We kunnen alles worden wat we willen! Jij Miss World, ik F1 coureurquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:54 schreef Meke het volgende:
Laten we niet vergeten dat ik een idealistische linkse feminist ben. Wellicht word ik ook nog Miss World, daarmee schijn je voor wereldvrede te kunnen zorgen!
Ik zit nu oprecht te denken of ik in mijn leven überhaupt ooit Israelische producten heb gekochtquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat áls je iets wilt doen, een persoonlijke boycot van Israëlische producten het meest voor de hand ligt. Israël is totaal niet gevoelig voor meningen over hun beleid, lijkt het. Maar als de handel er onder gaat leiden omdat genoeg mensen boycotten, dan kan dat snel veranderen.
Vast wel een keer mandarijnen of sinaasappels of zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
We kunnen alles worden wat we willen! Jij Miss World, ik F1 coureur![]()
Joost Klein, Droom Groot
[..]
Ik zit nu oprecht te denken of ik in mijn leven überhaupt ooit Israelische producten heb gekocht
Niet meer vliegen met El-Al in elk geval. Of mensen inhuren via Fiverr. Of beleggen via Plus500. Of routes zoeken via Waze.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kocht volgens mij al niet veel spullen uit Israël, dus nog minder gaat lastig worden
Oh, je deed het nog echt ook.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Plek zat in de TT, dus voor de zekerheid krijg je er een
MyHeritage ook! Mocht je nog eens een iets met je stamboom willen en een dna-test doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
Verder was ICQ ooit Israëlisch. Maar om het nou een boycot te noemen als je iets al ruim 20 jaar niet meer gebruikt...
Waze gebruik ik welquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet meer vliegen met El-Al in elk geval. Of mensen inhuren via Fiverr. Of beleggen via Plus500. Of routes zoeken via Waze.
quote:
Ik zal er eens op letten!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast wel een keer mandarijnen of sinaasappels of zo
Dat deed ik allemaal al nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet meer vliegen met El-Al in elk geval. Of mensen inhuren via Fiverr. Of beleggen via Plus500. Of routes zoeken via Waze.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
MyHeritage ook! Mocht je nog eens een iets met je stamboom willen en een dna-test doen.
Hmmm medicijnenboycot zou ik niet aan meedoen, daar heb ik dan vooral mezelf heel erg meequote:Op vrijdag 12 april 2024 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Waze gebruik ik welMaar dat is inmiddels van Google geloof ik. Verder heeft Intel er een fabriek staan en ze schijnen aardig wat medicijnen aan Nederland te leveren
Of op de Westbankquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]Zit je DNA gewoon in een Israëlische databank!
Ik krijg nog altijd een beetje tranen in de ogen van die finish. Gewoon alles is perfect, van de comeback op het absoluut laatste moment tot het ineens gigantisch aanzwellen van het gejuich als iedereen ziet dat er eindelijk weer eens een Nederlander wint en het commentaar op letterlijk elke zender. Het allermooiste wielermoment dat ik bewust heb mee kunnen makenquote:
Ging meteen weer even zoekenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik krijg nog altijd een beetje tranen in de ogen van die finish. Gewoon alles is perfect, van de comeback op het absoluut laatste moment tot het ineens gigantisch aanzwellen van het gejuich als iedereen ziet dat er eindelijk weer eens een Nederlander wint en het commentaar op letterlijk elke zender. Het allermooiste wielermoment dat ik bewust heb mee kunnen maken![]()
![]()
Inmiddels weer hersteldquote:
Geniet0nquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging meteen weer even zoeken
Die co-commentator zit gewoon te piepen
Tis toch nie waar, tis toch nie waar! Tis wel waar!quote:
Dat zou inderdaad gek zijn. De vriend ziek in de stad achter laten en zelf naar huis gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was een korte avond uit. De vriend waarmee ik in de stad was werd ineens ziek, dus dan maar naar huis gegaan (hij ook natuurlijk, ik heb hem niet ziek in de stad achter gelaten)
Nu maar eens kijken of ik nog een leuk filmpje kan vinden en zien wat ik nog te drinken in huis heb.
In de film die ik kijk heeft een konijn net van een eend te horen gekregen dat hij nog een uur of twaalf te leven heeft vanwege een dodelijke soaquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat was een korte avond uit. De vriend waarmee ik in de stad was werd ineens ziek, dus dan maar naar huis gegaan (hij ook natuurlijk, ik heb hem niet ziek in de stad achter gelaten)
Nu maar eens kijken of ik nog een leuk filmpje kan vinden en zien wat ik nog te drinken in huis heb.
Dit klinkt als een film die ik graag een keer zou zien!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
In de film die ik kijk heeft een konijn net van een eend te horen gekregen dat hij nog een uur of twaalf te leven heeft vanwege een dodelijke soa
Iemand heeft de hele film op Youtube gezetquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt als een film die ik graag een keer zou zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |