Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef Neo_ het volgende:
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"
Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
https://www.belastingdien(...)g/voorlopige_aanslagquote:Nadat u aangifte hebt gedaan, krijgt u soms een voorlopige aanslag. Hierop staat hoeveel belasting u terugkrijgt of moet betalen. De voorlopige aanslag is gebaseerd op uw gegevens. U krijgt daarna altijd nog een definitieve aanslag.
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?
Wat een flauwekulletjes
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaaktquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.
[..]
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaakt
dan moet je nog even geduld hebben blijkbaarquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.
Jawel, had echt al compleet de definitieve aangifte IB binnen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?
Wat een flauwekulletjes
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Op de aanslag staat binnen een week na dagtekening. Dus das dan uiterlijk de 10e.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Ik hoop het , en het is net voor het 5 mei weekend , anders word het pas de 8e denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Yep.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
Welke bank heb je?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef SwJ het volgende:
[..]
Yep.
Dagtekening 3 mei en t staat al netjes op de rekening.
Ja ik! Het was binnen om 08.22quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |