Je verwacht burgerslachtoffers? Welk scenario denk je aan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
Je kan idd beter je kop in het zand steken en vluchten voor de realiteit...
Die vraag zou je beter aan Poetin kunnen stellen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:39 schreef Za het volgende:
[..]
Je verwacht burgerslachtoffers? Welk scenario denk je aan?
En waarom ben jij nog niet in de Oekraïnse loopgraven?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef Starhopper het volgende:
Ja knikken en de grens openen voor Poetin is een beter idee volgens jou? Voor vrijheid moeten er offers gebracht worden.
Alles of niks is meestal niet de beste strategie.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:39 schreef Confetti het volgende:
Beetje lomp omschreven maar natuurlijk wel waar. Je kan niet capituleren tegen het absolute kwaad zoals Rusland, China etc. Dan is totale vernietiging van Nederland en het Nederlandse volk een beter alternatief.
Oke, ik heb om deze wel moeten gniffelen.quote:
Waarom zitten jij en @Za nog niet in het veilige Rusland dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
En waarom ben jij nog niet in de Oekraïnse loopgraven?
En soms ook wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Alles of niks is meestal niet de beste strategie.
Als jij je werk doet in de loopgraven dan kunnen wij in het veilige Nederland blijven.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zitten jij en @:Za nog niet in het veilige Rusland dan?
Exact.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:55 schreef Nober het volgende:
Als jij je werk doet in de loopgraven dan kunnen wij in het veilige Nederland blijven.
Aha, het vrij laffe, wel de lusten, niet de lasten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Als jij je werk doet in de loopgraven dan kunnen wij in het veilige Nederland blijven.
"Nederland moet bodybags accepteren voor veiligheid".quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:02 schreef xpompompomx het volgende:
Aha, het vrij laffe, wel de lusten, niet de lasten.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:04 schreef QAnonn het volgende:
De grootste supporters van Oekraïne zitten niet in Oekraïne maar hier op een forum, makes you think.
Klopt. De jouwe, de mijne, die van Nober en ook die van QAnonn.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:04 schreef Za het volgende:
[..]
"Nederland moet bodybags accepteren voor veiligheid".
Het kan een of twee keer werken, maar als overlevingsstrategie is het waardeloos.quote:
Heb je qua warm hart voor 2022 ooit wel eens 1 woord gepost over Oekraïne?quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:09 schreef xpompompomx het volgende:
Het is altijd wel bijzonder dat er volk is dat het maar vervelend vindt dat er mensen zijn die Oekraïners wel een warm hart toedragen. Makes you think.
Doet Nederland al ...quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:04 schreef Za het volgende:
[..]
Maak dat Putin wijs.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan een of twee keer werken, maar als overlevingsstrategie is het waardeloos.
Als je nou eens ging opletten en in de realiteit gaat staan, kan je zelf genoeg scenarios bedenken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Za het volgende:
[..]
Op welk scenario doelt hij met die Nederlandse burgerslachtoffers?
Nee, er moet een groep overblijven om het te accepteren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:13 schreef xpompompomx het volgende:
Klopt. De jouwe, de mijne, die van Nober en ook die van QAnonn.
Laat je fantasie eens de vrije loop aub,quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Als je nou eens ging opletten en in de realiteit gaat staan, kan je zelf genoeg scenarios bedenken.
17 juli 2014quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Za het volgende:
[..]
Toen was het nog niet in de mode.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:20 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je qua warm hart voor 2022 ooit wel eens 1 woord gepost over Oekraïne?
aLs jE vOoR 2022 nOoIT iEtS oVeR oEkRaInE hEbT gEpOsT dRaAg Je OeKrAïNe GeEn WaRm HaRt tOe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:20 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je qua warm hart voor 2022 ooit wel eens 1 woord gepost over Oekraïne?
Aanslagen enzo denk ik, zeelui die een raket tegen hun kop krijgen, dat soort dingenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:05 schreef AchJa het volgende:
30 jaar lang defensie verwaarlozen, personeel het hek overkiepen, eenheden opheffen en jaar na jaar bezuinigen en nu plotseling allemaal stoere taal uitslaan dat het tijd wordt voor realpolitik...
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit
Hoeveel militairen zijn er nu de afgelopen pak hem beetje 50 jaar niet meer thuis gekomen?
Komt deze lul roepen dat er bodybags gaan komen met Nederlanders erin
Wil jij dan voor het volk voorop lopen naar zo'n zwaarbewapende agressor? Zodat je als eerste het loodje legt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:37 schreef Starhopper het volgende:
Ja knikken en de grens openen voor Poetin is een beter idee volgens jou? Voor vrijheid moeten er offers gebracht worden.
Dat had niet echt iets te maken met wat de man probeert te zeggenquote:
Dat accepteerden we als defensie altijd al... Ja, het is allemaal niet leuk en kut maar zelfs tijdens oefeningen hanteert men het zg. "acceptabele vredespercentage", ergo, er wordt gewoon ingecalculeerd dat er een aantal doden kunnen vallen tijdens oefeningen. En tijdens uitzendingen gaan de bodybags ook gewoon mee hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:04 schreef Za het volgende:
Jahoor. Als de pleuris uitbreekt dan meld ik mij ook netjes aan bij het leger. Als dat gaat betekenen dat ik voorop moet lopen en het loodje ga leggen, het zij zo. Ik sterf liever dan dat ik buig voor de vijand.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Wil jij dan voor het volk voorop lopen naar zo'n zwaarbewapende agressor? Zodat je als eerste het loodje legt.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat had niet echt iets te maken met wat de man probeert te zeggen
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Aanslagen enzo denk ik, zeelui die een raket tegen hun kop krijgen, dat soort dingen
Je lokale rondje om de kerk zal wel safe zijn voorlopig
Maar mh17 was geen aanslagquote:
Beste wat je kunt doen voor de vrijheid is je nu aanmeldenquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jahoor. Als de pleuris uitbreekt dan meld ik mij ook netjes aan bij het leger. Als dat gaat betekenen dat ik voorop moet lopen en het loodje ga leggen, het zij zo. Ik sterf liever dan dat ik buig voor de vijand.
Wat ga jij doen?
Ik denk niet dat jij een VGB krijgt gezien je pohi hier...quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jahoor. Als de pleuris uitbreekt dan meld ik mij ook netjes aan bij het leger. Als dat gaat betekenen dat ik voorop moet lopen en het loodje ga leggen, het zij zo. Ik sterf liever dan dat ik buig voor de vijand.
Wat ga jij doen?
Dat er hier supporters van rusland zijn geeft wel te denken dat de NSB nog springlevend is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:04 schreef QAnonn het volgende:
De grootste supporters van Oekraïne zitten niet in Oekraïne maar hier op een forum, makes you think.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een VGB krijgt gezien je pohi hier...
Alsof dat wat boeit als de vijand aan de grens staat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een VGB krijgt gezien je pohi hier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |