abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 1 mei 2024 @ 12:40:57 #51
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213381348
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef Neo_ het volgende:
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"

Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
Hier precies hetzelfde.

Als ik kijk bij de belastingdienst, dan zie ik dit:

quote:
Nadat u aangifte hebt gedaan, krijgt u soms een voorlopige aanslag. Hierop staat hoeveel belasting u terugkrijgt of moet betalen. De voorlopige aanslag is gebaseerd op uw gegevens. U krijgt daarna altijd nog een definitieve aanslag.
https://www.belastingdien(...)g/voorlopige_aanslag
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 mei 2024 @ 13:47:15 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213381991
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?

Wat een flauwekulletjes
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaakt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:41:35 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213382404
quote:
99s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.
[..]
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaakt
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213382489
Wanneer krijg ik me geld????
U MAD?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 mei 2024 @ 15:21:22 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213382747
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.
dan moet je nog even geduld hebben blijkbaar

Ik zie trouwens dat die van mij op de site van de belastingdienst in de afgelopen anderhalf uur geupdate is dat ik hem ook daar kan openen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213385512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?

Wat een flauwekulletjes
Jawel, had echt al compleet de definitieve aangifte IB binnen.
pi_213386230
Ik had mijn inkomstenbelasting van 2022 een jaar uitgesteld (eigen bedrijf). Deze heb ik nu ook meegenomen. Iemand enig idee hoelang dat ongeveer duurt? Kan het zo snel niet echt vinden.
pi_213386299
Fijn dat ze het box 3 over 2024 ook alvast innen, op rendement dat ik nog nieteens gemaakt heb. Prima cashflow management bij de overheid; zo snel mogelijk innen en zo laat mogelijk betalen.
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:52:01 #59
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213396617
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213397043
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213397466
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Op de aanslag staat binnen een week na dagtekening. Dus das dan uiterlijk de 10e.
pi_213398536
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Ik hoop het , en het is net voor het 5 mei weekend , anders word het pas de 8e denk ik.
pi_213399478
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
pi_213399490
Ik krijg bijna 1800 terug gestort. Zeer mooie meevaller. Inkomen was ook niet heel hoog over 2023 dus had wel wat verwacht maar niet zoveel.
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 08:22:52 #65
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213399567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
Yep.
Dagtekening 3 mei en t staat al netjes op de rekening.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213399673
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef SwJ het volgende:

[..]
Yep.
Dagtekening 3 mei en t staat al netjes op de rekening.
Welke bank heb je?
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 08:33:47 #67
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213399677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:33 schreef Mimilabelle1 het volgende:

[..]
Welke bank heb je?
Ing
F.K.A. SuperwormJim
pi_213399721
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:33 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ing
Ben benieuwd hoe snel rabo is! Er is hoop aangezien het al binnendruppelt bij ing haha
pi_213399728
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
Ja ik! Het was binnen om 08.22

Rabobank
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 3 mei 2024 @ 08:46:30 #70
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213399809
Betaling bij ABN zojuist ontvangen. ^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213399902
Ik heb ook dagtekening 3 mei , maar abn , meestal mijn toeslagen tussen 09:00 & 10:00 dus nog even afwachten.

Collega heeft ook dagtekening 3 mei en abn en die heeft het 15 min geleden gehad. Ik nog niet helaas.

[ Bericht 34% gewijzigd door Audi1999 op 03-05-2024 09:45:43 (Toevoeging) ]
pi_213400287
Ik heb ING, maar nog niks binnen..
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 10:15:39 #73
5428 crew  miss_sly
pi_213400854
Ontvangen, ASN, dagtekening 3 mei.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 mei 2024 @ 11:09:09 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213401456
Wachten duurt lang :P
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 11:52:53 #75
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_213401949
en de voorlopige aanslag is betaald, dagtekening 3-5, Rabobank
  vrijdag 3 mei 2024 @ 14:16:30 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213403515
Ik verwacht vandaag niets meer.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213403533
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 14:16 schreef Gunner het volgende:
Ik verwacht vandaag niets meer.
Ik ook niet meer
pi_213405838
Ik verwacht dat wij dan in de volgende boekingsronde zitten. Zal di of woe wel zijn.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:12:09 #79
338319 ZarB
Piña colada
pi_213407593
Dagtekening vandaag. Man ook. Hij heeft het gelijk vandaag ontvangen, ik nog niet. Is een behoorlijk bedrag, want betalen de hypotheek bruto en hebben zo dus een soort spaarpotje.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_213407872
Check, ik heb m'n centjes terug.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:32:34 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_213407936
WAAR IS MIJN POEN???
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_213411047
Definitieve aanslag gister ontvangen. Vorig jaar pas eind juli.
pi_213436812
Ik heb het geld ook binnen. Dagtekening 3 mei, ING
  maandag 6 mei 2024 @ 07:45:22 #84
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213437033
Geld binnen op ing

Lump sum op abn nog niet maar zal wel volgen vandaag.

edit: ook binnen. was gezellig en tot volgend jaar :P

[ Bericht 49% gewijzigd door Gunner op 06-05-2024 08:41:31 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213437411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.
En ook dit jaar.

Dagtekening 3 mei + 1 werkdag = vandaag. Geld (Rabo) binnen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213437785
heel bijzonder, mijn belastingdienst is nog niet geupdate, maar de intermediair heeft al bericht.. 18 mei dagtekening, voorlopige aanslag..
maar wel een schip met geld dus dat is tof
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_213440671
Zaterdag de brief binnen, dagtekening 3 mei. Vanmiddag het geld al binnen. Gelijk bij de Ikea uitgegeven😄

Aangifte gedaan op 3 april.
pi_213441025
Dagtekening 3 Mei, en hier ook vandaag binnen. Ergens half maart aangifte gedaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:12 schreef ZarB het volgende:
betalen de hypotheek bruto en hebben zo dus een soort spaarpotje.
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruit :P
  maandag 6 mei 2024 @ 16:05:29 #89
338319 ZarB
Piña colada
pi_213441592
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:17 schreef muzas het volgende:
Dagtekening 3 Mei, en hier ook vandaag binnen. Ergens half maart aangifte gedaan.
[..]
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruit :P
Vandaag ook binnen!

Kan gelijk door naar Booking/airbnb _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_213441654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:29 schreef Chandler het volgende:
Check, ik heb m'n centjes terug.
Niet alles denk ik.
U MAD?
pi_213443853
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Niet alles denk ik.
Wel alles waar ik recht op had, al moet ik nog wel wat toeslagen krijgen maar die komen er ook nog aan! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 7 mei 2024 @ 08:18:57 #92
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_213448892
Morgen is de verwachting :s) ! Vakantie met terugwerkende kracht compenseren. Oftewel, op de grote hoop ermee
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_213449344
okay, toch een kleine update voor de openingspost;

-aangifte ingediend via boekhouder - 1-3-2024
-kennisgeving boekhouder (intermediair) over voorlopige teruggaaf : op 6-5-2024
-update op site belastingdienst over registratie inkomen: op 7-5-2024 ging registratie inkomen naar 3-5
-dagtekening brief via boekhouder : 18-5
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 mei 2024 @ 10:03:59 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213449645
Bericht, brief en geld ontvangen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213449659
Belasting aangifte voor mezelf en partner laten invullen en verstuurd op 19-03.
Allebei op 25-03 inkomen geregistreerd op basis van aangifte.
Nog niks ontvangen of geupdated.

Vorig jaar en dat jaar daarvoor bijna dezelfde dagen en toen was alles 9 en 10 mei binnen.

Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo gaat zijn.
pi_213450692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 10:05 schreef Gradencelsius het volgende:
Belasting aangifte voor mezelf en partner laten invullen en verstuurd op 19-03.
Allebei op 25-03 inkomen geregistreerd op basis van aangifte.
Nog niks ontvangen of geupdated.

Vorig jaar en dat jaar daarvoor bijna dezelfde dagen en toen was alles 9 en 10 mei binnen.

Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo gaat zijn.
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_213451051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 12:09 schreef freak1 het volgende:

[..]
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.
Klopt, de jaren hiervoor waren deze eind april al aangepast. Nu nog niet, nog even wachten dus.
pi_213462266
Dagtekening 8 mei (vandaag) en binnen, ABN-Amro
pi_213466366
Dagtekening 8 mei en vandaag binnen gekregen (partner). Vandaag mail ontvangen mijnoverheid met mijn teruggaaf en heeft dagtekening 11 mei, dus zal a.s maandag worden overgemaakt ivm weekend ertussen.
pi_213546068
Dagtekening 11 mei hier, nog niets ontvangen vooralsnog. Zal van de week wel komen. En daarna helaas gelijk weer terugstorten richting de Belastingdienst omdat 1 van de 2 partners helaas moet betalen (moet ook nog wat geld bij jammer genoeg).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')