Ja, ik dacht ook even dat er geld uit de pot ging gaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lekker lang
maar Alice bewoog wel lekker
Dat zal de onzekerheid zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lekker lang
maar Alice bewoog wel lekker
BB zeker goeie bui want ze bewoog echt, ze zei het ook ik keek op gegeven moment haar maar aan want hoefde niet meer te huilenquote:Op woensdag 10 april 2024 15:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook even dat er geld uit de pot ging gaan.
wat heb ik weer gemist ?quote:Op woensdag 10 april 2024 15:19 schreef Jockari het volgende:
Mama Alice is ook weer weg
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freeze voor Glenn , zijn vrouw was erquote:
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch draagt ze mooie make-up, en verder hebben ze toch niets te doen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
4de keer minstens voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2024 15:29 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
DAG 90 | stream 1 | Freeze - Alice [9 min 41 sec]
-Bedankt voor de filmpjesSPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... is toch geweldig om te zien
No mercy for animal abusers
Zo mee eens.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Bedankt voor de filmpjes... is toch geweldig om te zien
Maar daar gebeurd natuurlijk niets mee...quote:Op woensdag 10 april 2024 16:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij ligt Alice echt te slapen.
BB en zijn stagiaires hebben het ook opgegevenquote:Op woensdag 10 april 2024 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar daar gebeurd natuurlijk niets mee...
Vooral die van Alice, waar de stagiaire blijkbaar dacht dat het voor Glenn was, en dus Glenn ook continu in beeld bracht.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:26 schreef Donna1000 het volgende:
Ik blijf de freeze het allerleukste van BB vinden
Het is grotendeels verveling schat ik inquote:Op woensdag 10 april 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
ik snap niet dat die mensen nog kunnen slapen. Alice maakt elke nacht minstens een nacht van 8 uur of zelfs nog wel meer als ze er om 10 uur inligt.
verder overdag geen drol te doen, en dan gewoon nu weer gaan liggen slapen.
Met zo'n klein groepje raak je wel uitgepraat, en die 2 mannen zijn niet bepaald de grootste ouwehoeren daar.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is grotendeels verveling schat ik in
Ik ben toch nieuwsgierig wanneer ze dat gezegd heeftquote:Op woensdag 10 april 2024 16:30 schreef Verida het volgende:
maar alice heeft natuurlijk een streepje voor bij BB
ze heeft zelfs gewoon gezegd dat ze overdag slaapt, en krijgt dan een lachend waarschuwinkje van de stem, niets boete
Toen ze de snooze award uitgereikt kreegquote:Op woensdag 10 april 2024 16:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben toch nieuwsgierig wanneer ze dat gezegd heeft
Doet ze thuis ook zei zequote:Op woensdag 10 april 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk dat ze er een probleem mee hadden dat ze op bed gingen slapen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:30 schreef Verida het volgende:
maar alice heeft natuurlijk een streepje voor bij BB
ze heeft zelfs gewoon gezegd dat ze overdag slaapt, en krijgt dan een lachend waarschuwinkje van de stem, niets boete
Oké ik heb het niet gehoord maar ik geloof je hoorquote:Op woensdag 10 april 2024 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Toen ze de snooze award uitgereikt kreeg
quote:Op woensdag 10 april 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zijn mensen die het lastig kunnen verkroppen dat zij er nog is terwijl een andere bewoner al een paar dagen thuis zitquote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Als ze ligt te zonnen is het niet goed.
Als ze sport is het niet goed.
Als ze maku up smeert is het niet goed.
Als ze in de keuken helpt is het niet goed.
Als ze eet is het niet goed...
Sport?quote:Op woensdag 10 april 2024 16:44 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
Als ze ligt te zonnen is het niet goed.
Als ze sport is het niet goed.
Als ze maku up smeert is het niet goed.
Als ze in de keuken helpt is het niet goed.
Als ze eet is het niet goed...
Blijkbaar is het een probleem.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sport?
Maar kan toch, Alice is niet bij iedereen favoriet.
BB heeft de smaakmakers er niet uit gestemd. Dat hebben een stel 'fans' gedaan met 300 e-mailadressen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Overbodig, hij wint toch wel helaas. BB ziet dat blijkbaar graag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |