Ja, ik dacht ook even dat er geld uit de pot ging gaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lekker lang
maar Alice bewoog wel lekker
Dat zal de onzekerheid zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lekker lang
maar Alice bewoog wel lekker
BB zeker goeie bui want ze bewoog echt, ze zei het ook ik keek op gegeven moment haar maar aan want hoefde niet meer te huilenquote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook even dat er geld uit de pot ging gaan.
wat heb ik weer gemist ?quote:Op woensdag 10 april 2024 15:19 schreef Jockari het volgende:
Mama Alice is ook weer weg
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freeze voor Glenn , zijn vrouw was erquote:
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch draagt ze mooie make-up, en verder hebben ze toch niets te doen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
4de keer minstens voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2024 15:29 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
DAG 90 | stream 1 | Freeze - Alice [9 min 41 sec]
-Bedankt voor de filmpjesSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... is toch geweldig om te zien
No mercy for animal abusers
Zo mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bedankt voor de filmpjes... is toch geweldig om te zien
Maar daar gebeurd natuurlijk niets mee...quote:Op woensdag 10 april 2024 16:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij ligt Alice echt te slapen.
BB en zijn stagiaires hebben het ook opgegevenquote:Op woensdag 10 april 2024 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar daar gebeurd natuurlijk niets mee...
Vooral die van Alice, waar de stagiaire blijkbaar dacht dat het voor Glenn was, en dus Glenn ook continu in beeld bracht.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:26 schreef Donna1000 het volgende:
Ik blijf de freeze het allerleukste van BB vinden
Het is grotendeels verveling schat ik inquote:Op woensdag 10 april 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
ik snap niet dat die mensen nog kunnen slapen. Alice maakt elke nacht minstens een nacht van 8 uur of zelfs nog wel meer als ze er om 10 uur inligt.
verder overdag geen drol te doen, en dan gewoon nu weer gaan liggen slapen.
Met zo'n klein groepje raak je wel uitgepraat, en die 2 mannen zijn niet bepaald de grootste ouwehoeren daar.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is grotendeels verveling schat ik in
Ik ben toch nieuwsgierig wanneer ze dat gezegd heeftquote:Op woensdag 10 april 2024 16:30 schreef Verida het volgende:
maar alice heeft natuurlijk een streepje voor bij BB
ze heeft zelfs gewoon gezegd dat ze overdag slaapt, en krijgt dan een lachend waarschuwinkje van de stem, niets boete
Toen ze de snooze award uitgereikt kreegquote:Op woensdag 10 april 2024 16:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben toch nieuwsgierig wanneer ze dat gezegd heeft
Doet ze thuis ook zei zequote:Op woensdag 10 april 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk dat ze er een probleem mee hadden dat ze op bed gingen slapen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:30 schreef Verida het volgende:
maar alice heeft natuurlijk een streepje voor bij BB
ze heeft zelfs gewoon gezegd dat ze overdag slaapt, en krijgt dan een lachend waarschuwinkje van de stem, niets boete
Oké ik heb het niet gehoord maar ik geloof je hoorquote:Op woensdag 10 april 2024 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen ze de snooze award uitgereikt kreeg
quote:Op woensdag 10 april 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zijn mensen die het lastig kunnen verkroppen dat zij er nog is terwijl een andere bewoner al een paar dagen thuis zitquote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Als ze ligt te zonnen is het niet goed.
Als ze sport is het niet goed.
Als ze maku up smeert is het niet goed.
Als ze in de keuken helpt is het niet goed.
Als ze eet is het niet goed...
Sport?quote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar is het een probleem.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sport?
Maar kan toch, Alice is niet bij iedereen favoriet.
BB heeft de smaakmakers er niet uit gestemd. Dat hebben een stel 'fans' gedaan met 300 e-mailadressen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Overbodig, hij wint toch wel helaas. BB ziet dat blijkbaar graag....
Daar moet echt wat aan gedaan worden volgend jaar.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB heeft de smaakmakers er niet uit gestemd. Dat hebben een stel 'fans' gedaan met 300 e-mailadressen.
Blijkbaar, maar mag mijn eigen mening hebbenquote:
Oh die zijn niet van mij. Ik denk dat ze van Spapaars zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 16:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar mag mijn eigen mening hebben
ps: bedankt voor de filmpjes van de freezes, had de laatste twee niet gezien
Dat mag zeker, en daar mag ik anders over denkenquote:Op woensdag 10 april 2024 16:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar mag mijn eigen mening hebben
ps: bedankt voor de filmpjes van de freezes, had de laatste twee niet gezien
als je me goed had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik Alice al vanaf het begin geen waardig deelnemer aan een RLS vindtquote:Op woensdag 10 april 2024 16:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zijn mensen die het lastig kunnen verkroppen dat zij er nog is terwijl een andere bewoner al een paar dagen thuis zit
Mee eens, maar las hier dat ze het dan dmv spellen uit zouden moeten vechten. Maar vind dat ook niet eerlijk want het ene spel ligt de ene persoon nou eenmaal beter dan de andere.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar moet echt wat aan gedaan worden volgend jaar.
Was een algemene psquote:Op woensdag 10 april 2024 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die zijn niet van mij. Ik denk dat ze van Spapaars zijn
Ik zeg ook mensen, ik bedoel daar niet specifiek jou mee, er zijn meer mensen die van begin af aan niks met Alice hadden, absoluut geen probleemquote:Op woensdag 10 april 2024 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als je me goed had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik Alice al vanaf het begin geen waardig deelnemer aan een RLS vindt
veel te neutraal, zwitserland, boekenwijsheid en stemmen proberen te ronselen door met haar reet in de camera te gaan staan![]()
en dit heeft niets te maken met het uitstemmen van andere bewoners, ik vind dit al vanaf het begin. Ze hoeft van mij dan ook niet te winnen.
Ik zou het een enorme afgang vinden als zij zou winnen. Maar dat gaat niet gebeuren. Ze wordt echt massaal uitgekotst wat ik op SM lees. Daar kunnen die figuren die 20, 30 keer op haar stemmen niets aan veranderen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
als je me goed had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik Alice al vanaf het begin geen waardig deelnemer aan een RLS vindt
veel te neutraal, zwitserland, boekenwijsheid en stemmen proberen te ronselen door met haar reet in de camera te gaan staan![]()
en dit heeft niets te maken met het uitstemmen van andere bewoners, ik vind dit al vanaf het begin. Ze hoeft van mij dan ook niet te winnen.
Er worden veel dingen gezien en gehoord die niet gezien en gehoord willen worden door de 'fans'quote:Op woensdag 10 april 2024 16:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden veel dingen gezien die niemand anders ziet.
Glenn gaat ook winnen, 95 procent zekerquote:Op woensdag 10 april 2024 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het een enorme afgang vinden als zij zou winnen. Maar dat gaat niet gebeuren. Ze wordt echt massaal uitgekotst wat ik op SM lees. Daar kunnen die figuren die 20, 30 keer op haar stemmen niets aan veranderen.
en als ze wint .... oe la laquote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Lees een hoop nepnieuws hier.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er worden veel dingen gezien en gehoord die niet gezien en gehoord willen worden door de 'fans'
Er worden ook veel dingen gemist en door anderen gezien. Las hier al vaak dat gedacht wordt dat er 1000 in de pot komt als een freeze lukt, terwijl er alleen 1000 afgaat als ie mislukt.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden veel dingen gezien die niemand anders ziet.
Ja, Glenn is heel geliefd. En dat is niet zo raar. Het is een schat van een man die altijd voor iedereen!!!! klaar staat en het ook gelijk ziet als mensen het moeilijk hebben en ze dan een knuffel geeft en een luisterend oor biedt.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Glenn gaat ook winnen, 95 procent zeker
Ik ook. Vooral heel veel complottheorieën die te zielig voor woorden zijn.quote:
Als Alice het niet wordt vind ik Glenn een goed alternatief, Randy als winnaar zou ik een schande vindenquote:Op woensdag 10 april 2024 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Glenn is heel geliefd. En dat is niet zo raar. Het is een schat van een man die altijd voor iedereen!!!! klaar staat en het ook gelijk ziet als mensen het moeilijk hebben en ze dan een knuffel geeft en een luisterend oor biedt.
Er worden dingen gezegd die niet kloppen, en dan krijg je wat je als voorbeeld gebruikt.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er worden ook veel dingen gemist en door anderen gezien. Las hier al vaak dat gedacht wordt dat er 1000 in de pot komt als een freeze lukt, terwijl er alleen 1000 afgaat als ie mislukt.
Het is nou eenmaal niet mogelijk alles te volgen, al kijk je 24/7
Dan wordt het meer een gameshow (zoals Bondgenoten) dus ik weet niet of dat voor het BB-format relevant is.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mee eens, maar las hier dat ze het dan dmv spellen uit zouden moeten vechten. Maar vind dat ook niet eerlijk want het ene spel ligt de ene persoon nou eenmaal beter dan de andere.
quote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Giggio het volgende:
wie er ook gaat winnen : proficiat!
ik heb geen voorkeur
voor alle 3 wat voor en tegen te zeggen
misschien een lichte voorkeur voor #TeamRandy - al is het maar om de hilariteit en de ophef die dan zal loskomen
quote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden dingen gezegd die niet kloppen, en dan krijg je wat je als voorbeeld gebruikt.
Hopelijk hebben ze nog iets in petto.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:04 schreef Cupfighter het volgende:
Het worden nog 3 lange dagen, ook voor de bewoners
Ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 10 april 2024 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze nog iets in petto.
We zijn het eensquote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden dingen gezegd die niet kloppen, en dan krijg je wat je als voorbeeld gebruikt.
Is ook weinig te doen op de streams.quote:
Daarom wat actie in de tent de komende dagen zou leuk zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weinig te doen op de streams.
Dat is gewoon een aanname. Niet gek dat je er uitgaat als je zoveel tegenstanders hebt. Zowel Tom als Ashley zijn er volgens mij gewoon uitgestemd omdat de tegenstanders massaal op de andere kandidaat (Randy) gingen stemmen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB heeft de smaakmakers er niet uit gestemd. Dat hebben een stel 'fans' gedaan met 300 e-mailadressen.
Eliminatie, freeze, voor morgen hebben ze genoeg om een uitzending te vullen.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom wat actie in de tent de komende dagen zou leuk zijn
Ik weet niet waar jij op SM komt, maar afhankelijk waar je kijkt wordt er een deelnemer uitgekotst (wat al sneu genoeg is op zichzelf).quote:Op woensdag 10 april 2024 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het een enorme afgang vinden als zij zou winnen. Maar dat gaat niet gebeuren. Ze wordt echt massaal uitgekotst wat ik op SM lees. Daar kunnen die figuren die 20, 30 keer op haar stemmen niets aan veranderen.
quote:Op woensdag 10 april 2024 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, streepje voor enzo ...
Met de freeze mogen ze juist niet bewegenquote:Op woensdag 10 april 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Jammer dat Jimmy eruit is.
Hij was de enige van deze laatste 4 die over waren die in ieder geval nog een beetje bezig was met de kijkers. Om een beetje de streamers iets van vermaak te geven. Deze 3 liggen de hele middag in de zon met de ogen dicht.
Het is dat de freezes er waren, daarmee hebben ze nog een beetje bewogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |