abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213204553
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Israël deze tegenaanval “verdient” heeft vanwege hun eerdere vermeende aanval op een ambassade? En daarom zichzelf niet mag verdedigen?
''Vermeende''? Hoezo ''vermeende''?

Beide landen moeten elkaar niet aanvallen, Israel hoort geen ambassade aan te vallen.
En Israel jankt zo ongelofelijk hard over tegenaanval op Gaza (wat nergens op slaat, maar ok) en dan nu moeilijk doen over Iran?

En wie zegt dat Israel zichzelf niet tegen de drones mag verdedigen dan?
pi_213204562
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
In Teheran zullen vast veel mensen moderner zijn en meer vrijheid willen, de rest van het land buiten de grote steden is ook meer achtergesteld.

Belangrijkste is dat er geen burgers gedood gaan worden. Dat Israël het maar echt bij militaire doelen gaat houden.
Waarom zou Israel terug slaan dan?
Dit was een tegenaanval.

En Israel en burgers beschermen? Hahahahahahahahaha. Ja, dat zien we in de Gaza strook _O- _O- _O-
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 12:00:18 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213204564
jammer dat er atm geen Nederlandse straaljagers in Jordanie staan want het zal wel wat Aces opgeleverd hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213204578
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom zou Israel terug slaan dan?
Dit was een tegenaanval.

En Israel en burgers beschermen? Hahahahahahahahaha. Ja, dat zien we in de Gaza strook _O- _O- _O-
Israël beschermt zijn burgers in Gaza
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213204579
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 11:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Gebrek aan visie, beleidsarmoede en een sterke focus op korte termijn voordelen van mensen in de BV Nederland zonder de verdere impact voor de maatschappij te (willen) overzien
En hoe kunnen we dit probleem oplossen?
pi_213204591
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Niemand.
En misschien op 5 personen na zijn er ook geen antisemieten in NL.

Waar mensen wel op tegen zijn is de genocide die Israel pleegt.
En de hypocrisie van het Westen.
Alles toelaten wat Israël doet, en als Iran een tegenaanval doet dan is het wel booeehoooeee Iran.
Dat is wat veel mensen wel heel erg vinden. Niet omdat het toevallig joden of moslims zijn.
pi_213204602
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Beide landen moeten elkaar niet aanvallen, Israel hoort geen ambassade aan te vallen.
En Israel jankt zo ongelofelijk hard over tegenaanval op Gaza (wat nergens op slaat, maar ok) en dan nu moeilijk doen over Iran?

Ga weg. Of draag iets nuttigs bij. Zoals een kippenlamp. Mag ook iets anders zijn.
  zondag 14 april 2024 @ 12:09:25 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213204677
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathieën om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.

Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.

Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?

Clownesk.
Maar dat gaat toch beide kanten op? Pro Palestina mensen doen net alsof 7 oktober niet bestaat. Pro Israël mensen doen net als of al die burgerdoden in Gaza en blokkade van voedsel/medicijnen niet bestaat.
pi_213204698
Van nos

"Jordanië zegt dat het vannacht meerdere projectielen in het eigen luchtruim heeft neergehaald tijdens de aanval van Iran. Het buurland van Israël deed dat naar eigen zeggen om de eigen bevolking te beschermen. " _O-

Dat Jordanië al decennia miljarden dollars van de VS ontvangt en feitelijk collaboreert met de Israelis tegen de Palestijnen zal er niks mee te maken hebben :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213204723
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Is lastig in te schatten, want ze verschuilen het achter 'kritiek op de Israëlische genocide ', etc.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213204724
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:02 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niemand.
En misschien op 5 personen na zijn er ook geen antisemieten in NL.

Waar mensen wel op tegen zijn is de genocide die Israel pleegt.
En de hypocrisie van het Westen.
Alles toelaten wat Israël doet, en als Iran een tegenaanval doet dan is het wel booeehoooeee Iran.
Dat is wat veel mensen wel heel erg vinden. Niet omdat het toevallig joden of moslims zijn.
Dat is wel goed nieuws. Wie zijn die 5 antisemieten?
  zondag 14 april 2024 @ 12:15:41 #162
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213204740
Gisteren was ik bij Eurovision in Concert, waar artiesten die dit jaar optreden op het songfestival alvast live optreden met verschillende shows door heel Europa (pre parties). Ophef over dat Israël mee doet dit jaar. Israël doet niet mee met die pre parties dit jaar.

Gaan van die figuren een brief schrijven aan Joost Klein dat hij niet mee moet doen, net alsof Joost Klein daar uberhaupt iets mee te maken heeft.

Nou gisteren in de rij voor Eurovision in Concert in Amsterdam, er stond een groepje met Palestijnse vlaggen. Aantal moslims, meer van het type "met paars haar". Gingen langs de rij lopen "Jullie hebben bloed aan jullie handen" "Jullie zijn mede verantwoordelijk aan de genocide in Gaza" "In WO2 hadden jullie waarschijnlijk mensen op de trein gezet".

En die hebben compleet niet door dat dit soort opmerkingen alleen maar averechts werken.
  zondag 14 april 2024 @ 12:30:27 #163
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213204962
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:15 schreef Momo het volgende:
Gisteren was ik bij Eurovision in Concert, waar artiesten die dit jaar optreden op het songfestival alvast live optreden met verschillende shows door heel Europa (pre parties). Ophef over dat Israël mee doet dit jaar. Israël doet niet mee met die pre parties dit jaar.

Gaan van die figuren een brief schrijven aan Joost Klein dat hij niet mee moet doen, net alsof Joost Klein daar uberhaupt iets mee te maken heeft.

Nou gisteren in de rij voor Eurovision in Concert in Amsterdam, er stond een groepje met Palestijnse vlaggen. Aantal moslims, meer van het type "met paars haar". Gingen langs de rij lopen "Jullie hebben bloed aan jullie handen" "Jullie zijn mede verantwoordelijk aan de genocide in Gaza" "In WO2 hadden jullie waarschijnlijk mensen op de trein gezet".

En die hebben compleet niet door dat dit soort opmerkingen alleen maar averechts werken.
Ze moeten toch ergens heen met hun haat voor Israël? Sommigen spuien het in dit topic, sommigen zoeken op straat een slachtoffer om het te lozen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 12:32:40 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213204986
quote:

het is me wat he ...
  zondag 14 april 2024 @ 12:34:42 #165
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213205018
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef egayalS het volgende:
Van nos

"Jordanië zegt dat het vannacht meerdere projectielen in het eigen luchtruim heeft neergehaald tijdens de aanval van Iran. Het buurland van Israël deed dat naar eigen zeggen om de eigen bevolking te beschermen. " _O-

Dat Jordanië al decennia miljarden dollars van de VS ontvangt en feitelijk collaboreert met de Israelis tegen de Palestijnen zal er niks mee te maken hebben :Y)
Die willen vooral rust in de tent. Gek he.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 12:34:51 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213205021
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:11 schreef egayalS het volgende:
Van nos

het zal vooral te maken hebben met het feit dat er ineens allemaal raketten door de lucht vliegen waarvan ze niet weten waar ze terecht gaan komen

die schiet je dan kapot
pi_213205037
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...

Dat virtueel juichen om de aanval van Iran krijg ik overigens niet mee, ik neem aan op twitter?
Ach, je ziet het juichen ook op internationale forum ('hihi, het is in Israël niet zo veilig nu').
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213205071
quote:

Maar als Rusland met OS, EK, WK van wat voor iets of zo maar ook mee doet dan staan we allemaal voorop om de deelnemers te veroordelen.
Wat maakt dit anders?

Nou snap ik ook wel dat Joost Klein een nobody daarin is en niet de persoon is om die keuzes te maken en er weinig aan kan veranderen. Maar dan nog.
pi_213205079
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze moeten toch ergens heen met hun haat voor Israël? Sommigen spuien het in dit topic, sommigen zoeken op straat een slachtoffer om het te lozen.
Haat tegen genocide
pi_213205105
Waarom zijn islamitische dictaturen altijd zo'n faalbazen trouwens?

Grote bek, burgers doodmeppen, terreur steunen, en als puntje bij paaltje komt dit soort lafbekkerij.

Lijkt hamas wel.
pi_213205176
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 12:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Maar als Rusland met OS, EK, WK van wat voor iets of zo maar ook mee doet dan staan we allemaal voorop om de deelnemers te veroordelen.
Wat maakt dit anders?

Nou snap ik ook wel dat Joost Klein een nobody daarin is en niet de persoon is om die keuzes te maken en er weinig aan kan veranderen. Maar dan nog.
Rusland is Oekraïne binnengevallen oelewapper. Hoe dat te vergelijken valt met hamas en 7 oktober.......

Maargoed. Feiten zijn minder belangrijk dan onderbuik en eigen etnische/religieuze haat jegens Israël.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 12:50:16 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213205194
ik weet het nog niet hoor, Iran zegt, nou we hebben even onze tanden laten zien omdat ze ons consulaat hebben gebombardeerd en wat ons betreft is het nu klaar, alles wat er nu gebeurd is de schuld van Israel :{w

slimste wat Israel nu kan doen is niets, gewoon zeggen lol, wij gooien hun consulaat plat, doden wat generaals en dit is de reactie????

lol, doen we he-le-maal niks mee _O-

maar ik vermoed dat ze wat anders gaan doen
pi_213205201
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 12:52:09 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213205221
wie in de fuck is sana saeed nou weer :')
pi_213205263
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Oké, dus Israël mag zich verdedigen, de VS mag helpen, de VS mag net zoals jij zeggen dat Iran Israël niet mag aanvallen, en Israël mag Hamas uitroeien in Gaza.

Waarom ben je dan zo ongelooflijk butthurt nu? Israël doet en zegt precies hetzelfde als jij hier doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2024 12:55:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')