lijkt wel een ongeluk (ja ik weet dat Schiphol daar in de buurt is, laat mij)quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waarom er zo veel vliegtuigen waren vanochtend, maar deze zeer ongebruikelijke aanvliegroute verklaart een hoop
Ja, andersom is wat lastigerquote:
Zo kun je alles wel platslaan, jij vliegt straks ook naar de andere kant van de wereld voor een paar steentjes en bomenquote:Op zondag 14 april 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Expeditie Rottumeroog ziet er echt uit als iets waar ik geen zin in ga hebben ooit in m'n leven
De hele godverdomme dag op weg voor een paar vogels en zand.
Leukquote:Op zondag 14 april 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken iemand die tot augustus als vogelwachter op Rottumerplaat mag verblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |