abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213344805
Ik heb inderdaad ook dagtekening 3 mei!
  zaterdag 27 april 2024 @ 18:46:13 #27
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213345302
Hebben jullie dit in de mail (of berichtenbox) of via de site?
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 27 april 2024 @ 18:48:37 #28
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213345325
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2024 18:46 schreef Gunner het volgende:
Hebben jullie dit in de mail (of berichtenbox) of via de site?
ja hier ook
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_213345330
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2024 18:46 schreef Gunner het volgende:
Hebben jullie dit in de mail (of berichtenbox) of via de site?
Als je naar mijn belastingdienst gaat, op inkomstenbelasting klikken. Dan belastingjaar 2023 en daaronder staat dan “u heeft een aanslag gekregen”. Iets daar onder staat dan de correspondentie. Helemaal rechts in het scherm is de datum van dagtekening zichtbaar.
  zaterdag 27 april 2024 @ 18:53:22 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213345360
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2024 18:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]
Als je naar mijn belastingdienst gaat, op inkomstenbelasting klikken. Dan belastingjaar 2023 en daaronder staat dan “u heeft een aanslag gekregen”. Iets daar onder staat dan de correspondentie. Helemaal rechts in het scherm is de datum van dagtekening zichtbaar.
Grappig dat je op d3ze manier idd eerder inzage hebt

Hier ook dagtekening 3 mei.
Where law ends, tyrrany begins.
  Moderator zondag 28 april 2024 @ 09:28:01 #31
5428 crew  miss_sly
pi_213349813
Dagtekening ook 3 mei. Nog niet eerder zo vroeg gehad, maar ook nog niet eerder op 1 maart ingediend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 29 april 2024 @ 12:24:00 #32
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_213361454
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"

Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
  maandag 29 april 2024 @ 12:24:59 #33
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213361468
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:24 schreef Neo_ het volgende:
Ik kreeg een bericht van de belastingdienst met "Wijziging van de voorlopige aanslag: eu XXXX meer terug te ontvangen"

Moet ik nu zelf nog iets wijzigen in de aangifte, of is het zo OK en wachten tot uitbetaling?
Wellicht kan je beter hier terecht

WGR / [Belastingaangifte 2023] We mogen weer!
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213362020
Ook dagtekening 3 mei. Mooi snel dit jaar zeg
pi_213364688
Ik ook afgelopen vrijdag aanslag met dagtekening 3 mei ontvangen. Als we er vannuit kunnen gaan dat het net zoals vorig jaar is hebben vrijdag het geld op de rekening 😎

[ Bericht 7% gewijzigd door Audi1999 op 29-04-2024 21:57:25 (Toevoeging) ]
pi_213369006
Dagtekening 8 mei hier
pi_213369194
Man heeft ook dagtekening 3 mei. Ik heb nog niks. :s)
Protège moi de mes désirs.
pi_213369740
hier ook nog niks :/

1 maart ingediend.. niet eens een update van het geregistreerd inkomen.. dus dat gaat juni op zijn vroegst worden
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_213372631
01-03 aangifte gedaan
19-04 registratiedatum inkomen
03-05 dagtekening

Kreeg net de melding van mijn berichtenbox :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 30 april 2024 @ 16:23:11 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213372694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2024 16:17 schreef essnhills het volgende:
01-03 aangifte gedaan
19-04 registratiedatum inkomen
03-05 dagtekening

Kreeg net de melding van mijn berichtenbox :)
hier geen mail nog van mijn overheid maar het bericht staat er wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213374058
quote:
Het totaal van de inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen dat u zou moeten betalen is lager dan of gelijk aan ¤ 51. Dit betekent dat u niets hoeft te betalen.
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213374400
Hij rolt hier net mijn overheid inbox binnen, definitieve aanslag met d.d 3 mei.
pi_213375771
Bericht binnen in de berichtenbox, dagtekening 3 mei ook inderdaad. Wat zijn ze voor mijn gevoel snel dit jaar!
pi_213378324
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Bericht binnen in de berichtenbox, dagtekening 3 mei ook inderdaad. Wat zijn ze voor mijn gevoel snel dit jaar!
Ja ik vind ze ook verbazingwekkend snel dit jaar! Nu hopen dat ze ook snel uitbetalen 😂
  woensdag 1 mei 2024 @ 09:24:39 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213379287
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef NicolasJoy het volgende:
Bericht binnen in de berichtenbox, dagtekening 3 mei ook inderdaad. Wat zijn ze voor mijn gevoel snel dit jaar!
Maar deze kan je nog niet digitaal openen toch?

Wat een flauwekulletjes
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213379565
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:11 schreef knny het volgende:
Ook dagtekening 3 mei. Mooi snel dit jaar zeg
Hier ook gister bericht gekregen, met die 3 mei.

Vorig jaar kwam het bericht op 3/5 ipv 30/4.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 mei 2024 @ 12:22:38 #47
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_213381148
hmmm ik heb een voorlopige aanslag gekregen met dagtekening 3 mei. Ben benieuwd waarom deze voorlopig is?
pi_213381166
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:22 schreef Neo_ het volgende:
hmmm ik heb een voorlopige aanslag gekregen met dagtekening 3 mei. Ben benieuwd waarom deze voorlopig is?
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 mei 2024 @ 12:25:01 #49
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_213381178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is de eerste aanslag niet meestal voorlopig?
Nee, vorig jaar was het volgende bericht ná mijn aangifte de definitieve aanslag.
pi_213381187
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 12:25 schreef Neo_ het volgende:

Nee, vorig jaar was het volgende bericht ná mijn aangifte de definitieve aanslag.
Oh, dat heb ik geloof ik nog nooit gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')