Jörgen Tjon A Fong, wat leuk! Bij De Slimste Mens vertelde hij al over zijn liefde voor het songfestival. Fijn dat we hem horen en niet dezelfde kliek, zoals altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
(en Kroatië treedt op. 21:47 RTL 4)
Dan zitten die Boulevardkijkers maar even één vraag uit die ze niet interesseert. Al laat je ze even tien seconden van hun lied zingen, leuk toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar interesseert het de Boulevard kijker wat twee compleet onbekende Zweedse jongens voor achtergrond hebben? Of iets anders, voor een kort item.
Bij Eurovision in Concert en andere serieuze content is het natuurlijk anders.
Daar was ik niet opgekomen. Dat zou idd leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zitten die Boulevardkijkers maar even één vraag uit die ze niet interesseert. Al laat je ze even tien seconden van hun lied zingen, leuk toch?Je gaat toch geen 2 leuke jonge Noren die voor Zweden uitkomen alleen maar vragen over Joost en NL stellen. Ja het mag hoor, er staat geen straf op, maar puur persoonlijk vind ik het onbeleefd en raar.
Vanavond bij Beau komt Baby Lasagna en ik neem aan dat die daar ook gewoon z'n lied mag zingen.
Ik zie Loreen nog zittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dat zijn dan wel achterlijke vragen.
Dan hebben ze in elk geval het gevoel dat zij ook een píetsie promotie krijgen. Klein gebaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar was ik niet opgekomen. Dat zou idd leuk zijn.
Ja het zijn lieve leuke jongens, de tweeling!quote:Ik vond het schattig toen er eentje de tekst van Europapa probeerde te zingen.
De echte experts zitten allemaal hier.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees hier zo nu en dan wat mee en de krant en zelfs dan betrap ik die experts wel eens op wat fouten ja.
Ik was niet van plan om aandacht te besteden aan deze onzin.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat er morgen geen anti Joost folders zijn bij EiC, die waren er wel voor Olly in Londen
Serieus! Jeetje wat een sneue, zielige, wappies heb je er toch tussen zitten zeg!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat er morgen geen anti Joost folders zijn bij EiC, die waren er wel voor Olly in Londen
hoppa... nu dat nare lied van Griekenland voorbij - gat wordt daar steeds kleinerquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Joost heeft België ingehaald op het Eurovision Scoreboard en staat nu op 5.
Een liveoptreden, staging Malmo zien we pas in Malmoquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Za het volgende:
Gaat het optreden van vanavond met staging zijn, een voorproefje van hoe het er op het ESF gaat uitzien, of een liveoptredens zoals eerder?
BVD!🌷
Thanks!quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef Momo het volgende:
Een liveoptreden, staging Malmo zien we pas in Malmo
Er is geen officiële live stream, al zullen mensen het wel meteen filmen met telefoon en op YouTube zetten. Er mag binnen niet gefilmd worden met professionele apparatuur.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nog 1 vraagje, gaan we dit ergens zien? Of pas op YouTube een paar dagen later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |