Doe eens een poging om een uurtje normaal te zijn.quote:
Hadden gehoopt op de winstquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
Randy zijn vriendin en moeder keken niet echt blij
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef superniger het volgende:
Gaat nieuwe topics openen altijd zo traag?
TeamGlenn voor nu eventjes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Aah jammer voor randy![]()
Ben bang dat Alice de winnares word...
Die poll was drama, eerst kon je n iet stemmen en later was het niet duidelijk waar. Veel mensen hebben dus niet gestemd maar op andere polls was het overduidelijk dat Glenn favoriet is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef BBmeeprater het volgende:
Glenn sowieso. Poll is eigenlijk wel flauw zo van Salar..
Tja aardige kerel maar dat Karen, Tom en Ashley ten koste van hem eruit zijn gestemd is een schande.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had nooit verwacht dat Randy nummer 3 zou worden
Ja ik heb ook de andere polls gezien, zo wel heel verassend zijn al wint Alice.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:51 schreef -river- het volgende:
[..]
Die poll was drama, eerst kon je n iet stemmen en later was het niet duidelijk waar. Veel mensen hebben dus niet gestemd maar op andere polls was het overduidelijk dat Glenn favoriet is.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Tja aardige kerel maar dat Karen, Tom en Ashley ten koste van hem eruit zijn gestemd is een schande.
Al weet ik dat niet iedereen er zo over denkt maar ik dus wel.
21:30 en don't care about Brasil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:52 schreef mario390 het volgende:
is dat ook om 21 00 over?
dat finale duurt in brasil
elke keer over 3 uren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |