quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat zijn goede sporten?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal mannen met de goeie sporten vanavond
Collega van mij waarmee ik vanmiddag naar de externe locatie liep, zei dat ie het wel jammer vond dat ie moest werken met die flinke woei.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal mannen met de goeie sporten vanavond
Surfen, fietsen.quote:
Ja maar dat doet iedereen wel zo ongeveer.quote:
Zelfs zeer niet coole mensen zoals ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet iedereen wel zo ongeveer.
Perfect weer idd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Collega van mij waarmee ik vanmiddag naar de externe locatie liep, zei dat ie het wel jammer vond dat ie moest werken met die flinke woei.
Want was perfect kitesurfweer
Dat vind ik weer niets. Ik fiets wel veel.quote:
Knapper dan deze jongen gaat hij alleen niet krijgen.quote:
Staat niet op de lijstquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat vind ik weer niets. Ik fiets wel veel.
kende een dame bij KPMG die eigenschappen en weegfactoren in een spreadsheet had, na sortering stond ik niet bovenaan, als ik dat wel had gestaan had ik vriendelijk bedankt voor de eerquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Mooi dat mensen altijd over het matching proces als ware het een exacte wetenschap praten.
Ja, dan voel je jezelf bijna een beetje vies.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kende een dame bij KPMG die eigenschappen en weegfactoren in een spreadsheet had, na sortering stond ik niet bovenaan, als ik dat wel had gestaan had ik vriendelijk bedankt voor de eer
Fanatiekelingquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kende een dame bij KPMG die eigenschappen en weegfactoren in een spreadsheet had, na sortering stond ik niet bovenaan, als ik dat wel had gestaan had ik vriendelijk bedankt voor de eer
Hield ze je niet voor de gek?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Liefde is een paar stofjesquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hield ze je niet voor de gek?
Liefde is toch gewoon een gevoel?
Hij ookquote:
Denk niet dat hij wandelen als hobby heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef NoCigar het volgende:
De Loonse en Drunense Duinen schijnen fraai te zijn.
Ja dat dacht ik ook even.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mike stukje Den Haag? @:haags @:dkup @:nine.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Mike is het gewend om bij mensen in hun mond te komen…
quote:
quote:
Hardstikke leuk voor de jeugd juist. Desnoods via de padvinderij.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Denk niet dat hij wandelen als hobby heeft.
Ik denk dat hij het of niet boeit of zo snel mogelijk weg wil rennenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik neukte een vrouw, het paste niet
- Kan gebeuren
Ik krijg ook hoofdpijn van alle door elkaar zoals @MadMaster al zeiquote:
minuten voor op mijn streamquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
Ze had een relazie met een frau
Waarom verwacht ik niet anders vanavond
Hoi opaquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hardstikke leuk voor de jeugd juist. Desnoods via de padvinderij.
Die hebben we LANGG niet op de bingokaart gekregenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Officier van Justie, want leuk om mensen te achtervolgen…
Of zoquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Wat lult deze dude.
Mensen achtervolgen als officier
Politie haat die
Ga maar van school af
Wat kinderlijk. Wat doet ie?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
Wat lult deze dude.
Mensen achtervolgen als officier
Politie haat die
Ga maar van school af
Billie kijkt net zo chagrijnig als die rechter homoquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef DKUp het volgende:
Billie Eilish
Voetballer idool
Jeugd van Tegenwoordig
Zucht
Van 19 met die kettingquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Billie kijkt net zo chagrijnig als die rechter homo
@tong80 @de_boswachterquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Hebben veel HSPers huisdieren? Zijn ze daar niet te gevoelig voor?
Kunnen die huisdieren ook niet rust/structuur geven? Voor mijn gevoel hebben ze juist wel vaak huisdieren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Hebben veel HSPers huisdieren? Zijn ze daar niet te gevoelig voor?
Expres fout?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Snap ik wel, is altijd +1
Beetje stokstaartje van mij he![]()
Kan je ook wel van elkaar leren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Leer eerst eens iets over elkaar ipv waar je allemaal hekel aan hebt
Als er een Brabants dialect tegenover me zit dan ben ik gewoon klaar, sorryquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Leer eerst eens iets over elkaar ipv waar je allemaal hekel aan hebt
Wordt de trend van de avondquote:
Ook als hij eruit ziet als Daniël de Ridder?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er een Brabants dialect tegenover me zit dan ben ik gewoon klaar, sorry
Daniel is de belichaming van hersens en fatsoen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook als hij eruit ziet als Daniël de Ridder?
Hmm ja, ik dacht gewoon veel geluid en rommel, leek me niet iets voor hsp-ers, maar heb oprecht geen idee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kunnen die huisdieren ook niet rust/structuur geven? Voor mijn gevoel hebben ze juist wel vaak huisdieren.
Je pakte wel een erg lastige aflevering mee.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Lang niet gekeken, maar het viel weer niet mee…
Denk dat het bij hsp meer om plotselinge geluiden en gebeurtenissen gaat. Niet zozeer om vertrouwde geluiden van een huisdier waarvan je zeg maar weet dat ie geluid maakt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik dacht gewoon veel geluid en rommel, leek me niet iets voor hsp-ers, maar heb oprecht geen idee.
Dan probeer ik het binnenkort nog maar een keer…quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je pakte wel een erg lastige aflevering mee.
Ah dat kan natuurlijk ook best, ik heb niet zo heel veel ervaring met hsp en huisdieren. Ik heb een tijdje een parkiet gehad, op een gegeven moment werd ik wel hsp van zijn getweetquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:19 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk dat het bij hsp meer om plotselinge geluiden en gebeurtenissen gaat. Niet zozeer om vertrouwde geluiden van een huisdier waarvan je zeg maar weet dat ie geluid maakt.
Al maken van die kleine kefferhontjes het wel erg lastig denk ik.![]()
Ha ha. 50 jaar geleden een hondje. Die heette Cruijff. Was er iemand uit Bommel ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:tong80 @:de_boswachter
Heb jij een huisdier?
Is het nog steeds plaatsvervangende schaamte ?quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Lang niet gekeken, maar het viel weer niet mee…
Alleen omdat veel vrouwen hem aantrekkelijk vinden blijft hij maar bij de bar.quote:
Het ideaalbeeld van de PVV heeft alleen in de jaren '90 en '00 bestaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel een stijltje dit he tegenwoordig, zo'n rare snor en alles.
Preciesquote:Op woensdag 10 april 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen omdat veel vrouwen hem aantrekkelijk vinden blijft hij maar bij de bar.
Wat een domme mensenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niemand weet wat een tuinder is.
Serieus?
Je hebt een verkeerd beeld van homo's.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is toch een leuke homo. Zeker geen relatie gehad omdat zoveel homo’s niet monogaam zijn.
Ze zeggen het zelf ook altijd in het programma. Net als de voetballers.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van homo's.
O ja?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van homo's.
Je hebt een verkeerd beeld van voetballers.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zeggen het zelf ook altijd in het programma. Net als de voetballers.
Wat is het goede dan?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van voetballers.
https://tuinenvanwest.nl/lid/fruittuin-van-west/quote:Op woensdag 10 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die tuinder wel leuk.
Zou er niet op vallen maar zou er wel bevriend mee worden. Perfecte mix tussen Amsterdam-West en tuinieren in de polder.
Ik ben bij mijn vriendin en we moeten nog eten, maar wellicht kijken we hem dan zo terugquote:Op woensdag 10 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke mist een prima aflevering
Is ook gekleed als een student vastgoed.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wel sociaal work maar geen prater??
Hij is beter dan gister. (Kom ik goed mee weg want die heb je vermoedelijk niet gezien.)quote:Op woensdag 10 april 2024 19:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn vriendin wil ook kijken.
@:pisces29 ik heb nu wel verwachtingen voor zometeen.
Geniet ervan kereltje.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn vriendin en we moeten nog eten, maar wellicht kijken we hem dan zo terug
Nee echt niet. Die vind ik zo vreselijk.quote:
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?quote:
Bij hem dacht ik ook van alles, maar dat gevoel is weg gelukkig.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat zij s'nachts met een keukenmes naast je staat terwijl je slaapt.
Haha, nee.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?
Of helemaal onder een wit lakenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
Ik denk dat zij s'nachts met een keukenmes naast je staat terwijl je slaapt.
Gaat ook alleen maar over werk en passie van haarquote:Op woensdag 10 april 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella gaat ook voor gesprekken over dr ex, altijd een goed gespreksonderwerp.
De witte keniaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Gurney niet alleen erg slank maar ook een mini?
Oke. Dan blijft @tong80 het meest aaibaar in VBL.quote:
Niet zijn type misschienquote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen kijkt continu ongeïnteresseerd.
Komt ook echt elke aflevering weer terug. pffffff...........quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wat zoek jij in de liefde?
Kaartje op tafel
Straf voor de niet socials.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wat zoek jij in de liefde?
Kaartje op tafel
Nooit hoge verwachtingen hebben, komt nooit uitquote:Op woensdag 10 april 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop dat de 20 uur date spectaculair gaat worden.
Geeft ie juist geen zak om. Onze tuinder.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Hij zoekt een partner die goed is in geld verdienen
Ze is goed genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella probeert zich iig niet beter voor te doen.
Die pakt nog even een spoorweg overgang op de terug weg.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ella probeert zich iig niet beter voor te doen.
Is óf dat óf stilzwijgend de maaltijd nuttigenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Huidziekten, mijn favoriete onderwerp tijdens de maaltijd.
We zijn met haar dankbaar voor de interessante huidziekte.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is óf dat óf stilzwijgend de maaltijd nuttigen
Ach welke hobby is nu nog interessant, sporten, reizen, disney en larpen hoor je ook al vaak.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Cakemixen van de supermarkt. Die had ook gewoon niks interessants te melden als hobby.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Cakemixen van de supermarkt. Die had ook gewoon niks interessants te melden als hobby.
Ik verstond Finse vrouw dus ik dacht dat het @Tjacka was.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
Donatie relatie met een Oekrainse vrouw
Is ook niks mis mee, maar het komt zo over als dat de redactie dat haar maar opgedrongen heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach welke hobby is nu nog interessant, sporten, reizen, disney en larpen hoor je ook al vaak.
Ick nummer 192quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, mannen zonder rijbewijs, dat schijnt ook een red flag te zijn
Dat weten we toch dat ze dat doenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, maar het komt zo over als dat de redactie dat haar maar opgedrongen heeft.
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, mannen zonder rijbewijs, dat schijnt ook een red flag te zijn
Nou ik heb het ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.
Geen geld, geen talent, een of andere stoornis, of een milieufreak?quote:Op woensdag 10 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel benieuwd zijn waarom iemand geen rijbewijs heeft.
BEDANKT!!!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen geld, geen talent, een of andere stoornis, of een milieufreak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |