quote:Hamas has rejected the offer Israel put forward last week in Cairo, according to a statement from the Prime Minister’s Office and the Mossad intelligence agency.
https://www.timesofisrael(...)nterested-in-a-deal/
ik denk dat ze niet iran gaan aanvallen. wet niet natuurlijk, maar klijkt me ook niet een goed idee voor israel. iran staat behoorlijk voor schut als ze niks kunnen raken.quote:Op zondag 14 april 2024 06:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook betwijfel of het handig is voor Isral om nu terug te slaan. De tendens is er nu eenmaal binnen internationale kringen om van mening te zijn dat Isral meer moet incasseren dan dat het kan uitdelen, daar moet men op een tactische manier mee omgaan, Deze aanval van Iran viel gezien het geblaf van de afgelopen dagen eigenlijk nog wel mee.
Je gaat ook zien dat zodra er bommen op Iran vallen, dat veel Westerse media, waar het natuurlijk stikt van journalisten die het niet hebben op Isral, de kant kiezen van Iran en allemaal tranentrekkers gaan plaatsen over het vermeende leed van Iraanse burgers. En we hebben allemaal kunnen zien aan het conflict met de Palestijnen, dat die propaganda effect heeft.
De jongen (schapenherder) raakte vermist, daarop besloten kolonisten om naar Palestijnse dorpenquote:Op zondag 14 april 2024 07:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dit soort berichten, want als we veel media en alle zogenaamd onpartijdige NGOs zoals Amnesty zouden moeten geloven, komen dit soort dingen helemaal niet voor en zijn alle aanvallen van Isralische Joden jegens Palestijnen in de Westelijke Jordaanoever als donderslag bij heldere hemel.
De realiteit is natuurlijk dat dit vaak de norm is, geregeld beginnen de Palestijnen jegens de Joden. Deze mindset zit immers bij deze mensen ingebakken, zo zijn ze opgevoed. Waarna een groep Joden hard terugslaat. De Westerse media en NGOs berichten vervolgens alleen over het tweede incident, niet wat er vooraf aan is gegaan.
Het was vast een verkoudheid waaraan de jongen overleden is.quote:Op zondag 14 april 2024 08:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De jongen (schapenherder) raakte vermist, daarop besloten kolonisten om naar Palestijnse dorpen
te trekken want daar zou die zijn. Er vond veel geweld plaats. Enkele (berichten die het hebben over tientallen) huizen in de fik, heel veel auto's afgebrand en twee Palestijnen dood. Het IDF stond er bij en keek er naar, het duurde uren.
Gistermiddag, toen het meeste al gebeurd was. Is het lichaam gevonden. Niet in een van die huizen. Weer geweld richting die Palestijnse dorpen.
Volgens mij is nog niet bekend waar die jongen aan overleden is en vooral dat als hij vermoord is door wie 't is gedaan. Toch trokken al die mensen en idf weer naar die dorpen om daar hun agressie op die mensen te botvieren.
Als de media dit gaat beschrijven dan klinkt 't niet best he
Dan nog weet je toch niet wie de jongen ontvoerd gedood heeft? En waarom zouden alle bewoners van enkele dorpen hier voor moeten bloeden?quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was vast een verkoudheid waaraan de jongen overleden is.
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Isralirs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 08:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan nog weet je toch niet wie de jongen ontvoerd gedood heeft? En waarom zouden alle bewoners van enkele dorpen hier voor moeten bloeden?
Joh, de anti-semieten komen in grote getale weer naar buiten. Enige verschil is dat ze nu de Palestijnse ipv de Nazi vlag naar buiten hangen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het meest trieste wat ik gisteren heb gezien waren de flexwoningen in mijn stadje.
Alleen maar met Palestijnse vlag voor hun ramen.
Ik snap wel dat ze denken dat de dader een Palestijn zou zijn. Net zoals we gisteren in Sydney een moslim terrorist aan het werk zagen. Meestal klopt 't, soms niet.quote:Op zondag 14 april 2024 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Isralirs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.
Je woont in het westen. Wat doe je nog hier met je Jehova.quote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Weet je wat pas triest is?
Dat het Westen nu ineens gaat verdedigen......
Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?
Het Westen is echt zo hypocriet als het maar kan
quote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathien om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Isralirs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire nowquote:Op zondag 14 april 2024 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Feestvierende antisemieten op de Dam.
Ik zie dat de woningnood voor een groot deel opgelost kan worden.quote:Op zondag 14 april 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het meest trieste wat ik gisteren heb gezien waren de flexwoningen in mijn stadje.
Alleen maar met Palestijnse vlag voor hun ramen.
Hee wat vreemd, het Westen gaat nu ineens wel veroordelen en verdedigen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire now
Jij hebt sowieso geen recht om hier iets van te vinden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathien om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.
Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.
Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?
Clownesk.
Nee, natuurlijk doet de VS dat niet. Want de VS vindt het niet erg als Israel moslims aanvalt.quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Maakt dat ergens goed wat Israel doet en hoe het Westen reageert?quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
...
Komt er eens 1 aanval op Israel,
Deze mensen willen dan ook een ceasefire maar in n richting werkt. En dat zegt ook weer genoeg over de daadwerkelijke overtuigingen en intenties van deze zogenaamde vredesduiven.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon iets met zaaien en oogstenquote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk doet de VS dat niet. Want de VS vindt het niet erg als Israel moslims aanvalt.
Noeksquote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk trouwens dat het regime van Iran erg bang is voor Isral en het westen. Hun legerleiding is wel erg belangrijk voor ze, ze moeten hun land verdedigen. Begin dit jaar is er in Iran nog een grote aanslag gepleegd door moslim fundamentalisten, ze hebben meer vijanden.
Ik sta absoluut niet achter het regime maar als Isral of het westen Iran aan zou vallen en Iran zou vallen, dus door toedoen van buitenaf ben ik bang voor een Irak nummer 2 met veel geweld, een burgeroorlog en een nieuwe regime wat ervoor terugkomt. Dan is de bevolking nog slechter af.
Denk dat verandering in Iran echt van binnenuit moet gaan komen.
Jouw openlijke hypocrisie rondom alles wat Isral doet met zoute tranen is toch wel het toppunt van de dag.quote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Het is ze nooit om een cease fire gegaan natuurlijk. Daarom is het zo ook tenenkrommend dom als mensen als de useful idiots die het zijn meelopen met pro Hamas demo’s. Want we kunnen nu wel stellen dat er geen pro-Palestina maar alleen pro-Hamas demo’s waren.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de demonstratie van vannacht nou niet echt storm liep, tenminste als ik zo op dat filmpje naar die paar klootzakken op de dam kijkquote:Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ze nooit om een cease fire gegaan natuurlijk. Daarom is het zo ook tenenkrommend dom als mensen als de useful idiots die het zijn meelopen met pro Hamas demo’s. Want we kunnen nu wel stellen dat er geen pro-Palestina maar alleen pro-Hamas demo’s waren.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Isral deze tegenaanval “verdient” heeft vanwege hun eerdere vermeende aanval op een ambassade? En daarom zichzelf niet mag verdedigen?quote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen recht om hier iets van te vinden.
Weet je wat pas tenenkrommend is?
Dat jij en je vriendjes nu op hoge pootjes aan komen zetten dat Israel wordt aangevallen, terwijl Gaza volledig kan stikken en platgegooid kan worden.
Maar zodra moslims aanvallen op Israel dan gaan alle alarmbellen af en is de wereld te klein.
Een Jood slaat een moslim, een moslim slaat terug en de hele wereld staat in brand.
Clownesk.
Geef het een paar dagen. En kijk online naar hoeveel figuren virtueel juichten om de aanval van Iran.quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat de demonstratie van vannacht nou niet echt storm liep, tenminste als ik zo op dat filmpje naar die paar klootzakken op de dam kijk
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef het een paar dagen. En kijk online naar hoeveel figuren virtueel juichten om de aanval van Iran.
Yepquote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...
Dat virtueel juichen om de aanval van Iran krijg ik overigens niet mee, ik neem aan op twitter?
Het lijkt er inderdaad op dat Iran vooral geen gezichtsverlies wil lijden en daarom deze aanval uitvoerde.quote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk trouwens dat het regime van Iran erg bang is voor Isral en het westen. Hun legerleiding is wel erg belangrijk voor ze, ze moeten hun land verdedigen. Begin dit jaar is er in Iran nog een grote aanslag gepleegd door moslim fundamentalisten, ze hebben meer vijanden.
Ik sta absoluut niet achter het regime maar als Isral of het westen Iran aan zou vallen en Iran zou vallen, dus door toedoen van buitenaf ben ik bang voor een Irak nummer 2 met veel geweld, een burgeroorlog en een nieuwe regime wat ervoor terugkomt. Dan is de bevolking nog slechter af.
Achter de schermen lijkt het er op dat ze met de vinger hebben gewapperd dat ze niet in een oorlog gesleept willen worden (wat niet betekent dat de VS niet gaat helpen/ingrijpen, betekent meer dat ze er niet op zitten te wachten vanwege de verkiezingen en weinig animo ervoor onder het volk). Publiekelijk blijft de steun onvoorwaardelijk en waarschijnlijk in de praktijk ook als het puntje bij paaltje komt.quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Wat bedoel je met ingrijpen?quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan moeten er in die komende dagen wel succesvolle aanvallen volgen want de score is nu heel zielig. Als het zo blijft dan gaat deze aanval doodgezwegen worden totdat er weer iemand een tiener de keel afsnijdt en dat gevierd kan worden als een overwinning.quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef het een paar dagen. En kijk online naar hoeveel figuren virtueel juichten om de aanval van Iran.
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?quote:Op zondag 14 april 2024 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Feestvierende antisemieten op de Dam.
Vanuit hun veilige huisje hier, behoorlijk veel.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Ik denk dat het de mensen die echt vrijheid willen in iran ook best kan helpen als het leger en regime eens flinke klappen krijgen. Denk dat daar een heel andere dynamiek onder de oppervlakte zit dan in irak.quote:Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
In Teheran zullen vast veel mensen moderner zijn en meer vrijheid willen, de rest van het land buiten de grote steden is ook meer achtergesteld.quote:Op zondag 14 april 2024 11:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het de mensen die echt vrijheid willen in iran ook best kan helpen als het leger en regime eens flinke klappen krijgen. Denk dat daar een heel andere dynamiek onder de oppervlakte zit dan in irak.
Hoe heeft het zo ver kunnen komen?quote:Op zondag 14 april 2024 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanuit hun veilige huisje hier, behoorlijk veel.
Is makkelijk tieren over de grenzen heen als je een verzorgd natje en droogje hebt
Hele delen van Nederland is niets aan de hand natuurlijk, maar de probleemgebieden in de steden zijn echt clusterfucks. Je ziet dit voor je neus fout gaan, totale parallelle samenleving met mensen die doorgaans niet vooraan stonden toen ze hersens uitdeelden
Gebrek aan visie, beleidsarmoede en een sterke focus op korte termijn voordelen van mensen in de BV Nederland zonder de verdere impact voor de maatschappij te (willen) overzienquote:
Dit. Zij hebben wat rakketen en drones op standje schildpad richting Israel gestuurd. Nou poe poe. Israel had vast trillende knietjes. Iran doet nu net alsof ze geen gezichtsverlies lijden en Israel komt het ook wel goed uit, want alle steun die ze aan het verliezen waren lijkt nu weer terug.quote:Op zondag 14 april 2024 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Iran vooral geen gezichtsverlies wil lijden en daarom deze aanval uitvoerde.
Isral heeft met speels gemak deze drones allemaal neergehaald. Denk dat Iran met een verdubbeling niet heel veel meer schade gaat aanrichten.quote:Op zondag 14 april 2024 11:41 schreef sp3c het volgende:
ik zie het meer als een waarschuwing eigenlijk
dat ze dit kunnen is een probleem en ik neem aan dat ze voor een openingssalvo niet direct het achterste van hun tong hebben laten zien
een volgende keer waarschuwen ze niet en schieten ze het dubbele
ja kunst ze hadden een halve dag de tijd om hun schoenen aan te doen en naar hun post te slenterenquote:Op zondag 14 april 2024 11:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Isral heeft met speels gemak deze drones allemaal neergehaald. Denk dat Iran met een verdubbeling niet heel veel meer schade gaat aanrichten.
''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Isral deze tegenaanval “verdient” heeft vanwege hun eerdere vermeende aanval op een ambassade? En daarom zichzelf niet mag verdedigen?
Waarom zou Israel terug slaan dan?quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In Teheran zullen vast veel mensen moderner zijn en meer vrijheid willen, de rest van het land buiten de grote steden is ook meer achtergesteld.
Belangrijkste is dat er geen burgers gedood gaan worden. Dat Isral het maar echt bij militaire doelen gaat houden.
Isral beschermt zijn burgers in Gazaquote:Op zondag 14 april 2024 12:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zou Israel terug slaan dan?
Dit was een tegenaanval.
En Israel en burgers beschermen? Hahahahahahahahaha. Ja, dat zien we in de Gaza strook![]()
![]()
En hoe kunnen we dit probleem oplossen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebrek aan visie, beleidsarmoede en een sterke focus op korte termijn voordelen van mensen in de BV Nederland zonder de verdere impact voor de maatschappij te (willen) overzien
Niemand.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Ga weg. Of draag iets nuttigs bij. Zoals een kippenlamp. Mag ook iets anders zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 11:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?
Beide landen moeten elkaar niet aanvallen, Israel hoort geen ambassade aan te vallen.
En Israel jankt zo ongelofelijk hard over tegenaanval op Gaza (wat nergens op slaat, maar ok) en dan nu moeilijk doen over Iran?
En wie zegt dat Israel zichzelf niet tegen de drones mag verdedigen dan?
Maar dat gaat toch beide kanten op? Pro Palestina mensen doen net alsof 7 oktober niet bestaat. Pro Isral mensen doen net als of al die burgerdoden in Gaza en blokkade van voedsel/medicijnen niet bestaat.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathien om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.
Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.
Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?
Clownesk.
Is lastig in te schatten, want ze verschuilen het achter 'kritiek op de Isralische genocide ', etc.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws. Wie zijn die 5 antisemieten?quote:Op zondag 14 april 2024 12:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand.
En misschien op 5 personen na zijn er ook geen antisemieten in NL.
Waar mensen wel op tegen zijn is de genocide die Israel pleegt.
En de hypocrisie van het Westen.
Alles toelaten wat Isral doet, en als Iran een tegenaanval doet dan is het wel booeehoooeee Iran.
Dat is wat veel mensen wel heel erg vinden. Niet omdat het toevallig joden of moslims zijn.
Ze moeten toch ergens heen met hun haat voor Isral? Sommigen spuien het in dit topic, sommigen zoeken op straat een slachtoffer om het te lozen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Gisteren was ik bij Eurovision in Concert, waar artiesten die dit jaar optreden op het songfestival alvast live optreden met verschillende shows door heel Europa (pre parties). Ophef over dat Isral mee doet dit jaar. Isral doet niet mee met die pre parties dit jaar.
Gaan van die figuren een brief schrijven aan Joost Klein dat hij niet mee moet doen, net alsof Joost Klein daar uberhaupt iets mee te maken heeft.
Nou gisteren in de rij voor Eurovision in Concert in Amsterdam, er stond een groepje met Palestijnse vlaggen. Aantal moslims, meer van het type "met paars haar". Gingen langs de rij lopen "Jullie hebben bloed aan jullie handen" "Jullie zijn mede verantwoordelijk aan de genocide in Gaza" "In WO2 hadden jullie waarschijnlijk mensen op de trein gezet".
En die hebben compleet niet door dat dit soort opmerkingen alleen maar averechts werken.
het is me wat he ...quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Gisteren was ik bij Eurovision in Concert, waar artiesten die dit jaar optreden op het songfestival alvast live optreden met verschillende shows door heel Europa (pre parties). Ophef over dat Isral mee doet dit jaar. Isral doet niet mee met die pre parties dit jaar.
Gaan van die figuren een brief schrijven aan Joost Klein dat hij niet mee moet doen, net alsof Joost Klein daar uberhaupt iets mee te maken heeft.
Nou gisteren in de rij voor Eurovision in Concert in Amsterdam, er stond een groepje met Palestijnse vlaggen. Aantal moslims, meer van het type "met paars haar". Gingen langs de rij lopen "Jullie hebben bloed aan jullie handen" "Jullie zijn mede verantwoordelijk aan de genocide in Gaza" "In WO2 hadden jullie waarschijnlijk mensen op de trein gezet".
En die hebben compleet niet door dat dit soort opmerkingen alleen maar averechts werken.
Die willen vooral rust in de tent. Gek he.quote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef egayalS het volgende:
Van nos
"Jordani zegt dat het vannacht meerdere projectielen in het eigen luchtruim heeft neergehaald tijdens de aanval van Iran. Het buurland van Isral deed dat naar eigen zeggen om de eigen bevolking te beschermen. "![]()
Dat Jordani al decennia miljarden dollars van de VS ontvangt en feitelijk collaboreert met de Israelis tegen de Palestijnen zal er niks mee te maken hebben
het zal vooral te maken hebben met het feit dat er ineens allemaal raketten door de lucht vliegen waarvan ze niet weten waar ze terecht gaan komenquote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef egayalS het volgende:
Van nos
"Jordani zegt dat het vannacht meerdere projectielen in het eigen luchtruim heeft neergehaald tijdens de aanval van Iran. Het buurland van Isral deed dat naar eigen zeggen om de eigen bevolking te beschermen. "![]()
Dat Jordani al decennia miljarden dollars van de VS ontvangt en feitelijk collaboreert met de Israelis tegen de Palestijnen zal er niks mee te maken hebben
Ach, je ziet het juichen ook op internationale forum ('hihi, het is in Isral niet zo veilig nu').quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...
Dat virtueel juichen om de aanval van Iran krijg ik overigens niet mee, ik neem aan op twitter?
Maar als Rusland met OS, EK, WK van wat voor iets of zo maar ook mee doet dan staan we allemaal voorop om de deelnemers te veroordelen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Haat tegen genocidequote:Op zondag 14 april 2024 12:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens heen met hun haat voor Isral? Sommigen spuien het in dit topic, sommigen zoeken op straat een slachtoffer om het te lozen.
Rusland is Oekrane binnengevallen oelewapper. Hoe dat te vergelijken valt met hamas en 7 oktober.......quote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar als Rusland met OS, EK, WK van wat voor iets of zo maar ook mee doet dan staan we allemaal voorop om de deelnemers te veroordelen.
Wat maakt dit anders?
Nou snap ik ook wel dat Joost Klein een nobody daarin is en niet de persoon is om die keuzes te maken en er weinig aan kan veranderen. Maar dan nog.
Ok, dus Isral mag zich verdedigen, de VS mag helpen, de VS mag net zoals jij zeggen dat Iran Isral niet mag aanvallen, en Isral mag Hamas uitroeien in Gaza.quote:Op zondag 14 april 2024 11:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?
Beide landen moeten elkaar niet aanvallen, Israel hoort geen ambassade aan te vallen.
En Israel jankt zo ongelofelijk hard over tegenaanval op Gaza (wat nergens op slaat, maar ok) en dan nu moeilijk doen over Iran?
En wie zegt dat Israel zichzelf niet tegen de drones mag verdedigen dan?
Ik zou echt ver weg van al die lui blijven, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden?quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef sp3c het volgende:
ik weet het nog niet hoor, Iran zegt, nou we hebben even onze tanden laten zien omdat ze ons consulaat hebben gebombardeerd en wat ons betreft is het nu klaar, alles wat er nu gebeurd is de schuld van Israel![]()
slimste wat Israel nu kan doen is niets, gewoon zeggen lol, wij gooien hun consulaat plat, doden wat generaals en dit is de reactie????
lol, doen we he-le-maal niks mee
maar ik vermoed dat ze wat anders gaan doen
Ik zou het echt werkelijk niet wetenquote:
Omdat ze qua technologie decennia achterlopen, en dat weten ze. Met een grote bek krijg je geen leger ingenieurs die zijn opgewassen tegen het Westen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:42 schreef havanagila het volgende:
Waarom zijn islamitische dictaturen altijd zo'n faalbazen trouwens?
Grote bek, burgers doodmeppen, terreur steunen, en als puntje bij paaltje komt dit soort lafbekkerij.
Lijkt hamas wel.
Ze hebben het veel te druk met vrouwen onderdrukken, dit was een lachwekkende vertoning maar ze zullen er thuis op de staats tv vast een mooie show van maken.quote:Op zondag 14 april 2024 13:25 schreef havanagila het volgende:
Ah ja. Ze kunnen Isral heus wel aan, maar het oh zo evenwichtige Iraanse regime besluit zich even in te houden en alles uit de lucht te laten schieten om een signaal te sturen.
Niet omdat ze bang zijn voor Isral. Echt niet.
heeft niet zoveel met technologie of Arabieren te makenquote:Op zondag 14 april 2024 13:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat ze qua technologie decennia achterlopen, en dat weten ze. Met een grote bek krijg je geen leger ingenieurs die zijn opgewassen tegen het Westen.
Eigenlijk bestaan dat soort landen alleen bij de gratie van het Westen. In een echte strijd maken ze geen schijn van kans omdat ze economisch en militair zwaar inferieur zijn.
Gefeliciteerd dat er toch een kolonistenkind zwaargewond is geraakt. Weliswaar door brokstukken, maar toch. Je kunt het toch wel een beetje een succes noemen, of niet?quote:Op zondag 14 april 2024 13:18 schreef egayalS het volgende:
I imagine the Iranian attack was calculated on the basis it would largely be intercepted, but also strategically done to indicate they're fully aware of tactically how to overwhelm Israel's air defenses. Flooding it with relatively low cost drones to exhaust interceptors before making way for another wave of damaging missiles. Ultimately a sign saying, we know how to deal with your defenses, but we won't do it this time to the extent possible.
[ x ]
Ik had geantwoord met Jawohl obergruppensturmbahnfuhrer!quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Gewoon genegeerd, er gingen mensen in discussie maar lijkt me zinloos bij die mensen die zo diep in hun eigen bubbel zittenquote:Op zondag 14 april 2024 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik had geantwoord met Jawohl obergruppensturmbahnfuhrer!
Ahum?quote:Op zondag 14 april 2024 12:48 schreef havanagila het volgende:
[..]
Rusland is Oekrane binnengevallen oelewapper. Hoe dat te vergelijken valt met hamas en 7 oktober.......
Wss niet.quote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef sp3c het volgende:
ik weet het nog niet hoor, Iran zegt, nou we hebben even onze tanden laten zien omdat ze ons consulaat hebben gebombardeerd en wat ons betreft is het nu klaar, alles wat er nu gebeurd is de schuld van Israel![]()
slimste wat Israel nu kan doen is niets, gewoon zeggen lol, wij gooien hun consulaat plat, doden wat generaals en dit is de reactie????
jaaaaajaaaaquote:Op zondag 14 april 2024 15:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wss niet.
Israel overreageert op alles en neemt alles aan om te kunnen escaleren.
Ze hebben de afgelopen maanden allang laten zien niets serieus te nemen en op alles te knallen.
Nee, Israel mag zich verdedigen tegen inkomende aanvallen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ok, dus Isral mag zich verdedigen, de VS mag helpen, de VS mag net zoals jij zeggen dat Iran Isral niet mag aanvallen, en Isral mag Hamas uitroeien in Gaza.
Waarom ben je dan zo ongelooflijk butthurt nu? Isral doet en zegt precies hetzelfde als jij hier doet.
Door Hamas in Gaza uit te schakelen bedoel je ?quote:Op zondag 14 april 2024 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, Israel mag zich verdedigen tegen inkomende aanvallen.
Als iemand zijn teen stoot in Gaza is het voor jou al een genocide, gaap.quote:Dat is heel wat anders dan genocide plegen in een ander land.
Je wil dat de VS de kant van Hamas kiest?quote:En als de VS een land wil helpen dan moet het Gaza helpen.
Ik zie maar 1 iemand hier hypocriet zijn en dat ben jij. Janken als Iran terecht een halt wordt toegeroepen en janken dat Hamas “slechts vecht tegen onderdrukking”. Hypocriet hypocriet hypocriet.quote:En als de VS hypocriet wil doen, dan moet het bij alles en iedereen niet gaan janken dat Iran iets gedaan heeft. Maar gaan janken over alles wat Israel de afgelopen maanden gedaan heeft.
Dit is een prachtig excuus om ofwel die dronefabrieken te levelen (ook goed voor het Oekraense conflict), of om een gat in de ontwikkeling van de nucleaire capaciteit te slaan.quote:Op zondag 14 april 2024 12:50 schreef sp3c het volgende:
Dan zou Iran nu heel Israel moeten uitschakelen bedoel je?quote:Op zondag 14 april 2024 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door Hamas in Gaza uit te schakelen bedoel je ?
Een teen stoten is heel wat anders dan doelbewust voedsel, water, medicijnen en hulp onthouden aan onschuldige mensen.quote:Als iemand zijn teen stoot in Gaza is het voor jou al een genocide, gaap.
De VS, en het hele Westen, hoort de kant van de vrede te kiezen en tegen de agressor.quote:Je wil dat de VS de kant van Hamas kiest?
Het is maar wat je janken noemt.quote:Ik zie maar 1 iemand hier hypocriet zijn en dat ben jij. Janken als Iran terecht een halt wordt toegeroepen en janken dat Hamas “slechts vecht tegen onderdrukking”. Hypocriet hypocriet hypocriet.
Gaan ze niet doen.quote:Op zondag 14 april 2024 15:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit is een prachtig excuus om ofwel die dronefabrieken te levelen (ook goed voor het Oekraense conflict), of om een gat in de ontwikkeling van de nucleaire capaciteit te slaan.
Ik denk niet dat ze die laten liggen.
Je bent zo boos dat je zelf niet meer naar de realiteit kan kijken. Doen alsof er aan die aanval van Isral niet jaren aan aanvallen van Irans proxy terreurgroepen ging bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 april 2024 15:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan zou Iran nu heel Israel moeten uitschakelen bedoel je?
[..]
Een teen stoten is heel wat anders dan doelbewust voedsel, water, medicijnen en hulp onthouden aan onschuldige mensen.
Heel wat anders dan doelbewust ziekenhuizen, wijken, dorpen, steden, hulpkonvooien en voedselpunten te bombarderen.
[..]
De VS, en het hele Westen, hoort de kant van de vrede te kiezen en tegen de agressor.
Waarom kiezen we bij UA-RU wel de kant TEGEN de agressor? En bij ISR-PAL kiezen we juist kant VOOR de agressor.
De VS zou ook luchtverdediging moeten plaatsen in Gaza om alle bommen te stoppen.
[..]
Het is maar wat je janken noemt.
Sorry hoor dat sommige mensen wel tegen genocide zijn. Terwijl anderen zoals jij hier openlijk die genocide plegende partij mogen ondersteunen.
Iran wordt terecht een halt toegeroepen?
Ga toch ergens anders janken man![]()
![]()
Dus Israel mag een heel land volledig van de kaart vegen, en Iran stuurt 1 keer wat drones NA een aanval van Israel en daar moeten we wel vol tegen ingaan?
Walgelijk hoe hypocriet jij bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |