zullen nog wel meerdere topics komen hahaquote:
zullen nog wel meerdere topics komen hahaquote:
denk niet dat hij dat red met wat hij over houd en met wie hij dan zou willen gaanquote:
niet bij JImmy hoorquote:
Thanks! Zat nog te twijfelen, maar deze boobs zijn echt véél mooier dan die van Glenn en Randy.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:59 schreef superniger het volgende:
Even stemmen regelen voor Alice.
[..]
helden bankliggenquote:
Ik vond Ali irritant, maar Salar wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
Dit jaar ontbrak het aan ee salar of een ali en nog een paar Die brachten humor in vorige jaren.
Karen zal je bedoelen denk ik met het wrijven erin plukje voor plukjequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef PunkieePie het volgende:
Ashley voor het eerst zonder vet haar
Hey SLyquote:
Ik vond al die apartekamerdingen wel mooi eigenlijk. Ook het winkeltje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef Kodiak100 het volgende:
De grote broer blijft de mooist uitgevoerde secret room als je het mij vraagt
Hi! Proost!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SLyik hou het wel bij een spa rood zitten ook bubbels in
leuk om te zienquote:
Als hij de pot zou winnen zou hij dat gaan doen. Van netto 10000 kom je tegenwoordig niet verquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Te verwachten, zijn nooit eerlijk over wat ze met het geld gaan doen
Van 10 ruggen kun je makkelijk met zijn tweeën op safari hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij de pot zou winnen zou hij dat gaan doen. Van netto 10000 kom je tegenwoordig niet ver
Ze heeft viereneenhalf uur zitten smerenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef Snoozey het volgende:
ze ziet er minstens 5 jaar ouder uit dan vanmiddag?
Is dat zijn dochter? Alleen zijn zoon was bij de freeze.quote:
Ja, dat is zijn dochter.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dat zijn dochter? Alleen zijn zoon was bij de freeze.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley en Ronahi doen een Tyronface als Alice aan het woord is.
#complotjes
nee echt nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu kan je nog stemmen![]()
Alsof het niet allang vast ligt wie wint
Ik had het wel flink mis toen Tom weg moest, dus je weet het nooit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ach de schijn moet worden hooggehoudenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat zal helpen jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
Alice zweet zich dood
haar schoenen gaan ook uit
ja die vond ik ook leukquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:25 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vond al die apartekamerdingen wel mooi eigenlijk. Ook het winkeltje.
Die gaat vast de hele avond haar knoppen aan iedereen laten zien en er over vertellenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef BBmeeprater het volgende:
Benieuwd of Ashley meegaat of echt een gezinsmens is.
Bij jou is iedere post een sneer meneerquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
U HEEFT VIERENENEENHALFDUIZEND POSTS LOPEN SNEREN
hier happas tapas nuquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 slingert ook de airfryer aan
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zweetplek in de rode jurk. doe snel die witte aan!
Tom kijkt ook een beetje argwanend bij het praatje van Alicequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley en Ronahi doen een Tyronface als Alice aan het woord is.
#complotjes
Laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
U HEEFT VIERENENEENHALFDUIZEND POSTS LOPEN SNEREN
Ja Vlaams blok tegen wit balang.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:33 schreef LonesomeFairy het volgende:
dat redhij niet van het geld wat hij overhoud enig idee wat het kost en dan mama broertje en weet niet of hij nog iemand wilde meenemen maar dat red die never nooit nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Te verwachten, zijn nooit eerlijk over wat ze met het geld gaan doen
Zie zoveel kleuren... 😂quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een heel andere (kleur) lucht dan wat ik zie.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou er straks door de regieruimte ook een zucht van verlichting gaan ?
Mag ik weten welke pillen je slikt, ik wil die ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja Vlaams blok tegen wit balang.
Zo gaat dat eenmaal.
Alleen niemand durft er over te praten. 🎉
was even rustig he hahaquote:
Zal wel meevallen, die waren allang blij dat Ashley pleite was.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja maar zo gaat het helaas niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen moet zich gedragen heDotteke moet kunnen kijken en niet modden.
Waar heb je het toch elke keer over met je vlaams blokquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja Vlaams blok tegen wit balang.
Zo gaat dat eenmaal.
Alleen niemand durft er over te praten. 🎉
die hebben nog niet eens zulk rood haar hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:31 schreef Snoozey het volgende:
ik vind echt dat ze past bij de Oranjes. kan zo een zus van amalia enzo zijn
Had hij nu altijd een bril op? Valt mij nu pas op.quote:
ehmm ... ik dacht het niet..quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hij nu altijd een bril op? Valt mij nu pas op.
Ook wel een deugkneus genaamd, klopt!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Gert het volgende:
Ik snap wel dat Alice saai wordt gevonden. Maar het klopt gewoon (bijna) altijd wat ze zegt. Ze heeft door hoe het zit, en laat zich de kop niet gek maken. En ja, da's wel een beetje gebrek aan emotie en ontsporing. Maar ik vind dat toch ook wel heel mooi. Ook omdat ze (vind ik) zo oprecht empathisch blij kan zijn voor anderen. Prima mens! Maar ja, winnen gaat ze vermoedelijk niet..
zie de OPquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet dit nou vanavond?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook wel een deugkneus genaamd, klopt!
En dat voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Gert het volgende:
Ik snap wel dat Alice saai wordt gevonden. Maar het klopt gewoon (bijna) altijd wat ze zegt. Ze heeft door hoe het zit, en laat zich de kop niet gek maken.
En ja, da's wel een beetje gebrek aan emotie en ontsporing.
Maar ik vind dat toch ook wel heel mooi. Ook omdat ze (vind ik) zo oprecht empathisch blij kan zijn voor anderen. Prima mens! Maar ja, winnen gaat ze vermoedelijk niet..
Sterk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook wel een deugkneus genaamd, klopt!
Af en toequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee dat kan echt niet!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie nu nog wint
You hate it or you love it. Ik vind 't een ontzettend chille guy!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat kan echt niet!
zou het wel een bazen actie vinden
3 maanden gelegen.......
Wie kant de krachten van die hond? We hadden ook niet verwacht dat ie in de finale ging staanquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat kan echt niet!
zou het wel een bazen actie vinden
3 maanden gelegen.......
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel weer credits naar de decorbouwers![]()
Ik ken anders genoeg meisjes van 20 die zich als pubers gedragenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef Brawli het volgende:
[..]
You hate it or you love it. Ik vind 't een ontzettend chille guy!
Binnen 5 minuten, beloofd!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Een hoop gelul en nepgedoe. Ik kan er slecht tegen. Allemaal SHOW.
Ik wil weten wie derde is geworden..
ook oudere mensenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg meisjes van 20 die zich als pubers gedragen
Alice is niet pás 20 hè, maar al enkele weken!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken anders genoeg meisjes van 20 die zich als pubers gedragen
EUROPAPAquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:47 schreef PinkLow het volgende:
Ik zit tijdens eic hier mee te lezen haha
Bingoquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
Als eerste van de drie finalisten heeft Rsndy het BB huis moeten verlaten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |