Ja die is zeker leuk. Randy heeft hem gekochtquote:Op donderdag 11 april 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hond is wel geinig hoor en alles kost maar 1 coin ook dus spotgoedkoop
Ja weet ik dat schreef ik idd ook hij tikte hem steeds aan met voorbij gaanquote:Op donderdag 11 april 2024 08:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die is zeker leuk. Randy heeft hem gekocht
Ja leuk souvenirtjequote:Op donderdag 11 april 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hond is wel geinig hoor en alles kost maar 1 coin ook dus spotgoedkoop
Nee die zaten in verschillende hokjesquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef PinkLow het volgende:
Superlief van Alice om een foto van en voor Glenn en Randy te kopen.
(volgensmij zaten alle foto's van de drie samen in 1 hokje)
Ja kloptquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef PinkLow het volgende:
Superlief van Alice om een foto van en voor Glenn en Randy te kopen.
(volgensmij zaten alle foto's van de drie samen in 1 hokje)
nee zaten alle 3 in 1 hokjequote:Op donderdag 11 april 2024 08:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee die zaten in verschillende hokjes
Die stream staat niet aan bij mij, ik kijk naar de mannen in de keukenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat? dat donkere wat ze op der gezicht smeer uit die pipet vraag het me nou al de hele tijd af iemand?
ja maar ze doet het al 3 maandenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stream staat niet aan bij mij, ik kijk naar de mannen in de keuken
Ooievaarskuitenvet van Van Der Pigge?quote:Op donderdag 11 april 2024 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat? dat donkere wat ze op der gezicht smeer uit die pipet vraag het me nou al de hele tijd af iemand?
Nee in verschillende hokjes, kijk maar naar de foto in het vorige topic daar kan je het goed zienquote:
Misschien zelfbruiner?quote:
haha geeft niet, ik was ook al onderweg om te gaan kijkenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee in verschillende hokjes, kijk maar naar de foto in het vorige topic daar kan je het goed zien
Edit:Je hebt gelijk sorry ik keek niet goed![]()
Eerst zit hij ze te pushen om de coins op te maken en dan nu bied hij ze dingen aanquote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst zit hij ze te pushen om de coins op te maken en dan nu bied hij ze dingen aanals ze vrijwel geen coins meer hebben.
En nu ze geen coins meer hebben, de Wall vullen met berichtjes en items van thuisquote:Op donderdag 11 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst zit hij ze te pushen om de coins op te maken en dan nu bied hij ze dingen aanals ze vrijwel geen coins meer hebben.
Ik denk dat ze vandaag wel de kans krijgen om coins te verdienen.quote:Op donderdag 11 april 2024 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nu ze geen coins meer hebben, de Wall vullen met berichtjes en items van thuis
ja ik ben er al helemaal niet zelf in thuis met al die dingenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zelfbruiner?
Al moet je dat eigenlijk mengen met je dagcreme.
Er zijn er ook niet veel die zoveel op hun gezicht smerenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ben er al helemaal niet zelf in thuis met al die dingen
is van die freeze met fansquote:
Ja onvoorstelbaar hequote:Op donderdag 11 april 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
Blijf het apart vinden om te zien dat iemand zich zoooo lang opmaken kan.
haal zelf gewoon met een vingertop wat door de oogschaduw heen en klaar![]()
Alice blijft maar bezig met een penseeltjeblenden blenden blenden
Ze is blijkbaar onzeker over haar uiterlijk en haar moeder zei gister dat ze het opmaken als een ritueel ziet of structuur..quote:Op donderdag 11 april 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he
En ze heeft het niet eens echt nodig een beetje oogschaduw en mascara lijkt mij wel genoeg
Ja egoïstisch als wat he haha. Mooi dat ze dit doetquote:Op donderdag 11 april 2024 08:20 schreef danaqui het volgende:
Wat een rotmeid he denkt alleen maar aan zichzelf, maar ze koopt toch maar mooi de foto's voor Clenn en Randy![]()
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
Alice twijfelt nog over het kopen van de Eiffeltoren omdat dat het spel was van haar en Haydar
Heeft hij ze ook werkelijk meegekregen?quote:Op donderdag 11 april 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
De coins zijn hierbuiten toch niks waard zegt Alice![]()
Tom heeft 33 coins mee naar huis
Ja er zijn mensen die ze perse mee wouden nemen voor hun kids en liever brood atenquote:Op donderdag 11 april 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
En dat muntapparaat in de badkamer zal ook niet tussentijds zijn geleegd omdat het vol zat met coins.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die ze perse mee wouden nemen voor hun kids en liever brood aten
Ze zijn uit de buis meegenomen.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij ze ook werkelijk meegekregen?
Of moet je ze inleveren?
Ja maar dat zegt niet of je ze ook werkelijk mee naar huis mag nemen.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zijn uit de buis meegenomen.
er zijn foto;s van Ty en Tom die buiten big brother met een kind op de foto gingen en tom heeft toen 1 muntje aan dat kind gegeven.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet of je ze ook werkelijk mee naar huis mag nemen.
ik typte net wat er net gezegd werd.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niet of je ze ook werkelijk mee naar huis mag nemen.
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
er zijn foto;s van Ty en Tom die buiten big brother met een kind op de foto gingen en tom heeft toen 1 muntje aan dat kind gegeven.
Dan is dat zo, houd de Belgische marktplaats in de gaten als je er een wilt.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
er zijn foto;s van Ty en Tom die buiten big brother met een kind op de foto gingen en tom heeft toen 1 muntje aan dat kind gegeven.
Die groene knop? of wat zie je liggen?quote:Op donderdag 11 april 2024 09:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goeiemorgen cos, ik val net binnen.
Wat leuk dat ze souvenirs uit de wall kunnnen kopen![]()
Ik zien de foto's en de tweets, wat ligt er nog bij Glenn zijn foto?
Zag ook iets van een papier ofzo liggen. Nah, maakt ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die groene knop? of wat zie je liggen?
Oh dat zal het zijn dan. Dacht dat Glenn geen quotes had.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn wil op ieks gaan kijken (X)
Hij kijkt naar zijn X kaartjes
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh dat zal het zijn dan. Dacht dat Glenn geen quotes had.
Ik heb op 1x na in het begin niks terug gekeken op tvquote:Op donderdag 11 april 2024 09:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat boek was van die opdracht met die kooi toch? Dat ze vragen kregen en zakjes moesten verzamelen zodat de kooi omhoog ging?
Yup, in kings en queens week!quote:Op donderdag 11 april 2024 09:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat boek was van die opdracht met die kooi toch? Dat ze vragen kregen en zakjes moesten verzamelen zodat de kooi omhoog ging?
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, in kings en queens week!
Mocht Glenn nog weetjes hebben zoals dat Turkije lid is van de NASA en ze daar niet meer betalen met de Euro omdat die een soort van 'Turxit' gedaan hebben, Sydney in Amerika ligt, Zurich een land is, ons melkwegstelsel Melkunie heet en er heel veel kreeften bij de kreeftskeerkring wonen, dan heeft ie dit toen in het kasteel van de queen geleerd
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, in kings en queens week!
Mocht Glenn nog weetjes hebben zoals dat Turkije lid is van de NASA en ze daar niet meer betalen met de Euro omdat die een soort van 'Turxit' gedaan hebben, Sydney in Amerika ligt, Zurich een land is, ons melkwegstelsel Melkunie heet en er heel veel kreeften bij de kreeftskeerkring wonen, dan heeft ie dit toen in het kasteel van de queen geleerd
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb op 1x na in het begin niks terug gekeken op tv![]()
Zou best kunnen.
boek is ook al kapoet
Wat moet je daar anders doen, ik denk dat ze zich een groot deel van de dag doodverveeld voelen.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:57 schreef mazaru het volgende:
Randy moet die krant toch ondertussen uit zijn hoofd kennen?
[ afbeelding ]
Ja deze dagen duren lang voor ze, vind die souvenirs in de wall wel een leuk ideequote:Op donderdag 11 april 2024 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moet je daar anders doen, ik denk dat ze zich een groot deel van de dag doodverveeld voelen.
Kledingrek staat klaar, is ook elk jaar daar.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
Stem van bb
bewoners
de finale is een heel bijzonder event
En bij een bijzonder event hoort ook bijzondere kleding
Feestelijke kleding zelfs
en daarom heb ik speciaal voor jullie een winkel geopend
De bb boetiek
via de magische draaideur komen jullie terecht in de shop
ja was voor Glenn om iets gratis te krijgen ofzo omdat hij geen coins meer had voor iets en toen zeiden ze dat als soort van vergelijkingquote:Op donderdag 11 april 2024 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
nee mee want Ty nam/kreeg ze ook mee. wel erg vreemd inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2024 09:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij ze ook werkelijk meegekregen?
Of moet je ze inleveren?
Klopt maar gister zei Glenn meen ik dat de kleding mogelijk aangepast wordt? of vermaakt?quote:Op donderdag 11 april 2024 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kledingrek staat klaar, is ook elk jaar daar.
En we krijgen een SL van een uur of 2 denk ikquote:Op donderdag 11 april 2024 10:09 schreef Kissingbird het volgende:
Weeer het geluid van de draaideur die nu opendraait![]()
Komt goed uit moet ook weg nuquote:Op donderdag 11 april 2024 10:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
En we krijgen een SL van een uur of 2 denk ik
Voorheen stond het binnen het huis en kon je meekijken, dit seizoen is 1 grote SL.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
SL
Nooooouuuuuu het is juist zo leuk om ze zien passen enzo..
Laterrrrquote:Op donderdag 11 april 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt goed uit moet ook weg nu![]()
![]()
tot laters
nah die jatte alles mee wat los was hahaquote:Op donderdag 11 april 2024 09:59 schreef Donna1000 het volgende:
Leuk dat ze souveniers kunnen kopen, daar zou michelangelo jaloers op zijn
Winkel! Dit duurt wel ff denk ikquote:Op donderdag 11 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kom op, zou boodschappen gaan doen maar nu weet ik niet of we het wl of niet te zien krijgen dus zit te wachten op beeld.
of toch maar naar de winkel gaan![]()
![]()
Ik zou lekker boodschappen gaan doenquote:Op donderdag 11 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou kom op, zou boodschappen gaan doen maar nu weet ik niet of we het wl of niet te zien krijgen dus zit te wachten op beeld.
of toch maar naar de winkel gaan![]()
![]()
ja ben er ook bang voor , maar heb toch ook nog beetje hoopquote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou lekker boodschappen gaan doen![]()
We krijgen, denk ik, pas bij de finale te zien wat voor kleding ze hebben gekregen.
Moet eerst aan alle kanten vermaakt worden denk ik. Die reet van Alice past niet in gewone maatkleding![]()
en voor de brede schouders van Glenn moeten ze ook even goed zoeken voor ze iets passends hebben gevonden.
ja maar we hebben ieder jaar nog mogen kijken jaaaaaaaaaaaa zie je welquote:Op donderdag 11 april 2024 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou lekker boodschappen gaan doen![]()
We krijgen, denk ik, pas bij de finale te zien wat voor kleding ze hebben gekregen.
Moet eerst aan alle kanten vermaakt worden denk ik. Die reet van Alice past niet in gewone maatkleding![]()
en voor de brede schouders van Glenn moeten ze ook even goed zoeken voor ze iets passends hebben gevonden.
instructies, veel kijken maar die nemen.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:24 schreef PinkLow het volgende:
Wat hebben ze dan zojuist de overige 15 a 20 minuten gedaan??
script doorgesprokenquote:Op donderdag 11 april 2024 10:24 schreef PinkLow het volgende:
Wat hebben ze dan zojuist de overige 15 a 20 minuten gedaan??
quote:Op donderdag 11 april 2024 10:25 schreef mazaru het volgende:
Ziet er goed uit voor Glenn![]()
[ afbeelding ]
ja dat hebben ze dit jaar wel steeds leuk gedaan hoorquote:
nee dat is weer jammer, is altijd ieder jaar nog weinig geweest altijd maar achter zullen ze nog wel meer hebben weet nog wel van de eerste met Jill was er niet echt iets wat paste en naomi en Liese kregen toen ook nog andere keuzes erbijquote:Op donderdag 11 april 2024 10:30 schreef PunkieePie het volgende:
Ahh dit is leuk!
Maar zoveel keus is er ook weer niet. Ook geen schoenen voor de mannen?
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2024 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik haat shoppen in kledingwinkels en passen in hokjes..![]()
Jaaaa leuk gedaan he Alice. Ziet er inderdaad heel mooi uit.
Maar nu passen!!!
Die rode zal ook veel leuker staan denk ikquote:Op donderdag 11 april 2024 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn zegt nog maar eens zou die rode toch eens proberen
Dat denk ik ook, die ze nu aan had was wat gewoontjesquote:Op donderdag 11 april 2024 10:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die rode zal ook veel leuker staan denk ik
quote:Op donderdag 11 april 2024 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Glenn denkt, wat een dikke kont heeft ze toch
Hij zei zelf ook 'strakke schouders'quote:Op donderdag 11 april 2024 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het jasje bij Randy niet zo mooi zitten.
ja stond hem beter, maar ja Alice zegt dat deze beter isquote:Op donderdag 11 april 2024 10:42 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vond Glenn mooier in dat andere pak
je kon bij dat andere pak duidelijk zien dat hij er niet comfortabel in voeldequote:Op donderdag 11 april 2024 10:47 schreef PinkLow het volgende:
Randy heeft groot gelijk!
Leuk pak!
Andere pak stond chiquer..
Maar space past beter bij Randy zijn persoonlijkheid.
Had hij toch al gezegd, hij wil als Jimmy in de finale zittenquote:Op donderdag 11 april 2024 10:54 schreef Snoozey het volgende:
ergens hoop ik toch dat jim als jim zal gaan zaterdag, en niet als heisa. want dan probeer je de show te stelen wat me niet de bedoeling lijkt
ja inderdaad dan steel je iemand anders zijn showquote:Op donderdag 11 april 2024 10:54 schreef Snoozey het volgende:
ergens hoop ik toch dat jim als jim zal gaan zaterdag, en niet als heisa. want dan probeer je de show te stelen wat me niet de bedoeling lijkt
zie nog nietsquote:Op donderdag 11 april 2024 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Witte jurkje zit beetje strak zegt Alice
hij had het in zijn filmpje over dat ze hun best moesten doen om er beter uit te zien dan hem. maar dan wel andere woorden.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had hij toch al gezegd, hij wil als Jimmy in de finale zitten
Ja ze moesten van goeie huizen komen zei diequote:Op donderdag 11 april 2024 10:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
hij had het in zijn filmpje over dat ze hun best moesten doen om er beter uit te zien dan hem. maar dan wel andere woorden.
Huh waar komt dit vandaan?quote:Op donderdag 11 april 2024 10:54 schreef Snoozey het volgende:
jaa dat was het!quote:Op donderdag 11 april 2024 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ze moesten van goeie huizen komen zei die
Stond hem wel maar beetje spacecenter idee, nog een duikhelm op in het zilver en je bent astronautquote:Op donderdag 11 april 2024 10:58 schreef kiki2024 het volgende:
dat zilveren pak van randy is trouwens foeilelijk.
het pak op zich is inderdaad niet mooi, maar het past wel het beste bij Randyquote:Op donderdag 11 april 2024 10:58 schreef kiki2024 het volgende:
dat zilveren pak van randy is trouwens foeilelijk.
We worden maar weer verwendquote:
Ja leuk tochquote:Op donderdag 11 april 2024 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
SL maar we hebben het iig een beetje kunnen zien..
We zien dan zaterdag wel wat ze uiteindelijk hebben gekozen...
Geniet er nog maar van over twee dagen is het klaarquote:
de witte hing nog in het rekquote:Op donderdag 11 april 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Denk Alice de witte en de rode jurk in de tas. En bij randy zag ik ook de zilvere niet meer hangen
nee rode hing aan de rek 2 stuksquote:Op donderdag 11 april 2024 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
Denk Alice de witte en de rode jurk in de tas. En bij randy zag ik ook de zilvere niet meer hangen
was een andere witte die was recht aan de onderkant die aan het rek hing, die zij paste was asymmetrischquote:Op donderdag 11 april 2024 11:25 schreef Donna1000 het volgende:
de wi
[..]
de witte hing nog in het rek
aha okequote:Op donderdag 11 april 2024 11:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was een andere witte die was recht aan de onderkant die aan het rek hing, die zij paste was asymmetrisch
Was een andere er hingen er 2quote:Op donderdag 11 april 2024 11:25 schreef Donna1000 het volgende:
de wi
[..]
de witte hing nog in het rek
Ja ze gaan kijken voor andere maat in die rodequote:Op donderdag 11 april 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja Alice is voor wit gegaan![]()
oh 2 heeft ze er genomen zegt ze dus ook een rode
nee die had roze pakje ofzo wel roze in ieder gevalquote:
Fel roze..zuurstok roze en zat strak..heel strakquote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die had roze pakje ofzo wel roze in ieder geval
en Glenn zeker dat blauwe?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Randy een petrol/blauw kleurig pak. En dat zilveren pak meegenomen
ja hij paste niet echt nee hahahaquote:Op donderdag 11 april 2024 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fel roze..zuurstok roze en zat strak..heel strak
Ik krijg bij Alice altijd het gevoel dat ze haar kleding 2 maten te klein koopt.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fel roze..zuurstok roze en zat strak..heel strak
was ik al bang voor, die vond Alice zo leukquote:
Oh dat kan,stond haar wel leukquote:Op donderdag 11 april 2024 11:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die had roze pakje ofzo wel roze in ieder geval
nee ze is daar aangekomen vandaar dat alles nu te strak zitquote:Op donderdag 11 april 2024 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg bij Alice altijd het gevoel dat ze haar kleding 2 maten te klein koopt.
Het doet ook wat met hem. Dan gaat hij stoerder lopen en springen en druk doen.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:39 schreef Donna1000 het volgende:
Het zilveren pak van Randy, ik vind het aardslelijk maar het staat hem wel
uhm niet?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Blergh dat gesmak bij elke nieuwe hap, hoe hebben sommigen daar leren eten?!
quote:
Vind ik ook zonde. Koop dan gewoon passend of zelfs 1 maatje groter, dan komt je figuur zelfs beter uit.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg bij Alice altijd het gevoel dat ze haar kleding 2 maten te klein koopt.
Klopt, je ziet het zelfs best veel bij jonge vrouwen, hier kan ze op termijn zeker wel lichamelijk problemen mee krijgen, best zonde want ze is een mooie meidquote:Op donderdag 11 april 2024 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Vind ik ook zonde. Koop dan gewoon passend of zelfs 1 maatje groter, dan komt je figuur zelfs beter uit.
Haar bh is ook wat te strak, die zie je gewoon zitten onder haar jurk. En dat is echt niet nodig, ze is best wel slank, maar dan maken strakke lingerie of kleding dat je er uitziet als een rollade.
Haar holle rug zorgt er ook voor dat haar buik wat naar voren steekt, is ook jammer. Die holle rug zal over een tijdje best wel voor problemen gaan zorgen.
En voor ik de halve cos over me heen krijg, dit zou ik ook zeggen bij een van de andere vrouwelijke deelnemers, het is gewoon een algemeen iets wat je veel meer ziet bij jonge vrouwen.
Maar die witte zat toch te strak las ik hier?quote:Op donderdag 11 april 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja Alice is voor wit gegaan![]()
oh 2 heeft ze er genomen zegt ze dus ook een rode
Dat is vast geen probleem in haar ogenquote:Op donderdag 11 april 2024 12:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar die witte zat toch te strak las ik hier?
quote:Op donderdag 11 april 2024 12:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar die witte zat toch te strak las ik hier?
Staat prima niks aan doenquote:Op donderdag 11 april 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pasvorm vond ze goed, en de 'kreukels' (ik ben zo'n modemuppet) aan de voorkant ook, de rode vond ze wat rechter en de voorkant was 'ongekeukeld'
ik vind het een beetje een worteltje in deze kleurquote:Op donderdag 11 april 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pasvorm vond ze goed, en de 'kreukels' (ik ben zo'n modemuppet) aan de voorkant ook, de rode vond ze wat rechter en de voorkant was 'ongekeukeld'
Thx.. staat haar ook goed. Vond de groene haar het mooist staan, maar die is voor de finale te gewoonquote:Op donderdag 11 april 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond die rode het mooist staan. Maar ik hou heel erg van rood.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Thx.. staat haar ook goed. Vond de groene haar het mooist staan, maar die is voor de finale te gewoon
Ziet er best lekker uitquote:Op donderdag 11 april 2024 12:15 schreef Jockari het volgende:
Eten nog steeds restjes ?
[ afbeelding ]
Al van in het begin, liet de tafelmanieren van verschillende kandidaten erg te wensen over.quote:Op donderdag 11 april 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Blergh dat gesmak bij elke nieuwe hap, hoe hebben sommigen daar leren eten?!
Zij draagt toch steeds dezelfde soort jurken (in Big Brother)?quote:Op donderdag 11 april 2024 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuh het is geen staatsbanket, maar kauwen met de mond dicht en praten met de mond leeg zijn toch wel minimalen.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:23 schreef KangaP het volgende:
[..]
Al van in het begin, liet de tafelmanieren van verschillende kandidaten erg te wensen over.
Moet nu niet dagelijks alla etikette gaan , maar een beetje minder boertig mag wel .
Nou hoor je dat smakken ook wel erg versterkt omdat die microfoon zo dicht bij de mond hangt. Maar de tafelmanieren zijn inderdaad om te janken. Eten met de mond open, scheten laten aan tafel, praten met een mond vol voerquote:Op donderdag 11 april 2024 12:23 schreef KangaP het volgende:
[..]
Al van in het begin, liet de tafelmanieren van verschillende kandidaten erg te wensen over.
Moet nu niet dagelijks alla etikette gaan , maar een beetje minder boertig mag wel .
Er hing wel een licht pak. Ik denk dat die bij Randy heel mooi zou hebben gestaan. Ik weet niet of hij die gepast heeft?quote:Op donderdag 11 april 2024 12:24 schreef Luna68 het volgende:
Vond de keuze voor de mannen ook wat gewoontjes op dat zilveren pak van Randy na. Waarom niet een mooi licht linnen pak?
Vorig jaar was de keuze beter dacht ik
Ik denk dat we de definitieve keuze niet hebben gezien.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er hing wel een licht pak. Ik denk dat die bij Randy heel mooi zou hebben gestaan. Ik weet niet of hij die gepast heeft?
Zag Alice binnen het huis met de witte én de rode jurk.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik denk dat we de definitieve keuze niet hebben gezien.
Wat zit er trouwens in de tassen? Die ze mee naar binnen namen? DE kleding?
Heb de hele passessie gemist dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 11 april 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er hing wel een licht pak. Ik denk dat die bij Randy heel mooi zou hebben gestaan. Ik weet niet of hij die gepast heeft?
Heb ik ook gemist. Maar ik denk het haast wel. Ben benieuwd wat de definitieve keuze is gewordenquote:Op donderdag 11 april 2024 12:28 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik denk dat we de definitieve keuze niet hebben gezien.
Wat zit er trouwens in de tassen? Die ze mee naar binnen namen? DE kleding?
Dat waren inderdaad de leukste 2quote:Op donderdag 11 april 2024 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag Alice binnen het huis met de witte én de rode jurk.
Ik heb het begin wel gezien, maar mijn koelkast was leeg dus het laatste gedeelte heb ik gemist.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:31 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heb de hele passessie gemist dus dat weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |