En ook dit jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruitquote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:12 schreef ZarB het volgende:
betalen de hypotheek bruto en hebben zo dus een soort spaarpotje.
Vandaag ook binnen!quote:Op maandag 6 mei 2024 15:17 schreef muzas het volgende:
Dagtekening 3 Mei, en hier ook vandaag binnen. Ergens half maart aangifte gedaan.
[..]
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruit
Wel alles waar ik recht op had, al moet ik nog wel wat toeslagen krijgen maar die komen er ook nog aan!quote:
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:05 schreef Gradencelsius het volgende:
Belasting aangifte voor mezelf en partner laten invullen en verstuurd op 19-03.
Allebei op 25-03 inkomen geregistreerd op basis van aangifte.
Nog niks ontvangen of geupdated.
Vorig jaar en dat jaar daarvoor bijna dezelfde dagen en toen was alles 9 en 10 mei binnen.
Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo gaat zijn.
Klopt, de jaren hiervoor waren deze eind april al aangepast. Nu nog niet, nog even wachten dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:09 schreef freak1 het volgende:
[..]
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |