abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213201976
quote:
Hamas has rejected the offer Israel put forward last week in Cairo, according to a statement from the Prime Minister’s Office and the Mossad intelligence agency.

https://www.timesofisrael(...)nterested-in-a-deal/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 april 2024 @ 08:02:05 #102
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_213202027
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 06:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook betwijfel of het handig is voor Israël om nu terug te slaan. De tendens is er nu eenmaal binnen internationale kringen om van mening te zijn dat Israël meer moet incasseren dan dat het kan uitdelen, daar moet men op een tactische manier mee omgaan, Deze aanval van Iran viel gezien het geblaf van de afgelopen dagen eigenlijk nog wel mee.

Je gaat ook zien dat zodra er bommen op Iran vallen, dat veel Westerse media, waar het natuurlijk stikt van journalisten die het niet hebben op Israël, de kant kiezen van Iran en allemaal tranentrekkers gaan plaatsen over het vermeende leed van Iraanse burgers. En we hebben allemaal kunnen zien aan het conflict met de Palestijnen, dat die propaganda effect heeft.
ik denk dat ze niet iran gaan aanvallen. wet niet natuurlijk, maar klijkt me ook niet een goed idee voor israel. iran staat behoorlijk voor schut als ze niks kunnen raken.
israel zal misschien wel even los gaan op hezbollah. die zijn in de praktijk nog gevaarlijker dan iran, want veel dichter bij.
pi_213202226
quote:
13s.gif Op zondag 14 april 2024 07:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Toch wel opmerkelijk dit soort berichten, want als we veel media en alle zogenaamd onpartijdige NGOs zoals Amnesty zouden moeten geloven, komen dit soort dingen helemaal niet voor en zijn alle aanvallen van Israëlische Joden jegens Palestijnen in de Westelijke Jordaanoever als donderslag bij heldere hemel.

De realiteit is natuurlijk dat dit vaak de norm is, geregeld beginnen de Palestijnen jegens de Joden. Deze mindset zit immers bij deze mensen ingebakken, zo zijn ze opgevoed. Waarna een groep Joden hard terugslaat. De Westerse media en NGOs berichten vervolgens alleen over het tweede incident, niet wat er vooraf aan is gegaan.
De jongen (schapenherder) raakte vermist, daarop besloten kolonisten om naar Palestijnse dorpen
te trekken want daar zou die zijn. Er vond veel geweld plaats. Enkele (berichten die het hebben over tientallen) huizen in de fik, heel veel auto's afgebrand en twee Palestijnen dood. Het IDF stond er bij en keek er naar, het duurde uren.

Gistermiddag, toen het meeste al gebeurd was. Is het lichaam gevonden. Niet in een van die huizen. Weer geweld richting die Palestijnse dorpen.

Volgens mij is nog niet bekend waar die jongen aan overleden is en vooral dat als hij vermoord is door wie 't is gedaan. Toch trokken al die mensen en idf weer naar die dorpen om daar hun agressie op die mensen te botvieren.

Als de media dit gaat beschrijven dan klinkt 't niet best he
pi_213202319
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 08:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De jongen (schapenherder) raakte vermist, daarop besloten kolonisten om naar Palestijnse dorpen
te trekken want daar zou die zijn. Er vond veel geweld plaats. Enkele (berichten die het hebben over tientallen) huizen in de fik, heel veel auto's afgebrand en twee Palestijnen dood. Het IDF stond er bij en keek er naar, het duurde uren.

Gistermiddag, toen het meeste al gebeurd was. Is het lichaam gevonden. Niet in een van die huizen. Weer geweld richting die Palestijnse dorpen.

Volgens mij is nog niet bekend waar die jongen aan overleden is en vooral dat als hij vermoord is door wie 't is gedaan. Toch trokken al die mensen en idf weer naar die dorpen om daar hun agressie op die mensen te botvieren.

Als de media dit gaat beschrijven dan klinkt 't niet best he
Het was vast een verkoudheid waaraan de jongen overleden is.
pi_213202329
twitter

Feestvierende antisemieten op de Dam.
pi_213202408
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het was vast een verkoudheid waaraan de jongen overleden is.
Dan nog weet je toch niet wie de jongen ontvoerd gedood heeft? En waarom zouden alle bewoners van enkele dorpen hier voor moeten bloeden?
pi_213202427
Het meest trieste wat ik gisteren heb gezien waren de flexwoningen in mijn stadje.
Alleen maar met Palestijnse vlag voor hun ramen.
pi_213202443
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 08:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dan nog weet je toch niet wie de jongen ontvoerd gedood heeft? En waarom zouden alle bewoners van enkele dorpen hier voor moeten bloeden?
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Israëliërs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.
pi_213202450
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het meest trieste wat ik gisteren heb gezien waren de flexwoningen in mijn stadje.
Joh, de anti-semieten komen in grote getale weer naar buiten. Enige verschil is dat ze nu de Palestijnse ipv de Nazi vlag naar buiten hangen.
pi_213202504
Weet je wat pas triest is?
Dat het Westen nu ineens gaat verdedigen......

Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?

Het Westen is echt zo hypocriet als het maar kan :r
pi_213202523
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Israëliërs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.
Ik snap wel dat ze denken dat de dader een Palestijn zou zijn. Net zoals we gisteren in Sydney een moslim terrorist aan het werk zagen. Meestal klopt 't, soms niet.

Het klopt natuurlijk niet om dan alle bewoners van een Palestijns dorp of dorpen aan te vallen en het IDF greep niet eens in. 99% van die mensen is gewoon onschuldig en is wel iets aangedaan, mogen zij dan weer wraak nemen op random kolonisten?
pi_213202544
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:

Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?

Je woont in het westen. Wat doe je nog hier met je Jehova.
  zondag 14 april 2024 @ 09:06:04 #113
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213202547
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:

_O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213202587
Ik zou hier zomaar een @HeatWave mention kunnen doen maar je bent me de tarrels niet waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2024 09:09:16 ]
  zondag 14 april 2024 @ 09:11:34 #115
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213202631
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathieën om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.

Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.

Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?

Clownesk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 14 april 2024 @ 09:11:59 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213202637
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]

Feestvierende antisemieten op de Dam.
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire now :?
pi_213202658
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zie dat de woningnood voor een groot deel opgelost kan worden.

Alleen maar kansen.
Zonder wrijving geen glans
pi_213202699
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire now :?
Hee wat vreemd, het Westen gaat nu ineens wel veroordelen en verdedigen.
  zondag 14 april 2024 @ 09:17:18 #119
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213202709
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213202719
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathieën om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.

Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.

Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?

Clownesk.
Jij hebt sowieso geen recht om hier iets van te vinden.

Weet je wat pas tenenkrommend is?
Dat jij en je vriendjes nu op hoge pootjes aan komen zetten dat Israel wordt aangevallen, terwijl Gaza volledig kan stikken en platgegooid kan worden.

Maar zodra moslims aanvallen op Israel dan gaan alle alarmbellen af en is de wereld te klein.

Een Jood slaat een moslim, een moslim slaat terug en de hele wereld staat in brand.

Clownesk.
pi_213202725
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Nee, natuurlijk doet de VS dat niet. Want de VS vindt het niet erg als Israel moslims aanvalt.
pi_213202729
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Maakt dat ergens goed wat Israel doet en hoe het Westen reageert?

Israel gooit alles random plat wat ze maar willen. Hele gebieden worden platgegooid. Mensen worden onthouden van hulp. Ziekenhuizen en vele hulpplekken worden gewoon platgegooid en/of beschoten.
Geeft het Westen enige hulp aan Gaza? Heeeeeeeel af en toe.
Laat het Westen dood leuk toe dat Israel die bommen dropt? Ja.

Komt er eens 1 aanval op Israel, wat doet het Westen? Verdedigt de agressor.
En Biden roept ineens iedereen op om het te willen veroordelen.

Totaal verkeerde handelswijze. Helemaal verkeerdom.
We verdedigen Rusland toch ook niet? En veroordeel Oekraine toch niet?
  zondag 14 april 2024 @ 09:21:00 #123
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213202754
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
...
Komt er eens 1 aanval op Israel,
_O-
  zondag 14 april 2024 @ 09:21:08 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213202756
Boel slechte acts altijd in topics over Israel.
pi_213202764
Beter ga je je mond houden @bianconeri.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')