''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?quote:Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Israël deze tegenaanval “verdient” heeft vanwege hun eerdere vermeende aanval op een ambassade? En daarom zichzelf niet mag verdedigen?
Waarom zou Israel terug slaan dan?quote:Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In Teheran zullen vast veel mensen moderner zijn en meer vrijheid willen, de rest van het land buiten de grote steden is ook meer achtergesteld.
Belangrijkste is dat er geen burgers gedood gaan worden. Dat Israël het maar echt bij militaire doelen gaat houden.
Israël beschermt zijn burgers in Gazaquote:Op zondag 14 april 2024 12:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom zou Israel terug slaan dan?
Dit was een tegenaanval.
En Israel en burgers beschermen? Hahahahahahahahaha. Ja, dat zien we in de Gaza strook![]()
![]()
En hoe kunnen we dit probleem oplossen?quote:Op zondag 14 april 2024 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Gebrek aan visie, beleidsarmoede en een sterke focus op korte termijn voordelen van mensen in de BV Nederland zonder de verdere impact voor de maatschappij te (willen) overzien
Niemand.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Ga weg. Of draag iets nuttigs bij. Zoals een kippenlamp. Mag ook iets anders zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 11:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?
Beide landen moeten elkaar niet aanvallen, Israel hoort geen ambassade aan te vallen.
En Israel jankt zo ongelofelijk hard over tegenaanval op Gaza (wat nergens op slaat, maar ok) en dan nu moeilijk doen over Iran?
En wie zegt dat Israel zichzelf niet tegen de drones mag verdedigen dan?
Maar dat gaat toch beide kanten op? Pro Palestina mensen doen net alsof 7 oktober niet bestaat. Pro Israël mensen doen net als of al die burgerdoden in Gaza en blokkade van voedsel/medicijnen niet bestaat.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathieën om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.
Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.
Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?
Clownesk.
Is lastig in te schatten, want ze verschuilen het achter 'kritiek op de Israëlische genocide ', etc.quote:Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Dat is wel goed nieuws. Wie zijn die 5 antisemieten?quote:Op zondag 14 april 2024 12:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niemand.
En misschien op 5 personen na zijn er ook geen antisemieten in NL.
Waar mensen wel op tegen zijn is de genocide die Israel pleegt.
En de hypocrisie van het Westen.
Alles toelaten wat Israël doet, en als Iran een tegenaanval doet dan is het wel booeehoooeee Iran.
Dat is wat veel mensen wel heel erg vinden. Niet omdat het toevallig joden of moslims zijn.
Ze moeten toch ergens heen met hun haat voor Israël? Sommigen spuien het in dit topic, sommigen zoeken op straat een slachtoffer om het te lozen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Gisteren was ik bij Eurovision in Concert, waar artiesten die dit jaar optreden op het songfestival alvast live optreden met verschillende shows door heel Europa (pre parties). Ophef over dat Israël mee doet dit jaar. Israël doet niet mee met die pre parties dit jaar.
Gaan van die figuren een brief schrijven aan Joost Klein dat hij niet mee moet doen, net alsof Joost Klein daar uberhaupt iets mee te maken heeft.
Nou gisteren in de rij voor Eurovision in Concert in Amsterdam, er stond een groepje met Palestijnse vlaggen. Aantal moslims, meer van het type "met paars haar". Gingen langs de rij lopen "Jullie hebben bloed aan jullie handen" "Jullie zijn mede verantwoordelijk aan de genocide in Gaza" "In WO2 hadden jullie waarschijnlijk mensen op de trein gezet".
En die hebben compleet niet door dat dit soort opmerkingen alleen maar averechts werken.
het is me wat he ...quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Gisteren was ik bij Eurovision in Concert, waar artiesten die dit jaar optreden op het songfestival alvast live optreden met verschillende shows door heel Europa (pre parties). Ophef over dat Israël mee doet dit jaar. Israël doet niet mee met die pre parties dit jaar.
Gaan van die figuren een brief schrijven aan Joost Klein dat hij niet mee moet doen, net alsof Joost Klein daar uberhaupt iets mee te maken heeft.
Nou gisteren in de rij voor Eurovision in Concert in Amsterdam, er stond een groepje met Palestijnse vlaggen. Aantal moslims, meer van het type "met paars haar". Gingen langs de rij lopen "Jullie hebben bloed aan jullie handen" "Jullie zijn mede verantwoordelijk aan de genocide in Gaza" "In WO2 hadden jullie waarschijnlijk mensen op de trein gezet".
En die hebben compleet niet door dat dit soort opmerkingen alleen maar averechts werken.
Die willen vooral rust in de tent. Gek he.quote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef egayalS het volgende:
Van nos
"Jordanië zegt dat het vannacht meerdere projectielen in het eigen luchtruim heeft neergehaald tijdens de aanval van Iran. Het buurland van Israël deed dat naar eigen zeggen om de eigen bevolking te beschermen. "![]()
Dat Jordanië al decennia miljarden dollars van de VS ontvangt en feitelijk collaboreert met de Israelis tegen de Palestijnen zal er niks mee te maken hebben
het zal vooral te maken hebben met het feit dat er ineens allemaal raketten door de lucht vliegen waarvan ze niet weten waar ze terecht gaan komenquote:Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef egayalS het volgende:
Van nos
"Jordanië zegt dat het vannacht meerdere projectielen in het eigen luchtruim heeft neergehaald tijdens de aanval van Iran. Het buurland van Israël deed dat naar eigen zeggen om de eigen bevolking te beschermen. "![]()
Dat Jordanië al decennia miljarden dollars van de VS ontvangt en feitelijk collaboreert met de Israelis tegen de Palestijnen zal er niks mee te maken hebben
Ach, je ziet het juichen ook op internationale forum ('hihi, het is in Israël niet zo veilig nu').quote:Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...
Dat virtueel juichen om de aanval van Iran krijg ik overigens niet mee, ik neem aan op twitter?
Maar als Rusland met OS, EK, WK van wat voor iets of zo maar ook mee doet dan staan we allemaal voorop om de deelnemers te veroordelen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Haat tegen genocidequote:Op zondag 14 april 2024 12:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens heen met hun haat voor Israël? Sommigen spuien het in dit topic, sommigen zoeken op straat een slachtoffer om het te lozen.
Rusland is Oekraïne binnengevallen oelewapper. Hoe dat te vergelijken valt met hamas en 7 oktober.......quote:Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar als Rusland met OS, EK, WK van wat voor iets of zo maar ook mee doet dan staan we allemaal voorop om de deelnemers te veroordelen.
Wat maakt dit anders?
Nou snap ik ook wel dat Joost Klein een nobody daarin is en niet de persoon is om die keuzes te maken en er weinig aan kan veranderen. Maar dan nog.
Oké, dus Israël mag zich verdedigen, de VS mag helpen, de VS mag net zoals jij zeggen dat Iran Israël niet mag aanvallen, en Israël mag Hamas uitroeien in Gaza.quote:Op zondag 14 april 2024 11:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?
Beide landen moeten elkaar niet aanvallen, Israel hoort geen ambassade aan te vallen.
En Israel jankt zo ongelofelijk hard over tegenaanval op Gaza (wat nergens op slaat, maar ok) en dan nu moeilijk doen over Iran?
En wie zegt dat Israel zichzelf niet tegen de drones mag verdedigen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |