Laten we dit nu niet gaan doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:29 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar zo is ze eenmaal...
Drie jaar nog bij Bart... Daarna zit ze weer zaad te slikken.
Ben niet anders gewend van der...
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd ,maar ik ben nu zelf lijnen en ook maar in 3 maanden 11 kilo
ja ben bang dat ik er niet eens door heen komquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik was in seizoen 2 halverwege het proces van me op te geven. Toch maar vanaf gezien.
Ja tijdens een SLquote:
Daar kom je maar op één manier achter natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben bang dat ik er niet eens door heen kom
Was geen kaap, ik poste door het slotjequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
Nog even een topickaap met weer over dat poederen
Ik zie haar ook liever zonder, maar ze is echt te onzeker daarinquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef Verida het volgende:
Nog even over het plamuren van Alice:
het maakt haar ouder, en het zorgt ervoor dat er veel minder expressie in haar gezicht is. (mijn mening)
ze wordt nu 13 in een dozijn, niets bijzonders meer, erg doorsnee
En het is ontzettend slecht voor je huid
Sorry verkeerd beoordeeldquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geen kaap, ik poste door het slotje
kan je niet horen dan toch hahaquote:
nou kan amper lopen kwa rugpijn dus jahquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daar kom je maar op één manier achter natuurlijk!
Ik las het, mijn excuusquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja man!
(was geen kaap, lekker doorpoederen dus)
Vind dat zo dom gezicht die te korte broeken, mijn zoon heeft dat ook vaak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Frummelie het volgende:
Glenn heeft pijn in z'n teentje... lekker hoor die schoenen met 5 meter wc papier...
Ow vervelend zegquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou kan amper lopen kwa rugpijn dus jah
Iemand moet de hottub bewaken he!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou kan amper lopen kwa rugpijn dus jah
Hoog water noemde mijn moeder dat altijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo dom gezicht die te korte broeken, mijn zoon heeft dat ook vaak.
Kan wel mode zijn maar vind het geen gezicht
En daar ben je best goed inquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geen kaap, ik poste door het slotje
Ooh ja ik hou er wel van... ik zwijmel sowieso van mannen in kostuum met te korte pijpjes...quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zei altijd peek en kloppenburg heeft ruzie met de bataquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoog water noemde mijn moeder dat altijd
Ja klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoog water noemde mijn moeder dat altijd
Ja krijg er ooit een hoofdprijs voorquote:
Grappig dat je dat zegt, ik moest eerder juist denken aan dat moment in '99 dat Bart had gewonnen en in zijn eentje achterbleef in het huis, nog best een tijd. Herinner je je dat nog? Dat was zo'n iconisch moment. Zo stil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Het zou toch mooi zijn als ze met zijn drieen in de studio mogen komen zitten ipv met zijn drieen in het huis
Hoorde Glenn net zeggen tegen randy, dat is nooit gedaan he met zijn 3 naar binnenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Het zou toch mooi zijn als ze met zijn drieen in de studio mogen komen zitten ipv met zijn drieen in het huis
vroeger noemde we dat hoog waterquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
🤣quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik zei altijd peek en kloppenburg heeft ruzie met de bata
Elk jaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef humpty het volgende:
Wel jammer dat het al bekend is wie gaat winnen
geen spannende finale meer.
ja het is vreselijk en ben 46 hequote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef mario390 het volgende:
goed dat over is, had ik toch
3 weken geen stream meer
Het 'hoe verzorgd moeten vrouwen zijn' was gisteren ook een item bij Sophie en Jeroen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef Verida het volgende:
Nog even over het plamuren van Alice:
het maakt haar ouder, en het zorgt ervoor dat er veel minder expressie in haar gezicht is. (mijn mening)
ze wordt nu 13 in een dozijn, niets bijzonders meer, erg doorsnee
En het is ontzettend slecht voor je huid
ja doe ik dat wel haha, nee het is een dramaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Iemand moet de hottub bewaken he!
Maar dat is niet fijn nee.
Ze zegt het nu weer in de slquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja doe ik dat wel haha, nee het is een drama
dan had glenn er wel wat van moeten zeggen en dat heeft die dus niet gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef humpty het volgende:
Wat een gedoe met die schoenen van Glen BB hoort gewoon voor de goede maat te zorgen.
Oke kijk al een tijdje geen streams meer dus wist dit niet maar iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan had glenn er wel wat van moeten zeggen en dat heeft die dus niet gedaan
Ik kan me voorstellen dat ze nu alle mensen in de studio nodig hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik gooi de stream aan en SL.
T komt toch nog wel op de stream he?
Dus ik moet naar de uitzending? Of?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze nu alle mensen in de studio nodig hebben.
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:49 schreef mario390 het volgende:
hebben ze nog de
laatste keer in huis gepoept?
dat is wel belangrijk op
laatste daag te doen
Doe nou niet .... ik ben er bijna weer note-loos doorheen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:49 schreef mario390 het volgende:
hebben ze nog de
laatste keer in huis gepoept?
dat is wel belangrijk op
laatste daag te doen
Ik zit te wachtenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Doe nou niet .... ik ben er bijna weer note-loos doorheen...
Was best een leuke streamdagquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kom ik net thuis en kan ik voor het laatst genieten van het 24/7 gebeurennot
waar haal je ineens vlaams blok en zwart vandaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef Witborst het volgende:
Vlaams blok tegen zwart.
Zo zijn de emoties.
Jammer, we leven in zo'n wereld.
Helaas....
Oke heb het door gespoeldquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
uh-uh. nee-nee. Nix ervan. WC papiertje erlangs en doorrrrr
ja vandaag laat, maar gisteren in die winkel had hij gelijk zijn mond open moeten doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef Snoozey het volgende:
glenn heeft nog wel iets gevraagd over die schoenen. maar geen anderen gekregen dus?
Net hadden we een uur lang Tomquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom de hele tijd ashley in de sl. Jimmy is toch ook deze week vertrokken.
De beste van de slechtste, dat wel....quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef jooba het volgende:
Mensen; geniet van de laatste Live en moge de beste winnen
Beter!!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dan. Maar ik heb toch wel genoten van deze dag
Dank je wel !quote:
Precies genoeg tijd voor het promofilmpje van Glenn. En dan door met de livequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze wel opschieten, live in 3 minuten
Daar zijn ze weer!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeten ze wel opschieten, live in 3 minuten
die heeft wel jasje uitgedaan ook hoorquote:
Dat is veel belangrijker toch dan streamenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dan. Maar ik heb toch wel genoten van deze dag
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef jooba het volgende:
Mensen; geniet van de laatste Live en moge de beste winnen
Hey Gertquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef Gert het volgende:
Neus gepoederd, helemaal strak.![]()
Zin in!
* rood staat mooi
A gossie kom maarquote:
Daar is nu BB opquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef mario390 het volgende:
wat is dat op rtl 5
wat nu nog lopt? somige
idioten daar
Yo!quote:
AshleyGODINquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een bedrag ¤56266 nog nooit zo weinig geweest
De verradersquote:
vind der afgevallenquote:
Een mindfull herlderziende!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Wat?! Hebben we nou te klagen?! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo blij dat ze er zo kort inzat. Ik heb toen zij er was geen moment de livestream gekeken.🙈quote:
vorige winnaars van BB zitten samenquote:
heeft salar gewonnen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
vorige winnaars van BB zitten samen
Jazeker! Die staat achter Tatyana, eens gezien en je kunt er niet omheenquote:
Dirk Kuijtquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jazeker! Die staat achter Tatyana, eens gezien en je kunt er niet omheen
even nadenkenquote:
Ja, in mei 2017quote:
Ja viel mij ook opquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:14 schreef Verida het volgende:
haha, die kop van Ty als ashley binnenkomt
Een blik is een blik en daar kunnen we alles mee invullenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Dacht dat Tyron met freeze zei dat alles goed was met Ashley, maar hij keek betwijfeld vond ik net
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef odie22 het volgende:
hoor jimmy nog zeggen, wordt lastig om er beter er uit te zien dan ik met de finale![]()
Niet als het aan Ariana ligtquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Dacht dat Tyron met freeze zei dat alles goed was met Ashley, maar hij keek betwijfeld vond ik net
Gokje: hebben al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |