Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef Neo_ het volgende:
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"
Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
https://www.belastingdien(...)g/voorlopige_aanslagquote:Nadat u aangifte hebt gedaan, krijgt u soms een voorlopige aanslag. Hierop staat hoeveel belasting u terugkrijgt of moet betalen. De voorlopige aanslag is gebaseerd op uw gegevens. U krijgt daarna altijd nog een definitieve aanslag.
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?
Wat een flauwekulletjes
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.
[..]
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaakt
dan moet je nog even geduld hebben blijkbaarquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.
Jawel, had echt al compleet de definitieve aangifte IB binnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?
Wat een flauwekulletjes
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Op de aanslag staat binnen een week na dagtekening. Dus das dan uiterlijk de 10e.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Ik hoop het , en het is net voor het 5 mei weekend , anders word het pas de 8e denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Yep.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
Welke bank heb je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Yep.
Dagtekening 3 mei en t staat al netjes op de rekening.
Ja ik! Het was binnen om 08.22quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
En ook dit jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:12 schreef ZarB het volgende:
betalen de hypotheek bruto en hebben zo dus een soort spaarpotje.
Vandaag ook binnen!quote:Op maandag 6 mei 2024 15:17 schreef muzas het volgende:
Dagtekening 3 Mei, en hier ook vandaag binnen. Ergens half maart aangifte gedaan.
[..]
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruit
Wel alles waar ik recht op had, al moet ik nog wel wat toeslagen krijgen maar die komen er ook nog aan!quote:
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:05 schreef Gradencelsius het volgende:
Belasting aangifte voor mezelf en partner laten invullen en verstuurd op 19-03.
Allebei op 25-03 inkomen geregistreerd op basis van aangifte.
Nog niks ontvangen of geupdated.
Vorig jaar en dat jaar daarvoor bijna dezelfde dagen en toen was alles 9 en 10 mei binnen.
Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo gaat zijn.
Klopt, de jaren hiervoor waren deze eind april al aangepast. Nu nog niet, nog even wachten dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:09 schreef freak1 het volgende:
[..]
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |