Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedeletequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;pquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedelete
ook glenn gestemdquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Salar’s poll net gestart.
klein stukje terug geluisterd net, vliegtuigjes heeft hij denk ik daarvoor wat over gezegdquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p
Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.
Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p
Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.
Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in pollsquote:
nog niet bij Salar wel bij Rtl op Glennquote:
Denk dat het niks met Ashley te maken heeftquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in pollsBlijf het zeggen; hele aardige gast, zou prima een vriend kunnen zijn irl, maar behoorlijk saai voor zo’n programma. Vond hem echt de saaiste, zonder daarmee te willen sneren.
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat het niks met Ashley te maken heeftmaar gewoon het spel.
Moet met terugwerkende kracht ook wel zeggen dat ik de duo’s toch ook wel leuk vond en ook wel mis.
Haha ja je ziet m’n mimiek niet en hoort m’n intonatie niet en dan is het nogal makkelijk anders op te vatten. Bedoel er niks slechts mee iig. Vind het een prima vent verder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]< zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet.![]()
Vind ze eigenlijk alle 3 super saai![]()
Wel heel aardig en heel lief maar ook saai
![]()
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten![]()
Ja dat denk ik ook. Glenn dacht dat ie maar 1 a 2 dagen nodig hadquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed toch echt dat of ze baas zegt doe nog maar weekje of zijn vrouw heeft wat geregeld maar denk niet dat hij gelijk hoeft te beginnen Glenn en Randy net zo
Was vorig jaar ook zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]< zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet.![]()
Vind ze eigenlijk alle 3 super saai![]()
Wel heel aardig en heel lief maar ook saai
![]()
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten![]()
Is onoverkomelijk denk ik. Mensen vinden elkaar/trekken naar elkaar toe/raken bevriend en zullen elkaar willen beschermen. Anderzijds vinden mensen ook anderen minder aardig en het is uiteindelijk toch dat de mensen die meer op elkaar lijken naar elkaar toe trekken. Geldt voor beide kanten. Is eigenlijk met alles wel in het leven. Met de roulerende duo’s kom je toch het dichtst bij om dat wat dwars te zitten denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.
je wordt toch zo 'gedwongen' om met iemand een paar dagen op te trekken wat je wellicht als singel speler. niet zou doen.
Ondanks de duo's ergens toch verbaasd over de 2 groepen die er ontstaan zijn in het huis.
(wat je ook ziet zonder duo's )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |