quote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef Giggio het volgende:
wie er ook gaat winnen : proficiat!
ik heb geen voorkeur
voor alle 3 wat voor en tegen te zeggen
misschien een lichte voorkeur voor #TeamRandy - al is het maar om de hilariteit en de ophef die dan zal loskomen
quote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden dingen gezegd die niet kloppen, en dan krijg je wat je als voorbeeld gebruikt.
Hopelijk hebben ze nog iets in petto.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:04 schreef Cupfighter het volgende:
Het worden nog 3 lange dagen, ook voor de bewoners
Ja dat hoop ik ookquote:Op woensdag 10 april 2024 17:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze nog iets in petto.
We zijn het eensquote:Op woensdag 10 april 2024 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden dingen gezegd die niet kloppen, en dan krijg je wat je als voorbeeld gebruikt.
Is ook weinig te doen op de streams.quote:
Daarom wat actie in de tent de komende dagen zou leuk zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weinig te doen op de streams.
Dat is gewoon een aanname. Niet gek dat je er uitgaat als je zoveel tegenstanders hebt. Zowel Tom als Ashley zijn er volgens mij gewoon uitgestemd omdat de tegenstanders massaal op de andere kandidaat (Randy) gingen stemmen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB heeft de smaakmakers er niet uit gestemd. Dat hebben een stel 'fans' gedaan met 300 e-mailadressen.
Eliminatie, freeze, voor morgen hebben ze genoeg om een uitzending te vullen.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom wat actie in de tent de komende dagen zou leuk zijn
Ik weet niet waar jij op SM komt, maar afhankelijk waar je kijkt wordt er een deelnemer uitgekotst (wat al sneu genoeg is op zichzelf).quote:Op woensdag 10 april 2024 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het een enorme afgang vinden als zij zou winnen. Maar dat gaat niet gebeuren. Ze wordt echt massaal uitgekotst wat ik op SM lees. Daar kunnen die figuren die 20, 30 keer op haar stemmen niets aan veranderen.
quote:Op woensdag 10 april 2024 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, streepje voor enzo ...
Met de freeze mogen ze juist niet bewegenquote:Op woensdag 10 april 2024 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
Jammer dat Jimmy eruit is.
Hij was de enige van deze laatste 4 die over waren die in ieder geval nog een beetje bezig was met de kijkers. Om een beetje de streamers iets van vermaak te geven. Deze 3 liggen de hele middag in de zon met de ogen dicht.
Het is dat de freezes er waren, daarmee hebben ze nog een beetje bewogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |