abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 1 mei 2024 @ 12:40:57 #51
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213381348
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef Neo_ het volgende:
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"

Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
Hier precies hetzelfde.

Als ik kijk bij de belastingdienst, dan zie ik dit:

quote:
Nadat u aangifte hebt gedaan, krijgt u soms een voorlopige aanslag. Hierop staat hoeveel belasting u terugkrijgt of moet betalen. De voorlopige aanslag is gebaseerd op uw gegevens. U krijgt daarna altijd nog een definitieve aanslag.
https://www.belastingdien(...)g/voorlopige_aanslag
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 mei 2024 @ 13:47:15 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213381991
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?

Wat een flauwekulletjes
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaakt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 1 mei 2024 @ 14:41:35 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213382404
quote:
99s.gif Op woensdag 1 mei 2024 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
bij mijn overheid heb ik hem wel al digitaal te openen. bij belastingdienst zelf niet inderdaad.
[..]
meestal wel idd, maar ze hebben de laatste jaren vaker meteen definitief gemaakt
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213382489
Wanneer krijg ik me geld????
U MAD?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 1 mei 2024 @ 15:21:22 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213382747
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zie hem juist bij mijn belastingdienst al klaarstaan maar geen mogelijkheid tot openen (dagtekening is 08-05-2024) en bij mijn overheid staat er nog helemaal niks.
dan moet je nog even geduld hebben blijkbaar

Ik zie trouwens dat die van mij op de site van de belastingdienst in de afgelopen anderhalf uur geupdate is dat ik hem ook daar kan openen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213385512
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?

Wat een flauwekulletjes
Jawel, had echt al compleet de definitieve aangifte IB binnen.
pi_213386230
Ik had mijn inkomstenbelasting van 2022 een jaar uitgesteld (eigen bedrijf). Deze heb ik nu ook meegenomen. Iemand enig idee hoelang dat ongeveer duurt? Kan het zo snel niet echt vinden.
pi_213386299
Fijn dat ze het box 3 over 2024 ook alvast innen, op rendement dat ik nog nieteens gemaakt heb. Prima cashflow management bij de overheid; zo snel mogelijk innen en zo laat mogelijk betalen.
  donderdag 2 mei 2024 @ 20:52:01 #59
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213396617
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213397043
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213397466
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Op de aanslag staat binnen een week na dagtekening. Dus das dan uiterlijk de 10e.
pi_213398536
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:52 schreef Gunner het volgende:
Is het met dagtekening 3 mei ook betaaldag hoe zat dat ook alweer
Ik hoop het , en het is net voor het 5 mei weekend , anders word het pas de 8e denk ik.
pi_213399478
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
pi_213399490
Ik krijg bijna 1800 terug gestort. Zeer mooie meevaller. Inkomen was ook niet heel hoog over 2023 dus had wel wat verwacht maar niet zoveel.
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 08:22:52 #65
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213399567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
Yep.
Dagtekening 3 mei en t staat al netjes op de rekening.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213399673
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:22 schreef SwJ het volgende:

[..]
Yep.
Dagtekening 3 mei en t staat al netjes op de rekening.
Welke bank heb je?
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 08:33:47 #67
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213399677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:33 schreef Mimilabelle1 het volgende:

[..]
Welke bank heb je?
Ing
F.K.A. SuperwormJim
pi_213399721
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:33 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ing
Ben benieuwd hoe snel rabo is! Er is hoop aangezien het al binnendruppelt bij ing haha
pi_213399728
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:13 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Iemand met dagtekening 3 mei die het al binnen heeft? Zag net op facebook dat ing het al had?
Ja ik! Het was binnen om 08.22

Rabobank
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 3 mei 2024 @ 08:46:30 #70
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213399809
Betaling bij ABN zojuist ontvangen. ^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213399902
Ik heb ook dagtekening 3 mei , maar abn , meestal mijn toeslagen tussen 09:00 & 10:00 dus nog even afwachten.

Collega heeft ook dagtekening 3 mei en abn en die heeft het 15 min geleden gehad. Ik nog niet helaas.

[ Bericht 34% gewijzigd door Audi1999 op 03-05-2024 09:45:43 (Toevoeging) ]
pi_213400287
Ik heb ING, maar nog niks binnen..
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 10:15:39 #73
5428 crew  miss_sly
pi_213400854
Ontvangen, ASN, dagtekening 3 mei.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 mei 2024 @ 11:09:09 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213401456
Wachten duurt lang :P
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 11:52:53 #75
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_213401949
en de voorlopige aanslag is betaald, dagtekening 3-5, Rabobank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')