Ja die is zeker leuk. Randy heeft hem gekochtquote:Op donderdag 11 april 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hond is wel geinig hoor en alles kost maar 1 coin ook dus spotgoedkoop
Ja weet ik dat schreef ik idd ook hij tikte hem steeds aan met voorbij gaanquote:Op donderdag 11 april 2024 08:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja die is zeker leuk. Randy heeft hem gekocht
Ja leuk souvenirtjequote:Op donderdag 11 april 2024 08:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Die hond is wel geinig hoor en alles kost maar 1 coin ook dus spotgoedkoop
Nee die zaten in verschillende hokjesquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef PinkLow het volgende:
Superlief van Alice om een foto van en voor Glenn en Randy te kopen.
(volgensmij zaten alle foto's van de drie samen in 1 hokje)
Ja kloptquote:Op donderdag 11 april 2024 08:33 schreef PinkLow het volgende:
Superlief van Alice om een foto van en voor Glenn en Randy te kopen.
(volgensmij zaten alle foto's van de drie samen in 1 hokje)
nee zaten alle 3 in 1 hokjequote:Op donderdag 11 april 2024 08:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee die zaten in verschillende hokjes
Die stream staat niet aan bij mij, ik kijk naar de mannen in de keukenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat? dat donkere wat ze op der gezicht smeer uit die pipet vraag het me nou al de hele tijd af iemand?
ja maar ze doet het al 3 maandenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die stream staat niet aan bij mij, ik kijk naar de mannen in de keuken
Ooievaarskuitenvet van Van Der Pigge?quote:Op donderdag 11 april 2024 08:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat? dat donkere wat ze op der gezicht smeer uit die pipet vraag het me nou al de hele tijd af iemand?
Nee in verschillende hokjes, kijk maar naar de foto in het vorige topic daar kan je het goed zienquote:
Misschien zelfbruiner?quote:
haha geeft niet, ik was ook al onderweg om te gaan kijkenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee in verschillende hokjes, kijk maar naar de foto in het vorige topic daar kan je het goed zien
Edit:Je hebt gelijk sorry ik keek niet goed![]()
Eerst zit hij ze te pushen om de coins op te maken en dan nu bied hij ze dingen aanquote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst zit hij ze te pushen om de coins op te maken en dan nu bied hij ze dingen aanals ze vrijwel geen coins meer hebben.
En nu ze geen coins meer hebben, de Wall vullen met berichtjes en items van thuisquote:Op donderdag 11 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst zit hij ze te pushen om de coins op te maken en dan nu bied hij ze dingen aanals ze vrijwel geen coins meer hebben.
Ik denk dat ze vandaag wel de kans krijgen om coins te verdienen.quote:Op donderdag 11 april 2024 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nu ze geen coins meer hebben, de Wall vullen met berichtjes en items van thuis
ja ik ben er al helemaal niet zelf in thuis met al die dingenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zelfbruiner?
Al moet je dat eigenlijk mengen met je dagcreme.
Er zijn er ook niet veel die zoveel op hun gezicht smerenquote:Op donderdag 11 april 2024 08:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ben er al helemaal niet zelf in thuis met al die dingen
is van die freeze met fansquote:
Ja onvoorstelbaar hequote:Op donderdag 11 april 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
Blijf het apart vinden om te zien dat iemand zich zoooo lang opmaken kan.
haal zelf gewoon met een vingertop wat door de oogschaduw heen en klaar![]()
Alice blijft maar bezig met een penseeltjeblenden blenden blenden
Ze is blijkbaar onzeker over haar uiterlijk en haar moeder zei gister dat ze het opmaken als een ritueel ziet of structuur..quote:Op donderdag 11 april 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he
En ze heeft het niet eens echt nodig een beetje oogschaduw en mascara lijkt mij wel genoeg
Ja egoïstisch als wat he haha. Mooi dat ze dit doetquote:Op donderdag 11 april 2024 08:20 schreef danaqui het volgende:
Wat een rotmeid he denkt alleen maar aan zichzelf, maar ze koopt toch maar mooi de foto's voor Clenn en Randy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |