abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2024 @ 14:16:30 #76
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213403515
Ik verwacht vandaag niets meer.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213403533
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 14:16 schreef Gunner het volgende:
Ik verwacht vandaag niets meer.
Ik ook niet meer
pi_213405838
Ik verwacht dat wij dan in de volgende boekingsronde zitten. Zal di of woe wel zijn.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:12:09 #79
338319 ZarB
Piña colada
pi_213407593
Dagtekening vandaag. Man ook. Hij heeft het gelijk vandaag ontvangen, ik nog niet. Is een behoorlijk bedrag, want betalen de hypotheek bruto en hebben zo dus een soort spaarpotje.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_213407872
Check, ik heb m'n centjes terug.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:32:34 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_213407936
WAAR IS MIJN POEN???
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_213411047
Definitieve aanslag gister ontvangen. Vorig jaar pas eind juli.
pi_213436812
Ik heb het geld ook binnen. Dagtekening 3 mei, ING
  maandag 6 mei 2024 @ 07:45:22 #84
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213437033
Geld binnen op ing

Lump sum op abn nog niet maar zal wel volgen vandaag.

edit: ook binnen. was gezellig en tot volgend jaar :P

[ Bericht 49% gewijzigd door Gunner op 06-05-2024 08:41:31 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213437411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij mij zat er vorig jaar tussen de dagtekening en betaling 1 dag.
En ook dit jaar.

Dagtekening 3 mei + 1 werkdag = vandaag. Geld (Rabo) binnen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213437785
heel bijzonder, mijn belastingdienst is nog niet geupdate, maar de intermediair heeft al bericht.. 18 mei dagtekening, voorlopige aanslag..
maar wel een schip met geld dus dat is tof
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_213440671
Zaterdag de brief binnen, dagtekening 3 mei. Vanmiddag het geld al binnen. Gelijk bij de Ikea uitgegeven😄

Aangifte gedaan op 3 april.
pi_213441025
Dagtekening 3 Mei, en hier ook vandaag binnen. Ergens half maart aangifte gedaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:12 schreef ZarB het volgende:
betalen de hypotheek bruto en hebben zo dus een soort spaarpotje.
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruit :P
  maandag 6 mei 2024 @ 16:05:29 #89
338319 ZarB
Piña colada
pi_213441592
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:17 schreef muzas het volgende:
Dagtekening 3 Mei, en hier ook vandaag binnen. Ergens half maart aangifte gedaan.
[..]
Jup hier ook. We kunnen weer een jaartje vooruit :P
Vandaag ook binnen!

Kan gelijk door naar Booking/airbnb _O-
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_213441654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:29 schreef Chandler het volgende:
Check, ik heb m'n centjes terug.
Niet alles denk ik.
U MAD?
pi_213443853
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Niet alles denk ik.
Wel alles waar ik recht op had, al moet ik nog wel wat toeslagen krijgen maar die komen er ook nog aan! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 7 mei 2024 @ 08:18:57 #92
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_213448892
Morgen is de verwachting :s) ! Vakantie met terugwerkende kracht compenseren. Oftewel, op de grote hoop ermee
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_213449344
okay, toch een kleine update voor de openingspost;

-aangifte ingediend via boekhouder - 1-3-2024
-kennisgeving boekhouder (intermediair) over voorlopige teruggaaf : op 6-5-2024
-update op site belastingdienst over registratie inkomen: op 7-5-2024 ging registratie inkomen naar 3-5
-dagtekening brief via boekhouder : 18-5
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 mei 2024 @ 10:03:59 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213449645
Bericht, brief en geld ontvangen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213449659
Belasting aangifte voor mezelf en partner laten invullen en verstuurd op 19-03.
Allebei op 25-03 inkomen geregistreerd op basis van aangifte.
Nog niks ontvangen of geupdated.

Vorig jaar en dat jaar daarvoor bijna dezelfde dagen en toen was alles 9 en 10 mei binnen.

Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo gaat zijn.
pi_213450692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 10:05 schreef Gradencelsius het volgende:
Belasting aangifte voor mezelf en partner laten invullen en verstuurd op 19-03.
Allebei op 25-03 inkomen geregistreerd op basis van aangifte.
Nog niks ontvangen of geupdated.

Vorig jaar en dat jaar daarvoor bijna dezelfde dagen en toen was alles 9 en 10 mei binnen.

Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo gaat zijn.
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_213451051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 12:09 schreef freak1 het volgende:

[..]
inkomen geregistreerd op 25/3 is de eerste update. zogauw die datum update krijg je na 2 weken van die datum je centen.
Klopt, de jaren hiervoor waren deze eind april al aangepast. Nu nog niet, nog even wachten dus.
pi_213462266
Dagtekening 8 mei (vandaag) en binnen, ABN-Amro
pi_213466366
Dagtekening 8 mei en vandaag binnen gekregen (partner). Vandaag mail ontvangen mijnoverheid met mijn teruggaaf en heeft dagtekening 11 mei, dus zal a.s maandag worden overgemaakt ivm weekend ertussen.
pi_213546068
Dagtekening 11 mei hier, nog niets ontvangen vooralsnog. Zal van de week wel komen. En daarna helaas gelijk weer terugstorten richting de Belastingdienst omdat 1 van de 2 partners helaas moet betalen (moet ook nog wat geld bij jammer genoeg).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')