Laten we dit nu niet gaan doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:29 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar zo is ze eenmaal...
Drie jaar nog bij Bart... Daarna zit ze weer zaad te slikken.
Ben niet anders gewend van der...
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd ,maar ik ben nu zelf lijnen en ook maar in 3 maanden 11 kilo
ja ben bang dat ik er niet eens door heen komquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik was in seizoen 2 halverwege het proces van me op te geven. Toch maar vanaf gezien.
Ja tijdens een SLquote:
Daar kom je maar op één manier achter natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben bang dat ik er niet eens door heen kom
Was geen kaap, ik poste door het slotjequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
Nog even een topickaap met weer over dat poederen
Ik zie haar ook liever zonder, maar ze is echt te onzeker daarinquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef Verida het volgende:
Nog even over het plamuren van Alice:
het maakt haar ouder, en het zorgt ervoor dat er veel minder expressie in haar gezicht is. (mijn mening)
ze wordt nu 13 in een dozijn, niets bijzonders meer, erg doorsnee
En het is ontzettend slecht voor je huid
Sorry verkeerd beoordeeldquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was geen kaap, ik poste door het slotje
kan je niet horen dan toch hahaquote:
nou kan amper lopen kwa rugpijn dus jahquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daar kom je maar op één manier achter natuurlijk!
Ik las het, mijn excuusquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja man!
(was geen kaap, lekker doorpoederen dus)
Vind dat zo dom gezicht die te korte broeken, mijn zoon heeft dat ook vaak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Frummelie het volgende:
Glenn heeft pijn in z'n teentje... lekker hoor die schoenen met 5 meter wc papier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |