abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213182311

Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Hier kan je gezellig praten over wat op de streams gebeurd.
Voor de gezellige babbel kan je in de SC terecht zodat de COS ook de COS blijft ➡️ Slowchat

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf15 januari om 20,30 uur op RTL5.
[NL] Op zaterdagvond om 20.00 uur de live-show waarin ook de afvallers bekend gemaakt gaan worden.

[BE] Vanaf 15 januari dagelijks om 20.30 uur op Goplay en 22 uur op play 4
[BE] Liveshow om 20.00 uur (elke zaterdag)via Telenet 247 &goplay stream 1
Finale Big Brother is op zaterdag 13 april
Big Brother Insta uitzendkanaal

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

De 3 finalisten van Big Brother 2024

Alle (ook ex-)bewoners van deze BB
Foto's zijn aanklikbaar, je komt dan rechtstreeks in het topic waar meer info over de bewoner staat.

Bron bewonersfoto's: Tom Cornelissen & Rob Jacobs

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Smile, it's free therapy.
pi_213182318
Het woord ‘casting’ valt en een seconde later ‘zendercheck!’ lol.
Leh-kùr
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 18:11:39 #3
388664 crew  Dotteke
pi_213182357
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica :D
Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedelete
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213182359

Salar’s poll net gestart.
Leh-kùr
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:12:30 #5
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_213182365
Geef mijn de garantie dat volgend seizoen gewoon te eten en te drinken is, dan geef ik me ook op ( voor jullie om de SL mee te maken _O- _O- )
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:13:47 #6
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_213182377
Hoeveel keer schat zei ze nu net haha?
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:14:03 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_213182379
Gewoon 6 minuten gepraat. Ze zei 'laat maar' :') Ze hadden gewoon geen van tweeën een clou van wat daar stond.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_213182391
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica :D
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p

Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.

Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Leh-kùr
pi_213182392
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedelete
_O-
hij zei dat ze van het programma ook verschoten zullen zijn vanwege de populariteit (daar kwam het op neer)
en dat het voor hun heel geslaagd is, veel mogen meemaken.
Daarna over de casting dat die heel goed is gedaan. Zoveel mensen bij elkaar wat wel goed ging :D
Randy zei nog iets van dat het ook hun werk is.
Glenn had het over zijn casting dat hij dat nog goed weet even daarna kwam de zendercheck.
pi_213182395
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]

Salar’s poll net gestart.
ook glenn gestemd :D
pi_213182410
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:

[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p

Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.

klein stukje terug geluisterd net, vliegtuigjes heeft hij denk ik daarvoor wat over gezegd :D
niet gehoord maar had maar een klein stukje terug geluisterd. (wilde dat van casting even terug horen)
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:17:04 #12
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_213182416
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:

[..]

Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.
pi_213182418
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:15 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in polls :P Blijf het zeggen; hele aardige gast, zou prima een vriend kunnen zijn irl, maar behoorlijk saai voor zo’n programma. Vond hem echt de saaiste, zonder daarmee te willen sneren.
Leh-kùr
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:17:46 #14
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_213182424
quote:

[..]
nog niet bij Salar wel bij Rtl op Glenn *O*
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:18:22 #15
38396 mazaru
pi_213182429
quote:

[..]
Ik ook *O*

En Randy stijgt

pi_213182433
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.
Denk dat het niks met Ashley te maken heeft _O- maar gewoon het spel.

Moet met terugwerkende kracht ook wel zeggen dat ik de duo’s toch ook wel leuk vond en ook wel mis.
Leh-kùr
pi_213182439
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in polls :P Blijf het zeggen; hele aardige gast, zou prima een vriend kunnen zijn irl, maar behoorlijk saai voor zo’n programma. Vond hem echt de saaiste, zonder daarmee te willen sneren.
:o < zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet. :D

Vind ze eigenlijk alle 3 super saai :D :P Wel heel aardig en heel lief maar ook saai :@
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten :o ;)
pi_213182455
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:18 schreef Willewa het volgende:

[..]
Denk dat het niks met Ashley te maken heeft _O- maar gewoon het spel.

Moet met terugwerkende kracht ook wel zeggen dat ik de duo’s toch ook wel leuk vond en ook wel mis.
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.
je wordt toch zo 'gedwongen' om met iemand een paar dagen op te trekken wat je wellicht als singel speler. niet zou doen.
Ondanks de duo's ergens toch verbaasd over de 2 groepen die er ontstaan zijn in het huis.
(wat je ook ziet zonder duo's )
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:21:25 #19
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_213182463
ik vermoed toch echt dat of ze baas zegt doe nog maar weekje of zijn vrouw heeft wat geregeld maar denk niet dat hij gelijk hoeft te beginnen Glenn en Randy net zo
pi_213182465
Gaan ze nu echt nog een 2de pizza eten :o :o
Randy tegen Glenn; jij maakt zware pizza's man
Glenn: eigenlijk kunnen we morgen weer pizza maken (in de middag) :o
pi_213182475
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Vind ze eigenlijk alle 3 super saai :D :P Wel heel aardig en heel lief maar ook saai :@
Haha ja je ziet m’n mimiek niet en hoort m’n intonatie niet en dan is het nogal makkelijk anders op te vatten. Bedoel er niks slechts mee iig. Vind het een prima vent verder.

Alice nog het meest levendig van de 3 imo en een lieve meid met goede kijk op het leven. Randy ook leuk en wel humoristisch, tegelijk als BB-speler ook traag en wat saai.

Mijn winnaars zijn er al uit. Denk dat Alice het dichtst bij komt voor mij, daarna Randy, daarna Glenn. Maar ik vind het alle 3 fijne mensen, dat zeer zeker.
Leh-kùr
pi_213182480
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed toch echt dat of ze baas zegt doe nog maar weekje of zijn vrouw heeft wat geregeld maar denk niet dat hij gelijk hoeft te beginnen Glenn en Randy net zo
Ja dat denk ik ook. Glenn dacht dat ie maar 1 a 2 dagen nodig had _O- Zal wel tegenvallen.
  vrijdag 12 april 2024 @ 18:23:20 #23
38396 mazaru
pi_213182481
Alsof het zomer is zegt Randy. Ja en morgen nog mooier! *O*
pi_213182482
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:

[..]

Was vorig jaar ook zo
pi_213182509
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.
je wordt toch zo 'gedwongen' om met iemand een paar dagen op te trekken wat je wellicht als singel speler. niet zou doen.
Ondanks de duo's ergens toch verbaasd over de 2 groepen die er ontstaan zijn in het huis.
(wat je ook ziet zonder duo's )
Is onoverkomelijk denk ik. Mensen vinden elkaar/trekken naar elkaar toe/raken bevriend en zullen elkaar willen beschermen. Anderzijds vinden mensen ook anderen minder aardig en het is uiteindelijk toch dat de mensen die meer op elkaar lijken naar elkaar toe trekken. Geldt voor beide kanten. Is eigenlijk met alles wel in het leven. Met de roulerende duo’s kom je toch het dichtst bij om dat wat dwars te zitten denk ik.

En zeker leuke twist. Zo zag je soms mensen naar elkaar groeien die eerder weinig of niks met elkaar hadden, of kon het juist bondjes iets neutraliseren ^O^
Leh-kùr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')