De oproep is aan hem gericht, maar daarmee is hij geen mikpunt. Hij is geen doelwit oid.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:57 schreef Greys het volgende:
De oproep is direct aan Joost gericht en in de media gebracht om druk op hem uit te oefenen. Natuurlijk maken ze hem daarmee een mikpunt. Net als dat in de UK Olly een mikpunt gemaakt werd door gerichte oproepen aan hem.
Je zet iemand onder druk, en maakt hem een potentieel mikpunt van acties en haat, die letterlijk helemaal niks aan de situatie in Gaza kan doen. Tenminste, niet meer dan Nasrdin Dchar en Najib Amhali zelf. Het is laag, goedkoop en respectloos.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Za het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat Cornald Maas dat doet met zijn opmerking. Evenmin maken ze Joost Klein tot mikpunt.
Het is een oproep, waar hij wel of geen gehoor aan zal geven.
Op die manier wordt het niet gezegd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
Kom, het is compleet smakeloos om iemands quote van zijn overleden vader tegen hem te gebruiken... "oh ja, jouw vader zei dat de wereld geen grenzen kent? Nou, ik ken wel een volk dat het daar niet mee eens is!" Blegh.
Potentieel mikpunt van haat, ik zie het niet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:09 schreef blackswangreen het volgende:
Je zet iemand onder druk, en maakt hem een potentieel mikpunt van acties en haat, die letterlijk helemaal niks aan de situatie in Gaza kan doen. Tenminste, niet meer dan Nasrdin Dchar en Najib Amhali zelf. Het is laag, goedkoop en respectloos.
Nee, het is eigenlijk nog erger wat ze zeggen, ze hebben het namelijk over de utopie van z'n vader. Nog respectlozer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:10 schreef Za het volgende:
[..]
Op die manier wordt het niet gezegd.
Joost draagt met trots de ideologie van zijn vader uit, en in feite onderschrijven ze die alleen maar, of vragen ze om grenzen?
Geloof me, bij sommige mensen hier kun je gewoon beter doorscrollen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk nog erger wat ze zeggen, ze hebben het namelijk over de utopie van z'n vader. Nog respectlozer.
Ik stop er hierna mee, maar was de utopie van zijn vader niet gelijkheid voor iedereen en een wereld zonder grenzen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:15 schreef blackswangreen het volgende:
Nee, het is eigenlijk nog erger wat ze zeggen, ze hebben het namelijk over de utopie van z'n vader. Nog respectlozer.
Als je met sjaal om je nek het gas gaat aanraken, mogen er toch vragen over Ajax komen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
M&M waren er te zien. Maar die kregen alleen maar vragen over Nederland, Ajax en Joost
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
M&M waren er te zien. Maar die kregen alleen maar vragen over Nederland, Ajax en Joost
Die vragen vaak toch in elk geval nog een paar dingen over de deelnemers zelf of hun lied. Ik vind dit soort dingen echt zó gênant dat ik er bijna niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]het voelt altijd zo beschamend, maar gok dat je dit in alle landen wel snel hebt.
Benieuwd hoeveel deze mensen weten. In het verleden zijn er "experts" uitgenodigd die echt 0 clue hadden en van alles door elkaar haalde.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
(en Kroatië treedt op. 21:47 RTL 4)
Maar interesseert het de Boulevard kijker wat twee compleet onbekende Zweedse jongens voor achtergrond hebben? Of iets anders, voor een kort item.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vragen vaak toch in elk geval nog een paar dingen over de deelnemers zelf of hun lied. Ik vind dit soort dingen echt zó gênant dat ik er bijna niet mee om kan gaan.![]()
Ik lees hier zo nu en dan wat mee en de krant en zelfs dan betrap ik die experts wel eens op wat fouten ja.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel deze mensen weten. In het verleden zijn er "experts" uitgenodigd die echt 0 clue hadden en van alles door elkaar haalde.
Ik snap wat je bedoelt met doelwit hoor, echt. Maar in de UK werd Olly door die oproep toch wel echt een soort mikpunt, want je kunt het als deelnemer eigenlijk daarna niet meer 'goed' doen. Wat je daarna ook doet of zegt met/over die oproep, er is altijd een groep boos op je. Toen Olly met een statement erover kwam was dat óók weer niet goed genoeg en kreeg hij ook weer allemaal woeste reacties.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Za het volgende:
[..]
De oproep is aan hem gericht, maar daarmee is hij geen mikpunt. Hij is geen doelwit oid.
Het is eerder eervol wanneer mensen je zo belangrijk vinden dat je als persoon een statement als dit zou kunnen maken, als dat ze het op je gemunt hebben.
Ik kijk vaak niet om plaatsvervangende schaamte te voorkomenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vragen vaak toch in elk geval nog een paar dingen over de deelnemers zelf of hun lied. Ik vind dit soort dingen echt zó gênant dat ik er bijna niet mee om kan gaan.![]()
Oke, dat zijn dan wel achterlijke vragen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kijk vaak niet om plaatsvervangende schaamte te voorkomen![]()
Vorig jaar vroegen ze zelfs aan andere artiesten wat zij ervan vonden dat Mia en Dion zo vals zongen.Wat denk je nou dat die andere artiesten gaan zeggen: jaa compleet kut man ze kunnen beter maar stoppen.
Jörgen Tjon A Fong, wat leuk! Bij De Slimste Mens vertelde hij al over zijn liefde voor het songfestival. Fijn dat we hem horen en niet dezelfde kliek, zoals altijd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
(en Kroatië treedt op. 21:47 RTL 4)
Dan zitten die Boulevardkijkers maar even één vraag uit die ze niet interesseert. Al laat je ze even tien seconden van hun lied zingen, leuk toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar interesseert het de Boulevard kijker wat twee compleet onbekende Zweedse jongens voor achtergrond hebben? Of iets anders, voor een kort item.
Bij Eurovision in Concert en andere serieuze content is het natuurlijk anders.
Daar was ik niet opgekomen. Dat zou idd leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zitten die Boulevardkijkers maar even één vraag uit die ze niet interesseert. Al laat je ze even tien seconden van hun lied zingen, leuk toch?Je gaat toch geen 2 leuke jonge Noren die voor Zweden uitkomen alleen maar vragen over Joost en NL stellen. Ja het mag hoor, er staat geen straf op, maar puur persoonlijk vind ik het onbeleefd en raar.
Vanavond bij Beau komt Baby Lasagna en ik neem aan dat die daar ook gewoon z'n lied mag zingen.
Ik zie Loreen nog zittenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, dat zijn dan wel achterlijke vragen.
Dan hebben ze in elk geval het gevoel dat zij ook een píetsie promotie krijgen. Klein gebaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar was ik niet opgekomen. Dat zou idd leuk zijn.
Ja het zijn lieve leuke jongens, de tweeling!quote:Ik vond het schattig toen er eentje de tekst van Europapa probeerde te zingen.
De echte experts zitten allemaal hier.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees hier zo nu en dan wat mee en de krant en zelfs dan betrap ik die experts wel eens op wat fouten ja.
Ik was niet van plan om aandacht te besteden aan deze onzin.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat er morgen geen anti Joost folders zijn bij EiC, die waren er wel voor Olly in Londen
Serieus! Jeetje wat een sneue, zielige, wappies heb je er toch tussen zitten zeg!quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:11 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat er morgen geen anti Joost folders zijn bij EiC, die waren er wel voor Olly in Londen
hoppa... nu dat nare lied van Griekenland voorbij - gat wordt daar steeds kleinerquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Joost heeft België ingehaald op het Eurovision Scoreboard en staat nu op 5.
Een liveoptreden, staging Malmo zien we pas in Malmoquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Za het volgende:
Gaat het optreden van vanavond met staging zijn, een voorproefje van hoe het er op het ESF gaat uitzien, of een liveoptredens zoals eerder?
BVD!🌷
Thanks!quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef Momo het volgende:
Een liveoptreden, staging Malmo zien we pas in Malmo
Er is geen officiële live stream, al zullen mensen het wel meteen filmen met telefoon en op YouTube zetten. Er mag binnen niet gefilmd worden met professionele apparatuur.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Nog 1 vraagje, gaan we dit ergens zien? Of pas op YouTube een paar dagen later?
OHWAHLEUUUUKquote:
Duidelijk. En door.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:43 schreef d_elise het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-oproep-voor-boycot
Mooie reactie van zowel Joost als Cornald! Vooral uit de woorden van Cornald blijkt dat het hem hoog zit. En Joost laat toch ook wel duidelijk doorschemeren dat hij de connectie die werd gemaakt met de woorden van zijn vader niet tof vindt.
We gaan al een stukje van de staging zienquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:56 schreef summer52 het volgende:
Act van Joost wordt vetste wat hij ooit gedaan heeft.![]()
https://www.rtl.nl/entert(...)-dusver-heeft-gedaan
Shit je was mij net voor. Ik was net mijn berichtje aan het aanpassen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We gaan al een stukje van de staging zien
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:02 schreef summer52 het volgende:
[..]
Shit je was mij net voor. Ik was net mijn berichtje aan het aanpassen.
Zo benieuwd! Oprecht ook aandoenlijk dat hij op z'n "Ipadje" continu z'n ideeën aanpast om het allemaal nóg beter te maken. En ook z'n mentale voorbereiding klinkt goed. Ik heb er een heel goed gevoel over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:56 schreef summer52 het volgende:
Act van Joost wordt vetste wat hij ooit gedaan heeft.
Laat vanavond al een klein stukje daarvan zien![]()
Geweldig!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Vergeef me de zweetkop maar de persmiddag is écht hard werken. Applaus ook voor Cee die achteruit rende met de camera. We moesten improviseren om niet zonder iets van Joost terug te komen.
[ x ]
Haha, Aran Bade liep langs, die heeft pas een zweetkop.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
Vergeef me de zweetkop maar de persmiddag is écht hard werken. Applaus ook voor Cee die achteruit rende met de camera. We moesten improviseren om niet zonder iets van Joost terug te komen.
[ x ]
Ja, je hoorde op de achtergrond nog hoe ie pootje gehaakt werd door achteruitlopende @Cee .quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:21 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Haha, Aran Bade liep langs.
Oh wat leuk dit, zo te gek!!
Oh echt alles zat aan me vastgeplakt tegen die tijd.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, je hoorde op de achtergrond nog hoe ie pootje gehaakt werd door achteruitlopende @:Cee .
Gierenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, je hoorde op de achtergrond nog hoe ie pootje gehaakt werd door achteruitlopende @:Cee .
Jullie zijn zó charmant, niet te weerstaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt alles zat aan me vastgeplakt tegen die tijd.Maar fuck it, we waren zó trots dat we ondanks 'hij stopt nu met interviews' toch dit nog voor elkaar kregen. We kozen voor de niet-standaard vragen want die worden al door de anderen gesteld.
Echt leuk! En volgens mij vond Joost het ook wel leuk dat ie een keer andere vragen kreegquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt alles zat aan me vastgeplakt tegen die tijd.Maar fuck it, we waren zó trots dat we ondanks 'hij stopt nu met interviews' toch dit nog voor elkaar kregen. We kozen voor de niet-standaard vragen want die worden al door de anderen gesteld.
Yas, Cee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben echt moeten pushen want hij moest echt weg en we hebben beloofd aan de persmevrouw 'niet langer dan 30 seconden, heus' en toen werd het toch nog iets langer en moesten we héél snel gokken op de leukste vragen die anderen wellicht niet stelden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jullie zijn zó charmant, niet te weerstaan
Echt zulke leuke vragen
Wat een leuke en mooie antwoorden geeft Joost.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:56 schreef summer52 het volgende:
Act van Joost wordt vetste wat hij ooit gedaan heeft.
Laat vanavond al een klein stukje daarvan zien![]()
Super leuk!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Omdat het de lijst van vorig jaar is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:54 schreef Idem-Dito het volgende:
Waarom ontbreekt Joost op de spotify lijsten van de Eurovision tracker?
https://esctracker.com/spotify
Hulde!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Staan toch een aantal van dit jaar tussen maar lang niet allemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat het de lijst van vorig jaar is?
Het feit dat Loreen er tussen staat maakt 'm wel erg vorig jaar, hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Staan toch een aantal van dit jaar tussen maar lang niet allemaal.
Wat doet Unforgettable daarin dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat het de lijst van vorig jaar is?
Van Joost wel, "Ik hoor de pijn".quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:43 schreef d_elise het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-oproep-voor-boycot
Mooie reactie van zowel Joost als Cornald! Vooral uit de woorden van Cornald blijkt dat het hem hoog zit. En Joost laat toch ook wel duidelijk doorschemeren dat hij de connectie die werd gemaakt met de woorden van zijn vader niet tof vindt.
Het is gewoon alles bij elkaar, was ook een tijd dat Duncan er altijd nog tussen stond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het feit dat Loreen er tussen staat maakt 'm wel erg vorig jaar, hoor.
Ik weet niet of er überhaupt wel iemand was die dat helemaal gefilmd heeft want dat duurt iets van 20 minuten en je ziet alleen dat de artiesten één voor één worden omgeroepen en naar het podium in de persruimte lopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Spumonisal het volgende:
Is die opening van de persmiddag al ergens volledig te zien op youtube?
Wat tof!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Wat zijn jullie weer goed bezig geweest Greys!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of er überhaupt wel iemand was die dat helemaal gefilmd heeft want dat duurt iets van 20 minuten en je ziet alleen dat de artiesten één voor één worden omgeroepen en naar het podium in de persruimte lopen.
Wie weet wordt het nog geupload door iemand. Zie alleen nu iets van eurovoix, maar dat zijn alleen korte stukjes en van veraf. Kan me herinneren dat er van vorige jaren ook van dat soort volledige filmpjes zijn/waren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of er überhaupt wel iemand was die dat helemaal gefilmd heeft want dat duurt iets van 20 minuten en je ziet alleen dat de artiesten één voor één worden omgeroepen en naar het podium in de persruimte lopen.
Ah, zo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is gewoon alles bij elkaar, was ook een tijd dat Duncan er altijd nog tussen stond.
Die rooie ouwe met die zweetkop die de vragen stelt ben ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef Za het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Is dit echt iemand van dit subforum?
Zaal gaat de fik inquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Scared of the boom boom.
Gaat er echt een molen ontploffen on stage?
Af en toe dacht ik omdat hij nog wat afwezig was, heeft hij misschien niet zo’n zin in dit enzo (dat kan alsnog wel), maar alles wat ik tegenkom is heel leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:28 schreef blackswangreen het volgende:
Hij is hier toch wel erg goed in hoor. Gelukkig laat hij het steenkolenengels achterwege
Ik hoorde hem bij editienl nog zeggen tegen de pers dat ze na het songfestival weer afscheid van elkaar nemen (de pers en Joost).quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Af en toe dacht ik omdat hij nog wat afwezig was, heeft hij misschien niet zo’n zin in dit enzo (dat kan alsnog wel), maar alles wat ik tegenkom is heel leuk.Hij is er inderdaad heel goed in, erg sympathiek.
Ook begrijpelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bij editienl nog zeggen tegen de pers dat ze na het songfestival weer afscheid van elkaar nemen (de pers en Joost).
Dat gaat niet lukken als we dit jaar winnenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bij editienl nog zeggen tegen de pers dat ze na het songfestival weer afscheid van elkaar nemen (de pers en Joost).
Jullie zijn geweldig dames, echte doorzetters. Perfect voor deze klus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |