Hoe noem je het als je tienduizenden kinderen en ouderen op splitst en naar Rusland leid voor heropvoeding?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Klinkt als ethnic cleansing, ben ik niet direct voor maar als ze het Russische leger eruit weten te trappen prima
Lijkt me alleen niet heel realistisch atm
whatabout?quote:Op woensdag 10 april 2024 06:06 schreef theguyver het volgende:
Hoe noem je het als je tienduizenden kinderen en ouderen op splitst en naar Rusland leid voor heropvoeding?
quote:Het kabinet trekt dit jaar 400 miljoen euro uit voor steun aan Oekraïne. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Dat komt bovenop de ruim twee miljard euro die al was gereserveerd voor 2024.
Ook volgend jaar kan Oekraïne rekenen op financiële steun uit Nederland. In de Voorjaarsnota zet het demissionaire kabinet hiervoor alvast 1,5 miljard euro apart. Het geld is vooral bedoeld voor militaire steun, maar ook voor waarheidsvinding, herstel en wederopbouw.
Vraag me wel af, kan een demissionair kabinet dit doen? En kan een nieuw kabinet er een streep door trekken?quote:
Volgens mij konden ze een enkel onderwerp zo belangrijk achten dat er toch beslissingen genomen mochten worden. Oekraïne is voor zover ik weet het enige dat zo'n uitzondering heeft.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vraag me wel af, kan een demissionair kabinet dit doen? En kan een nieuw kabinet er een streep door trekken?
Maakt me ook niet veel uit of het wel of niet gebeurt hoor, vraag me alleen af hoever een demissionair kabinet kan gaan in besluitvorming.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij konden ze een enkel onderwerp zo belangrijk achten dat er toch beslissingen genomen mochten worden. Oekraïne is voor zover ik weet het enige dat zo'n uitzondering heeft.
Wat betreft het nieuwe kabinet......zo goed als iedereen wil alleen maar meer geld naar Oekraïne. Dat gaat hoe dan ook door. Alleen de ene partij wil nog meer geld sturen dan de andere.
De kamer verklaart bepaalde onderwerpen controversieel.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt me ook niet veel uit of het wel of niet gebeurt hoor, vraag me alleen af hoever een demissionair kabinet kan gaan in besluitvorming.
Dat heeft ook niet gewerkt dus.quote:Russian oil flows are sidestepping sanctions and trading above the G-7 price cap all over the world
Alles staat op pauze vanwege de raketaanval op Israël.quote:Op maandag 15 april 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zijn er hier trouwens nog ontwikkelingen?
Werkt primaquote:Op vrijdag 12 april 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)he-world/ar-BB1loHJR
[..]
Dat heeft ook niet gewerkt dus.
Rusland heeft wel wat hogere kosten maar ja wij ook.
Oud bericht, is dus inmiddels achterhaald.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Werkt prima
https://uk.style.yahoo.com/eu-ban-russian-oil-60-184847227.html
Ze vechten gewoon door hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2024 06:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alles staat op pauze vanwege de raketaanval op Israël.
Niet echt, Rusland wint steeds meer grond maar Oekraïne blijft ook terug vechten.quote:Op maandag 15 april 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zijn er hier trouwens nog ontwikkelingen?
Lees: 0.01% van het Oekraïense grondgebied vorige maand. Maand er voor was het nog 0.04%quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Niet echt, Rusland wint steeds meer grond maar Oekraïne blijft ook terug vechten.
Rusland heeft wel de overhand.
Klopt ja, het gaat niet hard maar ze pakken steeds meer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lees: 0.01% van het Oekraïense grondgebied vorige maand. Maand er voor was het nog 0.04%
Dus ja ze "winnen" wat grond. Maar erg benoem waardig is het allemaal niet
Ja ze hebben van alles meer. En toch duurt het al meer dan 2 jaar. En lijkt er voorlopig ook geen einde aan te komen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, het gaat niet hard maar ze pakken steeds meer.
De opmars wordt geremd door de mijnenvelden maar je kan toch moeilijk ontkennen dat Oekraïne aan het verliezen is?
Rusland heeft in alles meer, mensen en munitie.
Als je je eigen gelinkte artikel had gelezen, had je ook kunnen lezen dat de sancties nog steeds effectief zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Oud bericht, is dus inmiddels achterhaald.
Die heb ik gelezen maar blijkt dus weinig effectief te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:00 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als je je eigen gelinkte artikel had gelezen, had je ook kunnen lezen dat de sancties nog steeds effectief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |