quote:Hamas has rejected the offer Israel put forward last week in Cairo, according to a statement from the Prime Minister’s Office and the Mossad intelligence agency.
https://www.timesofisrael(...)nterested-in-a-deal/
ik denk dat ze niet iran gaan aanvallen. wet niet natuurlijk, maar klijkt me ook niet een goed idee voor israel. iran staat behoorlijk voor schut als ze niks kunnen raken.quote:Op zondag 14 april 2024 06:57 schreef HowardRoark het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook betwijfel of het handig is voor Israël om nu terug te slaan. De tendens is er nu eenmaal binnen internationale kringen om van mening te zijn dat Israël meer moet incasseren dan dat het kan uitdelen, daar moet men op een tactische manier mee omgaan, Deze aanval van Iran viel gezien het geblaf van de afgelopen dagen eigenlijk nog wel mee.
Je gaat ook zien dat zodra er bommen op Iran vallen, dat veel Westerse media, waar het natuurlijk stikt van journalisten die het niet hebben op Israël, de kant kiezen van Iran en allemaal tranentrekkers gaan plaatsen over het vermeende leed van Iraanse burgers. En we hebben allemaal kunnen zien aan het conflict met de Palestijnen, dat die propaganda effect heeft.
De jongen (schapenherder) raakte vermist, daarop besloten kolonisten om naar Palestijnse dorpenquote:Op zondag 14 april 2024 07:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dit soort berichten, want als we veel media en alle zogenaamd onpartijdige NGOs zoals Amnesty zouden moeten geloven, komen dit soort dingen helemaal niet voor en zijn alle aanvallen van Israëlische Joden jegens Palestijnen in de Westelijke Jordaanoever als donderslag bij heldere hemel.
De realiteit is natuurlijk dat dit vaak de norm is, geregeld beginnen de Palestijnen jegens de Joden. Deze mindset zit immers bij deze mensen ingebakken, zo zijn ze opgevoed. Waarna een groep Joden hard terugslaat. De Westerse media en NGOs berichten vervolgens alleen over het tweede incident, niet wat er vooraf aan is gegaan.
Het was vast een verkoudheid waaraan de jongen overleden is.quote:Op zondag 14 april 2024 08:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De jongen (schapenherder) raakte vermist, daarop besloten kolonisten om naar Palestijnse dorpen
te trekken want daar zou die zijn. Er vond veel geweld plaats. Enkele (berichten die het hebben over tientallen) huizen in de fik, heel veel auto's afgebrand en twee Palestijnen dood. Het IDF stond er bij en keek er naar, het duurde uren.
Gistermiddag, toen het meeste al gebeurd was. Is het lichaam gevonden. Niet in een van die huizen. Weer geweld richting die Palestijnse dorpen.
Volgens mij is nog niet bekend waar die jongen aan overleden is en vooral dat als hij vermoord is door wie 't is gedaan. Toch trokken al die mensen en idf weer naar die dorpen om daar hun agressie op die mensen te botvieren.
Als de media dit gaat beschrijven dan klinkt 't niet best he
Dan nog weet je toch niet wie de jongen ontvoerd gedood heeft? En waarom zouden alle bewoners van enkele dorpen hier voor moeten bloeden?quote:Op zondag 14 april 2024 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was vast een verkoudheid waaraan de jongen overleden is.
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Israëliërs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 08:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan nog weet je toch niet wie de jongen ontvoerd gedood heeft? En waarom zouden alle bewoners van enkele dorpen hier voor moeten bloeden?
Joh, de anti-semieten komen in grote getale weer naar buiten. Enige verschil is dat ze nu de Palestijnse ipv de Nazi vlag naar buiten hangen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het meest trieste wat ik gisteren heb gezien waren de flexwoningen in mijn stadje.
Alleen maar met Palestijnse vlag voor hun ramen.
Ik snap wel dat ze denken dat de dader een Palestijn zou zijn. Net zoals we gisteren in Sydney een moslim terrorist aan het werk zagen. Meestal klopt 't, soms niet.quote:Op zondag 14 april 2024 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Israëliërs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.
Je woont in het westen. Wat doe je nog hier met je Jehova.quote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Weet je wat pas triest is?
Dat het Westen nu ineens gaat verdedigen......
Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?
Het Westen is echt zo hypocriet als het maar kan
quote:Op zondag 14 april 2024 09:02 schreef bianconeri het volgende:
Weet je wat pas triest is?
Dat het Westen nu ineens gaat verdedigen......
Dat is alsof het Westen Rusland gaat verdedigen als Oekraine Rusland gaat aanvallen.
De agressor wordt verdedigt tegen vergeldingsaanvallen van Iran. Het Westen is echt compleet de weg kwijt.
En wat doet Biden? Die roept alles en iedereen bij elkaar om deze aanval af te gaan keuren???
Is Biden nou echt compleet gek geworden? Israel pleegt al maanden de meest afgrijselijke misdaden in de Gaza-strook, en nu na een vergelding van Iran gaat Biden ineens lopen janken?
Het Westen is echt zo hypocriet als het maar kan
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathieën om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat de jongen op natuurlijke wijze overleden is, of door Israëliërs zelf is omgebracht. De allerlaatste mogelijkheid die ik kan bedenken en die echt nihil is is dat de arme lieve onschuldige geweldloze Palestijnen er iets mee te maken hebben.
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire nowquote:Op zondag 14 april 2024 08:43 schreef Scorpie het volgende:
[ x ]
Feestvierende antisemieten op de Dam.
Ik zie dat de woningnood voor een groot deel opgelost kan worden.quote:Op zondag 14 april 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Het meest trieste wat ik gisteren heb gezien waren de flexwoningen in mijn stadje.
Alleen maar met Palestijnse vlag voor hun ramen.
Hee wat vreemd, het Westen gaat nu ineens wel veroordelen en verdedigen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hee wat vreemd, ze roepen nu ineens niet van ceasefire now
Jij hebt sowieso geen recht om hier iets van te vinden.quote:Op zondag 14 april 2024 09:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het benadrukt ook de tenenkrommende tendens van mensen met pro-Palestijnse sympathieën om iedere keer opnieuw maar weg te kijken van wat de Palestijnen zijn om vervolgens een tegenreactie als het daadwerkelijke probleem aan te wijzen.
Een Palestijn slaat een Jood, de Jood slaat terug.
Pro-Palestijnse supporters: Wat gemeen, waarom slaat de Jood die Palestijn zomaar?
Clownesk.
Nee, natuurlijk doet de VS dat niet. Want de VS vindt het niet erg als Israel moslims aanvalt.quote:Op zondag 14 april 2024 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees hier dat de VS niet verder gaat ingrijpen als het verder escaleert, heeft iemand een bron?
Maakt dat ergens goed wat Israel doet en hoe het Westen reageert?quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 09:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
...
Komt er eens 1 aanval op Israel,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |