ja hier ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:46 schreef Gunner het volgende:
Hebben jullie dit in de mail (of berichtenbox) of via de site?
Als je naar mijn belastingdienst gaat, op inkomstenbelasting klikken. Dan belastingjaar 2023 en daaronder staat dan “u heeft een aanslag gekregen”. Iets daar onder staat dan de correspondentie. Helemaal rechts in het scherm is de datum van dagtekening zichtbaar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:46 schreef Gunner het volgende:
Hebben jullie dit in de mail (of berichtenbox) of via de site?
Grappig dat je op d3ze manier idd eerder inzage hebtquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Als je naar mijn belastingdienst gaat, op inkomstenbelasting klikken. Dan belastingjaar 2023 en daaronder staat dan “u heeft een aanslag gekregen”. Iets daar onder staat dan de correspondentie. Helemaal rechts in het scherm is de datum van dagtekening zichtbaar.
Wellicht kan je beter hier terechtquote:Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef Neo_ het volgende:
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"
Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
hier geen mail nog van mijn overheid maar het bericht staat er wel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:17 schreef essnhills het volgende:
01-03 aangifte gedaan
19-04 registratiedatum inkomen
03-05 dagtekening
Kreeg net de melding van mijn berichtenbox
quote:Het totaal van de inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen dat u zou moeten betalen is lager dan of gelijk aan ¤ 51. Dit betekent dat u niets hoeft te betalen.
Ja ik vind ze ook verbazingwekkend snel dit jaar! Nu hopen dat ze ook snel uitbetalen 😂quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Bericht binnen in de berichtenbox, dagtekening 3 mei ook inderdaad. Wat zijn ze voor mijn gevoel snel dit jaar!
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Bericht binnen in de berichtenbox, dagtekening 3 mei ook inderdaad. Wat zijn ze voor mijn gevoel snel dit jaar!
Hier ook gister bericht gekregen, met die 3 mei.quote:Op maandag 29 april 2024 13:11 schreef knny het volgende:
Ook dagtekening 3 mei. Mooi snel dit jaar zeg
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:22 schreef Neo_ het volgende:
hmmm ik heb een voorlopige aanslag gekregen met dagtekening 3 mei. Ben benieuwd waarom deze voorlopig is?
Nee, vorig jaar was het volgende bericht ná mijn aangifte de definitieve aanslag.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
Oh, dat heb ik geloof ik nog nooit gehad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:25 schreef Neo_ het volgende:
Nee, vorig jaar was het volgende bericht ná mijn aangifte de definitieve aanslag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |