quote:Op donderdag 11 april 2024 16:50 schreef Hathor het volgende:
Ik hoop dat ie in zijn laatste uurtjes veel pijn heeft geleden.
quote:
Wie wist dat wel in Nederland voor de moorden ?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Nou we missen niks aan je OJ
Al was die live auto-achtervolging toen wel indrukwekkend. Kwam mijn vader me nog speciaal laten zien, al wist ik nog helemaal niet wie OJ Simpson was.
Dat nieuws van Joran was van gisteren zelfs, dus misschien gaan we nu wel een periode in van elke dag één keer kutnieuws voor beruchte moordenaars. Oei.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerst vandaag al het nieuws dat Joran van der Sloot in elkaar geslagen is en dagelijks bedreigd word en nu ook al de dood van OJ. het is een slechte dag voor beruchte moordenaars
Fans van The Naked Gun films.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie wist dat wel in Nederland voor de moorden ?
Bring it onquote:Op donderdag 11 april 2024 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat nieuws van Joran was van gisteren zelfs, dus misschien gaan we nu wel een periode in van elke dag één keer kutnieuws voor beruchte moordenaars. Oei.
Klopt. En AF liefhebbers. Maar de status zoals in Amerika stond/staat niet in verhouding. Trouwens die Naked Gun films.quote:
De advocaat kreeg later spijt.quote:
Zijn er Nederlanders die toen al AF volgden?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 van de beste running backs aller tijden, 1 van de beste college spelers aller tijden en 1 van de eerste echte sport supersterren en toen vond die het nodig een dubbele moord (allegedly) te plegen.
Hij was de eerste denk ik dat wereldwijd ging.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:16 schreef kwiwi het volgende:
Hij heeft wel voor legendarische tv gezorgd
OJ heeft records die momenteel nog steeds staan, dat zegt voldoende dunkt me.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die toen al AF volgden?
Voor jou en je soortgenoten natuurlijk niet want jullie hebben eigen onderzoek gedaan en zijn kritisch.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:
Maar heeft hij het ook gedaan?
De eerste twee Naked Gun films waren goed! Ik heb ze aan het eind van vorig jaar ook nog alle drie gezien.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. En AF liefhebbers. Maar de status zoals in Amerika stond/staat niet in verhouding. Trouwens die Naked Gun films.
Uiteraard. Geen honderdduizenden ofzo, maar natuurlijk waren er toen ook al Nederlanders die het volgdenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zijn er Nederlanders die toen al AF volgden?
Dunken is een andere sport.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
OJ heeft records die momenteel nog steeds staan, dat zegt voldoende dunkt me.
En Police Squadquote:Op donderdag 11 april 2024 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. En AF liefhebbers. Maar de status zoals in Amerika stond/staat niet in verhouding. Trouwens die Naked Gun films.
Ach, je kunt ook vrij makkelijk een leven leiden zonder eigenlijk ooit iets over hun reilen en zeilen te horen, dus daar komt 'ie nog mee wegquote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Indirect verantwoordelijk voor de Kardashians, misschien wel zijn grootste misdrijf.
Dat lukt mij uitstekendquote:Op donderdag 11 april 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook vrij makkelijk een leven leiden zonder eigenlijk ooit iets over hun reilen en zeilen te horen, dus daar komt 'ie nog mee weg(daar óók mee, dus eigenlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |