Doe eens een poging om een uurtje normaal te zijn.quote:
Hadden gehoopt op de winstquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
Randy zijn vriendin en moeder keken niet echt blij
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
Gaat nieuwe topics openen altijd zo traag?
TeamGlenn voor nu eventjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Aah jammer voor randy![]()
Ben bang dat Alice de winnares word...
Die poll was drama, eerst kon je n iet stemmen en later was het niet duidelijk waar. Veel mensen hebben dus niet gestemd maar op andere polls was het overduidelijk dat Glenn favoriet is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef BBmeeprater het volgende:
Glenn sowieso. Poll is eigenlijk wel flauw zo van Salar..
Tja aardige kerel maar dat Karen, Tom en Ashley ten koste van hem eruit zijn gestemd is een schande.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Randy nummer 3 zou worden
Ja ik heb ook de andere polls gezien, zo wel heel verassend zijn al wint Alice.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Die poll was drama, eerst kon je n iet stemmen en later was het niet duidelijk waar. Veel mensen hebben dus niet gestemd maar op andere polls was het overduidelijk dat Glenn favoriet is.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja aardige kerel maar dat Karen, Tom en Ashley ten koste van hem eruit zijn gestemd is een schande.
Al weet ik dat niet iedereen er zo over denkt maar ik dus wel.
21:30 en don't care about Brasil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:52 schreef mario390 het volgende:
is dat ook om 21 00 over?
dat finale duurt in brasil
elke keer over 3 uren
hoop het toch nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja daar word bijna geen aandacht meer aan besteed als de nummer 1 bekend isquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:53 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk is 2e worden nog peinlijker….
Nee joh Glenn wint zeker wetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:50 schreef BigBreg83 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan met allebei leven als winnaar. Maar voor het hele plaatje gun ik het Glenn net iets meer. Zou mooi zijn voor z'n gezin.
Ik ook maakt me ook niet uit. Alle drie was gegunt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan met allebei leven als winnaar. Maar voor het hele plaatje gun ik het Glenn net iets meer. Zou mooi zijn voor z'n gezin.
ga lekker ergens anders trollenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:55 schreef Witborst het volgende:
[..]
Nee 'm niet weer sallar.
Nu Vlaams belang tegen wilders.
Maakt niks meer uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Mededeling aan alle Glenn fans / Alice haters: DIT IS NEP! Er kan niet meer gestemd worden! Alleen je viool!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:56 schreef mario390 het volgende:
in welke topic zall ik nu gaan?
in dts mag tot 3rde mei niet
Er staan nog wat films op die ik wil zienquote:
Ik help het je hopen. Alice zou ik toch wel heel erg vinden als die al winnares uit de bus komt.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:57 schreef freaky40 het volgende:
Koffers nieuwe bewoners staan er al. We gaan door straks!
Was het niet de voorraadkamer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Lijken de gameroom in te gaan, Glenn liep er net na de cap weer uit
nu ook opgezegd nog een maand de tijd om dingen te kijken daarquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er staan nog wat films op die ik wil zien
Zou ook liever derde willen zijn dan twee en met lege handen weg gaan....quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:51 schreef mazaru het volgende:
Goed zo! Gewoon trots zijn. Derde plek is hartstikke goed
Drama na zo'n goed seizoen verder. Ik heb nu al met die Glenn rekening gehouden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Alice zou ik toch wel heel erg vinden als die al winnares uit de bus komt.
Ik niet mag allebei maar realistisch gezien is het glennquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Alice zou ik toch wel heel erg vinden als die al winnares uit de bus komt.
Was vorig jaar volgens mij ook al het geval.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef Gert het volgende:
Oei, de stemlijnen vanuit België zijn ineens kaduuk!
je bent wel de blitzgneisser hequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Don't care .... vervuil de CoS niet.
Geheel in stijl met die FakeFlatie...quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef sly-nl het volgende:
Toch wel jammert dat de geldprijs zo laag is. En 15 duizend voor plaats 2 en 10 voor Randy had ook wel leuk geweest. Zuinig gedoe wel..
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef Gert het volgende:
Oei, de stemlijnen vanuit België zijn ineens kaduuk!
denk je dat sjerrol tegen mij liegt , eg niequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mededeling aan alle Glenn fans / Alice haters: DIT IS NEP! Er kan niet meer gestemd worden! Alleen je viool!
Alice is zich vast voor de honderdduizendste keer aan het poederen.quote:
3e gaat toch ook met lege handen weg?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ook liever derde willen zijn dan twee en met lege handen weg gaan....
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
@:kikijan wil jij bij Tom instagram een filmpje plaatsen hier, ik kan dat niet hij heeft kadootje voor Sonja
Nieuwe zenderquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Alice is zich vast voor de honderdduizendste keer aan het poederen.
Denk het niet. We moeten het doen met Instagram stories.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk zijn er streams bij de Wrap party straks.
Jaja, maar dan heb je het idee dat je het echt niet gered hebt want er zit nog iemand tussen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:01 schreef -river- het volgende:
[..]
3e gaat toch ook met lege handen weg?
Zeker wetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:04 schreef lonneberga het volgende:
Ah Salar,toch wel de leukste deelnemer ooit
beter als die andere 2 Jill is wel al op Salar denk ik ook maar weet ik niet zeker, jill had het wel gezegd alquote:
zie liever alleen wat hoogtepuntenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even doorlullen en wat hoogtepunten
nou vond JIll ook TOPquote:
Nah ja...hij zou een huisje kopen in Frankrijk en iedereen mocht komen logeren...was zijn droomquote:
Dit is denk ik de eerste keer of niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:07 schreef BB-King het volgende:
Sinds wanneer wordt de winnaar niet meer in het huis aangekondigd?
Beetje raar.
oud nieuws hahhaha ze krijgt een meisjequote:
Volgens mij ook al heb ik vorig jaar de finale niet gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dit is denk ik de eerste keer of niet?
hoogtepunten van glenn komen nuquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice dus 2de want van Glenn nog niets gezien
Weer zeikerds die TR's zetten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig dat wij mods ook gezellig de finale kunnen kijken zonder gezeur en gezeik dank daar voor
blik naar Ashley hahahaquote:
Ze moesten ook wel flink zoeken denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoogtepunten van glenn komen nu
ach nietesquote:
Jemig wat een trieste figuren... stelletje kleuters...quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig dat wij mods ook gezellig de finale kunnen kijken zonder gezeur en gezeik dank daar voor
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Van Bunte (die van de reclame vliegtuigen) is de echte winnaar
he he je bent erquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jemig wat een trieste figuren... stelletje kleuters...
ja egktquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles wordt koortsachtig bekeken achter de schermen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |