Mja, Letland lijkt me wel vrij pittig.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Als je serieus internationaal mee wilt doen en je hebt de komende tijd drie losstaande OKT's om het te halen...tja, dat moet gewoon lukken voor de dames.
Ook wel vertrouwen in de mannen, hup Nederland
Hoewel het denk ik wel via OKT 3 zal moeten, want Letland verslaan....meh, ik zie het niet echt gebeuren.
One down, six to go.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:41 schreef heywoodu het volgende:
De vrouwen hebben met 20-7 gewonnen van Mongolië
Nou ja, je kunt je prima voor de Spelen plaatsen zonder de Azeri's te verslaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dames zijn door naar de eindronde morgen. Later vandaag tegen de Azeri's alleen nog om groepswinst. Maar je moet toch iedereen verslaan om te winnen, dus zou het wat uitmaken?
Ja, nummer 45 ziet er niet volledig afgetraind uitquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt je prima voor de Spelen plaatsen zonder de Azeri's te verslaan
Maar het zou wel lekker zijn om gewoon te winnen ja. De Azeri's hebben wel een paar extra kilo's om in de strijd te gooien trouwens, sow
1.90m, 114kg (geen idee van wanneer die info is natuurlijk). Wel twee wedstrijden in de WNBA gespeeld, ooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, nummer 45 ziet er niet volledig afgetraind uit
Dames zou ik zeggen USA, Frankrijk, China als drie grootste kanshebbers maar daarachter is het allemaal vrij breed. Heren Servië, USA, Letland, Litouwen. China. Misschien Nederland en Brazilië ook nog wel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vond het de vorige zomerspelen een leuke sport.
Welk landen zijn beetje de kanshebber voor metaal?
Mogelijk. Volgens de stream is het Nederland - Nieuw-Zeeland en Letland - Oostenrijk, volgens de website Nederland - Letland en Nieuw-Zeeland - Oostenrijk. Maar de website heeft een foutieve stand, waar Nederland 55 punten krijgt, terwijl dit er toch echt 56 zijn (zoals de stream ook liet zien):quote:
Ook wel wat pech maar ja de stand wordt wat pijnlijkquote:Op zondag 14 april 2024 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Begint niet zo goed, tijd om gas bij te geven.
Ja de heren nog eruit tegen Letland en die winnen de finale en dan kunnen die ook door naar Japanquote:
Wel apart: in de halve finale verliezen zou inderdaad beduidend beter zijn dan in de finale verliezenquote:Op zondag 14 april 2024 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja de heren nog eruit tegen Letland en die winnen de finale en dan kunnen die ook door naar Japan
Ik vind de heren niet echt iets te verwijten, natuurlijk hebben ze mogelijkheden gehad om het af te maken maar dat geldt evengoed voor Letland, goed geweerd tegen een zeker niet mindere tegenstander.quote:Op zondag 14 april 2024 11:47 schreef heywoodu het volgende:
Fantastisch tweetje voor Miezis, maar wat jammer
Toch mooi in niet de makkelijkste groepquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:07 schreef Szura het volgende:
Mannen al naar de semis na twee zeges op PR en Litouwen
Dat moet wel lukken, maar dit had veel weg van tegen Polen. Dat baart vooral zorgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 09:07 schreef Szura het volgende:
Vrouwen ingemaakt door Canada, nu moeten ze winnen van Kenia
Waar te zien?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:08 schreef H.Vviv het volgende:
Slagter met twee belangrijke twee punters op rij.
13-11 verloren van Hongarije, als Italië met een beetje fatsoenlijke score wint van Hongarije ben je dus weer klaar. Leuk dat je defensief redelijk draait, maar offensief is het gewoon niet goed genoeg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
13-9 tegen Italië in de eerste poulewedstrijd van het OKT in Hongarije
13-11 verlies tegen gastland. Winst tegen Israël is wel genoeg voor kwartfinalequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
13-9 tegen Italië in de eerste poulewedstrijd van het OKT in Hongarije
Als Italië wint van Hongarije (met minimaal 16 punten) kun je gewoon weer naar huis hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
13-11 verlies tegen gastland. Winst tegen Israël is wel genoeg voor kwartfinale
kleine aanname dat Hongarije wel zijn best doetquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Italië wint van Hongarije (met minimaal 16 punten) kun je gewoon weer naar huis hoor.
Dat deed Canada ook niet vorige keerquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef franklop het volgende:
[..]
kleine aanname dat Hongarije wel zijn best doet
Meest logische lijkt me één voor regulier basketbal en één voor 3x3. Mannen en vrouwen los lijkt me niet zo nodig.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou die 2 lekker apart houden omdat wedstrijden tegelijk kunnen plaatsvinden. Maar dat is mijn mening. Ik kijk even naar de @:mods ( @:heywoodu )
Ik maak wel even een OP voor het 'reguliere' basketbal.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meest logische lijkt me één voor regulier basketbal en één voor 3x3. Mannen en vrouwen los lijkt me niet zo nodig.
Lekker bezig! En checkquote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik maak wel even een OP voor het 'reguliere' basketbal.
Kun je daar dan heel kek [BASKETBAL] voor zetten zoals in het OS-forum altijd gebeurd?
Mijn stream toont nog totaal nutteloze beelden van Snoop Doggy Dogg.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:26 schreef kilon het volgende:
Op naar Letland - Litouwen. De Baltische kraker
Prioriteiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn stream toont nog totaal nutteloze beelden van Snoop Doggy Dogg.
Eerst nog even boogschieten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:38 schreef Salina het volgende:
Present @:3rr0r @:Zipportal
O zipportal is er al.
Neejoh, dat gaat sowieso later beginnenquote:
Het is nog geen 19:05.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh, dat gaat sowieso later beginnen
Die spelen we helemaal overhoop.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:38 schreef Salina het volgende:
Present @:3rr0r @:Zipportal
O zipportal is er al.
Vooruit dan. De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:
Ja, en bij handboog moeten er nog sowieso 4 potjes.quote:
Wij kunnen niet de vegers zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veegpartij weer. De tweede al van deze sessie.
Hopelijk de volgende niet, want dat betekent waarschijnlijk slecht nieuws voor ons.
Kan best, geef het weinig kans.quote:
Langer dan 2m, jeetje. Hebben ze die chemisch bewerkt ofzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze 4 lange Chinezen hebben kunnen vinden joh
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze 4 lange Chinezen hebben kunnen vinden joh
Meer iets voor Steve Wijler.quote:
Erg leuk om te kijken ja.quote:
Of tot de tijd om is.quote:
1/4quote:
7e fout = 2 worpen tegen, 10e fout = 2 worpen tegen en balbezit voor tegenstanderquote:
Tegen de Belgjes genaaid door die blessure, maar ja we speelden ook gewoon tering slecht tegen de Russen in de QF die we daardoor moesten spelenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat we sportieve revanche kunnen nemen op vorige keer toen we werden genaaid door die blessure.
Maar ik weet niet of we medaillekandidaat zijn. Outsider gok ik.
Teveel hont gegeten denk ikquote:
Was dat niet tegen België? Die eigenlijk had lopen sjoemelen met het aantal internationale wedstrijden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:12 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat we sportieve revanche kunnen nemen op vorige keer toen we werden genaaid door die blessure.
Maar ik weet niet of we medaillekandidaat zijn. Outsider gok ik.
De Belgen hebben hun karma wel gehad.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen de Belgjes genaaid door die blessure, maar ja we speelden ook gewoon tering slecht tegen de Russen in de QF die we daardoor moesten spelen
Die zou in zijn eentje hier nog goud winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Steph Curry in het Nederlands team.
Die airballsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Chinezen kunnen er helemaal niets van
Ja. Je moet vooral niet tegen een zeperd aanlopen. Dat kan je dan later veel kosten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:17 schreef kilon het volgende:
China zal vast een van de zwakkere deelnemers zijn, maar een overwinning is een overwinning. Als het zover komt.
Groeten aan je tante.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
Lean back, lean back. Dat is niet de bedoeling.
Ja. Daardoor blijven de nog wel bij.quote:
Beter dan Relex van Opposites en Lange Frans en co.quote:
Ja niet dusquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de VS favoriet? Moeten toch wel vier geïnteresseerde NBA spelers te vinden zijn?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:23 schreef kilon het volgende:
Het is wel duidelijk waarom deze gasten 3x3 doen en niet normaal basketbal.
Worthy heeft al een hele cariere normaal basketbal erop zitten, alsook Slagter. Wel in Nederland.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:23 schreef kilon het volgende:
Het is wel duidelijk waarom deze gasten 3x3 doen en niet normaal basketbal.
Ik denk samen met Servie. Letland is ook altijd sterk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de VS favoriet? Moeten toch wel vier geïnteresseerde NBA spelers te vinden zijn?
Lijkt me niet dat de NBA teams hun toppers af gaan staan voor dit?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Worthy speelt wel lekker, handig type om erbij te hebben
Zijn game is echt gemaakt voor 3x3quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Worthy speelt wel lekker, handig type om erbij te hebben
21 punten is genoegquote:
Mag niet zomaar volgens mijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tot mijn verbazing zag ik een naam verschijnen in hun team, ze hebben Jimmer Fredette. Een behoorlijke legende in college basketball. Een soort Steph Curry van de Lidl. Bij BYU gigantisch veel punten gescoord. Wat iedereen toen echter al zag is dat hij tekort kwam voor de NBA (te klein, te traag). Althans, iedereen... Iedereen behalve Sacramento (toentertijd zo'n beetje de slechtste franchise samen met Charlotte en Minnesota) en die dachten 'hey, laten we Jimmer eens nemen met een lottery pick'. Geheel tegen ieders verwachting in werd het helemaal niks en hij moest naar Europa. En blijkbaar dus hier terechtgekomen. De pick na hem was overigens ene Klay Thompson.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het verschil tussen 3 op 10 schieten vanaf drie, of 6 van 10 is me iets te groot in deze sport.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:26 schreef Redefine het volgende:
Alsnog wel een eenvoudige overwinning. Maar tegen Letland moet het wel beter.
Dit wist ik niet. Jimmer lijkt me serieus wel een goede 3x3 speler.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing zag ik een naam verschijnen in hun team, ze hebben Jimmer Fredette. Een behoorlijke legende in college basketball. Een soort Steph Curry van de Lidl. Wat iedereen toen echter al zag is dat hij tekort kwam voor de NBA (te klein, te traag). Althans, iedereen... Iedereen behalve Sacramento (toentertijd zo'n beetje de slechtste franchise samen met Charlotte en Minnesota) en die dachten 'hey, laten we Jimmer eens nemen met een lottery pick'. Geheel tegen ieders verwachting in werd het helemaal niks en hij moest naar Europa. En blijkbaar dus hier terechtgekomen. De pick na hem was overigens ene Klay Thompson.
Een team van dronken Kevin Knox , Wiseman en manke Hayward zou iedereen daar vernederen en dat is veelzeggend.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
22:00 moeten we Schoon Stam kijken bij beachvolleyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:28 schreef kilon het volgende:
[..]
9 uur AZE-ESP vrouwen
Maar 22:30 is het hoogtepunt USA-Servie mannen
Nou nou nou, ik heb Hayward zien spelen in de play-offs, die komt geen lantaarnpaal meer voorbij en durft niet te schieten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een team van dronken Kevin Knox , Wiseman en manke Hayward zou iedereen daar vernederen en dat is veelzeggend.
Klopt. Daardoor leek China nog aardig mee te doen, terwijl die toch echt veel minder waren dan Nederland.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het verschil tussen 3 op 10 schieten vanaf drie, of 6 van 10 is me iets te groot in deze sport.
Op basis van helemaal niks denk ik dat hij met iedereen de vloer hier aanveegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Jimmer lijkt me serieus wel een goede 3x3 speler.
Daarom lol. om nog maar te zwijgen over die andere 2 .quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik heb Hayward zien spelen in de play-offs, die komt geen lantaarnpaal meer voorbij en durft niet te schieten.
Honkbal is toch geen olympische sport deze keer?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We zijn nog aan het balletje meppen.
Wat ze in Parijs doen is kinderspel vergeleken met de kijkers hier.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje wat een topsport voor de kijker al dat switchen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jeetje wat een topsport voor de kijker al dat switchen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:11 schreef kilon het volgende:
Die Azerbaijaanse moet je niet tegenaan lopen zeg.
Ja dat is een leuk potje, zinininquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |