donequote:Op maandag 15 juli 2024 21:14 schreef hole1988 het volgende:
Hé @:Danny ben ik weer.
Zouden jullie deze header willen instellen voor het os forum.
Download
Impressie.
[ afbeelding ]
Wees vrij om een topic te startenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:50 schreef Starflyer het volgende:
Gaan we nog exotische landen adopteren?
Handbal begint donderdag. Maar ja, niet elke sport heeft al een topic jaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:35 schreef kilon het volgende:
Ik heb een paar topics aangemaakt, voel je vrij om aanvullingen of verbeteringen aan te geven. Zo kan ik me van vorige keer bij het zeilen een hele mooie live tracker herinneren maar ik weet niet meer of dat de officiële Olympics site was.
Er zijn nog een paar sporten die op dag 1 beginnen (wat betreft handbal en voetbal zelfs morgen al) die nog geen topic hebben. Wat betreft Nederlandse inbreng gaat het volgens mij alleen om handbal, maar ik kan me vergissen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:15 schreef FvanS het volgende:
Is er ook iets van een algemeen topic/slowchat voor wanneer er niks te doen is? zoals de nachten?
Die was al ver weggezakt in een uurtje, tnxquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja.
OS / [OS SlowChat Café] #1 trois bières, s'il vous plait!
omdatquote:Op zondag 28 juli 2024 10:52 schreef Paul het volgende:
Ik had een vraag, waarom is @:capuchon_jongen hier geen modje, groetjes
Bedankt bro, wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat
@:ChevyCaprice
@:heywoodu
@:Nattekat en @:ijs_beer
goede moderators zijn
Is gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:47 schreef FvanS het volgende:
OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024
Zou deze sticky mogen?
Komt goedquote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Sommige mensen beginnen zich wat zorgen te maken over @:heywoodu. We zijn pas op dag twee en hij kan het al niet meer aan met alle streams tegelijkertijd kijken, niets willen missen en drukte in zijn hoofd. Letten jullie een beetje op dat hij de OS goed door komt![]()
Hij ijlt zelfs al over rabarbercake
Het een en ander opgepoetst. Doen we gewoon he.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
Kan (bij diverse sporten) de nummering uit het zwartgeblokte deel van de titels gehaald worden, en ook die dubbele punten gewoon weg, mijn ocd dankt u.
![]()
Thanx!quote:Op maandag 29 juli 2024 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het een en ander opgepoetst. Doen we gewoon he.
OS / [Beach volleybal]#1: In de schaduw van de Eiffeltorenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het een en ander opgepoetst. Doen we gewoon he.
scherp.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OS / [Beach volleybal] #1 In de schaduw van de Eiffeltoren
Dubbele punt
OS / [Tennis] #1 waar we een soort Roland Garros 2.0 hebben.
Nog geen #1 in TT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |