quote:Op donderdag 11 april 2024 16:50 schreef Hathor het volgende:
Ik hoop dat ie in zijn laatste uurtjes veel pijn heeft geleden.
quote:
Wie wist dat wel in Nederland voor de moorden ?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Nou we missen niks aan je OJ
Al was die live auto-achtervolging toen wel indrukwekkend. Kwam mijn vader me nog speciaal laten zien, al wist ik nog helemaal niet wie OJ Simpson was.
Dat nieuws van Joran was van gisteren zelfs, dus misschien gaan we nu wel een periode in van elke dag één keer kutnieuws voor beruchte moordenaars. Oei.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerst vandaag al het nieuws dat Joran van der Sloot in elkaar geslagen is en dagelijks bedreigd word en nu ook al de dood van OJ. het is een slechte dag voor beruchte moordenaars
Fans van The Naked Gun films.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie wist dat wel in Nederland voor de moorden ?
Bring it onquote:Op donderdag 11 april 2024 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat nieuws van Joran was van gisteren zelfs, dus misschien gaan we nu wel een periode in van elke dag één keer kutnieuws voor beruchte moordenaars. Oei.
Klopt. En AF liefhebbers. Maar de status zoals in Amerika stond/staat niet in verhouding. Trouwens die Naked Gun films.quote:
De advocaat kreeg later spijt.quote:
Zijn er Nederlanders die toen al AF volgden?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 van de beste running backs aller tijden, 1 van de beste college spelers aller tijden en 1 van de eerste echte sport supersterren en toen vond die het nodig een dubbele moord (allegedly) te plegen.
Hij was de eerste denk ik dat wereldwijd ging.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Hij heeft wel voor legendarische tv gezorgd
OJ heeft records die momenteel nog steeds staan, dat zegt voldoende dunkt me.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die toen al AF volgden?
Voor jou en je soortgenoten natuurlijk niet want jullie hebben eigen onderzoek gedaan en zijn kritisch.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar heeft hij het ook gedaan?
De eerste twee Naked Gun films waren goed! Ik heb ze aan het eind van vorig jaar ook nog alle drie gezien.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. En AF liefhebbers. Maar de status zoals in Amerika stond/staat niet in verhouding. Trouwens die Naked Gun films.
Uiteraard. Geen honderdduizenden ofzo, maar natuurlijk waren er toen ook al Nederlanders die het volgdenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die toen al AF volgden?
Dunken is een andere sport.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
OJ heeft records die momenteel nog steeds staan, dat zegt voldoende dunkt me.
En Police Squadquote:Op donderdag 11 april 2024 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. En AF liefhebbers. Maar de status zoals in Amerika stond/staat niet in verhouding. Trouwens die Naked Gun films.
Ach, je kunt ook vrij makkelijk een leven leiden zonder eigenlijk ooit iets over hun reilen en zeilen te horen, dus daar komt 'ie nog mee wegquote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Indirect verantwoordelijk voor de Kardashians, misschien wel zijn grootste misdrijf.
Dat lukt mij uitstekendquote:Op donderdag 11 april 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook vrij makkelijk een leven leiden zonder eigenlijk ooit iets over hun reilen en zeilen te horen, dus daar komt 'ie nog mee weg(daar óók mee, dus eigenlijk)
Ik niet , mijn handen zijn veel te klein voor die handschoenenquote:
Hoho, ben je nu het vertrouwen in de onafhankelijke rechtspraak aan het ondermijnen?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Nou we missen niks aan je OJ
Al was die live auto-achtervolging toen wel indrukwekkend. Kwam mijn vader me nog speciaal laten zien, al wist ik nog helemaal niet wie OJ Simpson was.
De rest van de wereld minus de juryquote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor jou en je soortgenoten natuurlijk niet want jullie hebben eigen onderzoek gedaan en zijn kritisch.
Voor de rest van de wereld: ja
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor jou en je soortgenoten natuurlijk niet want jullie hebben eigen onderzoek gedaan en zijn kritisch.
If it doesn't fit, you must acquit!quote:
Nou ja, technisch gezien bestaat die rest van de wereld uit zelfonderzoekers, want hij is vrijgesproken.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stelletje wappies hier inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoho, ben je nu het vertrouwen in de onafhankelijke rechter aan het ondermijnen?
Beste commentquote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Indirect verantwoordelijk voor de Kardashians, misschien wel zijn grootste misdrijf.
Hebben ze al gereageerd?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij werd omringd door zijn kinderen en kleinkinderen.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:37 schreef Arnhemunited het volgende:
[ x ]
https://www.tmz.com/2024/04/11/oj-simpson-dead-dies-cancer/
Ik dacht dat die hem als onschuldig beschouwden en gewoon contact hadden.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij werd omringd door zijn kinderen en kleinkinderen.
Waren Sydney en Justin er ook bij? Gezellig bij papa die die moederlief vermoord heeft?
Blijf het eng vinden hoe mensen deze mishanelaar van vrouwen een prima man vinden.quote:
Eens. En dan ook nog dat boek daarna: ‘If I had done it.’ Dat is echt arrogantie en narcisme ten top.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blijf het eng vinden hoe mensen deze mishanelaar van vrouwen een prima man vinden.
Had nog een edit gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. En dan ook nog dat boek daarna: ‘If I did it’. Dat is echt arrogantie en narcisme op zijn top.
Ook dit is een soort van geschiedenis, lieve FlippingCoinquote:Op donderdag 11 april 2024 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Denk dat moderne mensen niet eens meer weten wie dat is
Ja een hele kleine zwarte bladzijdequote:Op donderdag 11 april 2024 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook dit is een soort van geschiedenis, lieve FlippingCoin
Geweldige humorquote:
Een boek voor vrouwen die met huiselijk geweld te maken hebben gehad.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja een hele kleine zwarte bladzijde
Ohquote:Op donderdag 11 april 2024 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een boek voor vrouwen die met huiselijk geweld te maken hebben gehad.
Was de OJ zaak geen juryrechtspraak dan?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoho, ben je nu het vertrouwen in de onafhankelijke rechter aan het ondermijnen?
Die dude had iets te maken met de papa van Kim K.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Denk dat moderne mensen niet eens meer weten wie dat is
Nee joh, we moeten hem bejubelen hiervoor.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Seeburg54 het volgende:
Niks aan verloren. Zeer fout persoon.
Het is nog steeds rechtspraak en nog steeds een onafhankelijke rechter die beslist dat de jury het bewijs prima heeft kunnen beoordelen.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Was de OJ zaak geen juryrechtspraak dan?
De rechter kan zo'n beoordeling van een jury niet terugtrekken, dus er valt weinig over te beslissen.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is nog steeds rechtspraak en nog steeds een onafhankelijke rechter die beslist dat de jury het bewijs prima heeft kunnen beoordelen.
Blij dat hij niet meer in angst hoeft te leven.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een fenomeen. (Hopelijk werkt dit mobiel).
[ afbeelding ]
Ik heb het nergens over rechtsspraak. Alleen dat we OJ niet gaan missen.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoho, ben je nu het vertrouwen in de onafhankelijke rechtspraak aan het ondermijnen?
En hij was eigenlijk geen advocaat meer. Had zich weer ingeschreven zodat hij bij OJ kon blijven. Verder deed hij geen advocaat dingen.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef TLC het volgende:
Wat me ook zo vreselijk irriteert is dat die kutkinderen van zijn advocaat alleen maar beroemd zijn geworden vanwege hun vader, niet omdat ze zelf iets kunnen
quote:Caitlyn Jenner (74) zal geen slapeloze nachten hebben om het overlijden van acteur en American football-speler O.J. Simpson. „Opgeruimd staat netjes”, schrijft de tv-persoonlijkheid op X.
Caitlyn Jenner, geboren als William Bruce Jenner, was getrouwd met Kris Jenner toen haar beste vriendin Nicole Brown, de ex-vrouw van Simpson, samen met Ron Goldman werd vermoord in Los Angeles. Dat moordproces bleef O.J. Simpson, hoofdverdachte in de zaak, tot aan zijn dood achtervolgen.
Ook zat Jenner op de eerste rij bij het zogenaamde ‘proces van de eeuw’ tegen Simpson. Daarnaast was Robert Kardashian, de ex van Kris Jenner, niet alleen bevriend met O.J. Simpson, maar trad hij ook op als zijn advocaat tijdens de veelbesproken moordzaak.
De familie van O.J. Simpson maakte donderdag bekend dat hij op 76-jarige leeftijd is overleden aan kanker. „Op 10 april is onze vader, Orenthal James Simpson, bezweken aan zijn strijd tegen kanker. Hij werd omringd door zijn kinderen en kleinkinderen. Tijdens deze overgangstijd vraagt zijn familie om hun wensen voor privacy te respecteren”, schrijft de familie van Simpson op X.
Huh, ik had geen idee dat er een connectie was (en dus zelfs wel een forse) tussen OJ Simpson en de Kardashians. Zo leer je nog eens wat. Het is wel nutteloze info voor mijn verdere leven, maar tochquote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef TLC het volgende:
Wat me ook zo vreselijk irriteert is dat die kutkinderen van zijn advocaat alleen maar beroemd zijn geworden vanwege hun vader, niet omdat ze zelf iets kunnen
Good riddance sprak Bruce Jenner, zelf ook niet vies van een moord.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:21 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)geruimd-staat-netjes
[..]
[ x ]
Een verkeersongeluk valt wel in een andere categorie dan een dubbele moord. Maar goed.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Good riddance sprak Bruce Jenner, zelf ook niet vies van een moord.
Een vrijspraak inderdaad niet, maar een veroordeling wel (hoewel het bijna nooit voorkomt).quote:Op donderdag 11 april 2024 19:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De rechter kan zo'n beoordeling van een jury niet terugtrekken, dus er valt weinig over te beslissen.
quote:Op donderdag 11 april 2024 23:55 schreef Ulx het volgende:
En dan ook maar één handschoen dragen. LOL.
Ken ik niet. Ik heb jaren geleden de documentaire 'O.J.: Made in America (link naar IMDB)' gezien en die vond ik geweldig. Interessant en ik begreep de context van zijn carrière, vrijspraak en beroving (met vlucht) veel beter. Een enorme aanraderquote:Op vrijdag 12 april 2024 07:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is The People v. O.J. Simpson op Netflix (als deze er nog opstaat) wel leuk en interessant. Het is uiteraard geen docu maar gebaseerd op een boek over de zaak maar desalniettemin wel ‘leuk’.. Natuurlijk ook veel ruimte voor het handschoenverhaal en hoe dat aangepakt is (no pun intended).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |