abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 april 2024 @ 09:22:38 #126
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213202776
Ik denk trouwens dat het regime van Iran erg bang is voor Israël en het westen. Hun legerleiding is wel erg belangrijk voor ze, ze moeten hun land verdedigen. Begin dit jaar is er in Iran nog een grote aanslag gepleegd door moslim fundamentalisten, ze hebben meer vijanden.
Ik sta absoluut niet achter het regime maar als Israël of het westen Iran aan zou vallen en Iran zou vallen, dus door toedoen van buitenaf ben ik bang voor een Irak nummer 2 met veel geweld, een burgeroorlog en een nieuwe regime wat ervoor terugkomt. Dan is de bevolking nog slechter af.
Denk dat verandering in Iran echt van binnenuit moet gaan komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 14 april 2024 @ 09:22:48 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213202781
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire now :?
Deze mensen willen dan ook een ceasefire maar in één richting werkt. En dat zegt ook weer genoeg over de daadwerkelijke overtuigingen en intenties van deze zogenaamde vredesduiven.

Men vindt het fantastisch als de enige Joodste staat ter wereld wordt aangevallen. Dat is reden voor feest, zelfs al is dit op de meest brute manieren gericht op burgers. Maar oh jee als er een vergeldingsactie komt. Dan begint het hysterische jammeren over oorlogsmisdaden, zogenaamde genocide en schending van mensenrechten. Het sluit uitstekend aan op mijn vorige post.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 14 april 2024 @ 09:23:36 #128
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213202785
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk doet de VS dat niet. Want de VS vindt het niet erg als Israel moslims aanvalt.
Gewoon iets met zaaien en oogsten
pi_213202787
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk trouwens dat het regime van Iran erg bang is voor Israël en het westen. Hun legerleiding is wel erg belangrijk voor ze, ze moeten hun land verdedigen. Begin dit jaar is er in Iran nog een grote aanslag gepleegd door moslim fundamentalisten, ze hebben meer vijanden.
Ik sta absoluut niet achter het regime maar als Israël of het westen Iran aan zou vallen en Iran zou vallen, dus door toedoen van buitenaf ben ik bang voor een Irak nummer 2 met veel geweld, een burgeroorlog en een nieuwe regime wat ervoor terugkomt. Dan is de bevolking nog slechter af.
Noeks *O*
pi_213202848
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Weet je wat pas triest is?
Dat het Westen nu ineens gaat verdedigen......

Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?

Het Westen is echt zo hypocriet als het maar kan :r
Jouw openlijke hypocrisie rondom alles wat Israël doet met zoute tranen is toch wel het toppunt van de dag.
pi_213202904
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire now :?
Het is ze nooit om een cease fire gegaan natuurlijk. Daarom is het zo ook tenenkrommend dom als mensen als de useful idiots die het zijn meelopen met pro Hamas demo’s. Want we kunnen nu wel stellen dat er geen pro-Palestina maar alleen pro-Hamas demo’s waren.
pi_213202932
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het is ze nooit om een cease fire gegaan natuurlijk. Daarom is het zo ook tenenkrommend dom als mensen als de useful idiots die het zijn meelopen met pro Hamas demo’s. Want we kunnen nu wel stellen dat er geen pro-Palestina maar alleen pro-Hamas demo’s waren.
Het is wel zo dat de demonstratie van vannacht nou niet echt storm liep, tenminste als ik zo op dat filmpje naar die paar klootzakken op de dam kijk
pi_213202933
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij hebt sowieso geen recht om hier iets van te vinden.

Weet je wat pas tenenkrommend is?
Dat jij en je vriendjes nu op hoge pootjes aan komen zetten dat Israel wordt aangevallen, terwijl Gaza volledig kan stikken en platgegooid kan worden.

Maar zodra moslims aanvallen op Israel dan gaan alle alarmbellen af en is de wereld te klein.

Een Jood slaat een moslim, een moslim slaat terug en de hele wereld staat in brand.

Clownesk.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat Israël deze tegenaanval “verdient” heeft vanwege hun eerdere vermeende aanval op een ambassade? En daarom zichzelf niet mag verdedigen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2024 09:34:21 ]
pi_213202946
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het is wel zo dat de demonstratie van vannacht nou niet echt storm liep, tenminste als ik zo op dat filmpje naar die paar klootzakken op de dam kijk
Geef het een paar dagen. En kijk online naar hoeveel figuren virtueel juichten om de aanval van Iran.
pi_213202969
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Geef het een paar dagen. En kijk online naar hoeveel figuren virtueel juichten om de aanval van Iran.
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...

Dat virtueel juichen om de aanval van Iran krijg ik overigens niet mee, ik neem aan op twitter?
pi_213202982
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:36 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik steek mijn hand er zeker nog niet voor in het vuur dat het hierbij blijft...

Dat virtueel juichen om de aanval van Iran krijg ik overigens niet mee, ik neem aan op twitter?
Yep
pi_213202986
quote:
Het lijkt er inderdaad op dat Iran vooral geen gezichtsverlies wil lijden en daarom deze aanval uitvoerde.
pi_213202999
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Achter de schermen lijkt het er op dat ze met de vinger hebben gewapperd dat ze niet in een oorlog gesleept willen worden (wat niet betekent dat de VS niet gaat helpen/ingrijpen, betekent meer dat ze er niet op zitten te wachten vanwege de verkiezingen en weinig animo ervoor onder het volk). Publiekelijk blijft de steun onvoorwaardelijk en waarschijnlijk in de praktijk ook als het puntje bij paaltje komt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 14 april 2024 @ 09:46:27 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213203060
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Wat bedoel je met ingrijpen?

zondag 14 april 2024 @ 10:01:36 #140
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213203327
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dan moeten er in die komende dagen wel succesvolle aanvallen volgen want de score is nu heel zielig. Als het zo blijft dan gaat deze aanval doodgezwegen worden totdat er weer iemand een tiener de keel afsnijdt en dat gevierd kan worden als een overwinning.
pi_213203516
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]

Feestvierende antisemieten op de Dam.
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
  zondag 14 april 2024 @ 10:55:53 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213203891
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:20 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel sukkeltjes in NL er nou echt voor Iran en de houthis en zo zijn?
Vanuit hun veilige huisje hier, behoorlijk veel.
Is makkelijk tieren over de grenzen heen als je een verzorgd natje en droogje hebt

Hele delen van Nederland is niets aan de hand natuurlijk, maar de probleemgebieden in de steden zijn echt clusterfucks. Je ziet dit voor je neus fout gaan, totale parallelle samenleving met mensen die doorgaans niet vooraan stonden toen ze hersens uitdeelden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 april 2024 @ 11:06:32 #143
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_213203994
quote:
Ik denk dat het de mensen die echt vrijheid willen in iran ook best kan helpen als het leger en regime eens flinke klappen krijgen. Denk dat daar een heel andere dynamiek onder de oppervlakte zit dan in irak.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 14 april 2024 @ 11:10:57 #144
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213204053
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:06 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk dat het de mensen die echt vrijheid willen in iran ook best kan helpen als het leger en regime eens flinke klappen krijgen. Denk dat daar een heel andere dynamiek onder de oppervlakte zit dan in irak.
In Teheran zullen vast veel mensen moderner zijn en meer vrijheid willen, de rest van het land buiten de grote steden is ook meer achtergesteld.

Belangrijkste is dat er geen burgers gedood gaan worden. Dat Israël het maar echt bij militaire doelen gaat houden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213204204
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 10:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Vanuit hun veilige huisje hier, behoorlijk veel.
Is makkelijk tieren over de grenzen heen als je een verzorgd natje en droogje hebt

Hele delen van Nederland is niets aan de hand natuurlijk, maar de probleemgebieden in de steden zijn echt clusterfucks. Je ziet dit voor je neus fout gaan, totale parallelle samenleving met mensen die doorgaans niet vooraan stonden toen ze hersens uitdeelden
Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
  zondag 14 april 2024 @ 11:30:17 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213204259
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:24 schreef oblo het volgende:

[..]
Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Gebrek aan visie, beleidsarmoede en een sterke focus op korte termijn voordelen van mensen in de BV Nederland zonder de verdere impact voor de maatschappij te (willen) overzien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 april 2024 @ 11:30:54 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213204268
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Iran vooral geen gezichtsverlies wil lijden en daarom deze aanval uitvoerde.
Dit. Zij hebben wat rakketen en drones op standje schildpad richting Israel gestuurd. Nou poe poe. Israel had vast trillende knietjes. Iran doet nu net alsof ze geen gezichtsverlies lijden en Israel komt het ook wel goed uit, want alle steun die ze aan het verliezen waren lijkt nu weer terug.

Israel zou Iran moeten bedanken en weer door met de orde van de dag.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 11:41:50 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213204387
ik zie het meer als een waarschuwing eigenlijk

dat ze dit kunnen is een probleem en ik neem aan dat ze voor een openingssalvo niet direct het achterste van hun tong hebben laten zien

een volgende keer waarschuwen ze niet en schieten ze het dubbele
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213204525
quote:
88s.gif Op zondag 14 april 2024 11:41 schreef sp3c het volgende:
ik zie het meer als een waarschuwing eigenlijk

dat ze dit kunnen is een probleem en ik neem aan dat ze voor een openingssalvo niet direct het achterste van hun tong hebben laten zien

een volgende keer waarschuwen ze niet en schieten ze het dubbele
Israël heeft met speels gemak deze drones allemaal neergehaald. Denk dat Iran met een verdubbeling niet heel veel meer schade gaat aanrichten.
  Moderator zondag 14 april 2024 @ 11:58:04 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213204538
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Israël heeft met speels gemak deze drones allemaal neergehaald. Denk dat Iran met een verdubbeling niet heel veel meer schade gaat aanrichten.
ja kunst ze hadden een halve dag de tijd om hun schoenen aan te doen en naar hun post te slenteren _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')