ze eten daar wel slangquote:Op zondag 14 april 2024 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. vind ze daar zaak niet zo lekker. weet niet waar het mis gaat
Je hebt niets gemist.quote:
Stukjes uitgebakken chorizo door een pastasaus die 6 uur (ja echt 6 uur en niet minder) opgestaan heeft is heel erg lekker hoor.quote:Op zondag 14 april 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er, broer?
Ik vind dat zelf niet lekker, maar dat vinden andere mensen wel smakelijk.
Rip gasrekeningquote:Op zondag 14 april 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukjes uitgebakken chorizo door een pastasaus die 6 uur (ja echt 6 uur en niet minder) opgestaan heeft is heel erg lekker hoor.
#RudolphvanVeen
Beter dit dan dat je je helemaal leeg kotst en schijt. Geen eetlust is ook kut maar als ik kan kiezen dan kies ik daarvoor.quote:
Een kroket moet gewoon met rundvleessalpicon zijnquote:Op zondag 14 april 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er, broer?
Ik vind dat zelf niet lekker, maar dat vinden andere mensen wel smakelijk.
aardappelkroketjes zijn ook lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kroket moet gewoon met rundvleessalpicon zijn
Dan had die al de hele dag op het toilet gezetenquote:
Er moet niets.quote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een kroket moet gewoon met rundvleessalpicon zijn
Mwa, eetbaar maar ook weer niet denderendquote:
Welquote:
*Bijt in enkel.quote:
Dat is wel zoquote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter dit dan dat je je helemaal leeg kotst en schijt. Geen eetlust is ook kut maar als ik kan kiezen dan kies ik daarvoor.
quote:
was dat?quote:Op zondag 14 april 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, expeditie Rottumeroog is bijna te boeken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |