quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat zijn goede sporten?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal mannen met de goeie sporten vanavond
Collega van mij waarmee ik vanmiddag naar de externe locatie liep, zei dat ie het wel jammer vond dat ie moest werken met die flinke woei.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal mannen met de goeie sporten vanavond
Surfen, fietsen.quote:
Ja maar dat doet iedereen wel zo ongeveer.quote:
Zelfs zeer niet coole mensen zoals ikquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet iedereen wel zo ongeveer.
Perfect weer idd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Collega van mij waarmee ik vanmiddag naar de externe locatie liep, zei dat ie het wel jammer vond dat ie moest werken met die flinke woei.
Want was perfect kitesurfweer
Dat vind ik weer niets. Ik fiets wel veel.quote:
Knapper dan deze jongen gaat hij alleen niet krijgen.quote:
Staat niet op de lijstquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat vind ik weer niets. Ik fiets wel veel.
kende een dame bij KPMG die eigenschappen en weegfactoren in een spreadsheet had, na sortering stond ik niet bovenaan, als ik dat wel had gestaan had ik vriendelijk bedankt voor de eerquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Mooi dat mensen altijd over het matching proces als ware het een exacte wetenschap praten.
Ja, dan voel je jezelf bijna een beetje vies.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kende een dame bij KPMG die eigenschappen en weegfactoren in een spreadsheet had, na sortering stond ik niet bovenaan, als ik dat wel had gestaan had ik vriendelijk bedankt voor de eer
Fanatiekelingquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kende een dame bij KPMG die eigenschappen en weegfactoren in een spreadsheet had, na sortering stond ik niet bovenaan, als ik dat wel had gestaan had ik vriendelijk bedankt voor de eer
Hield ze je niet voor de gek?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Liefde is een paar stofjesquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hield ze je niet voor de gek?
Liefde is toch gewoon een gevoel?
Hij ookquote:
Denk niet dat hij wandelen als hobby heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef NoCigar het volgende:
De Loonse en Drunense Duinen schijnen fraai te zijn.
Ja dat dacht ik ook even.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mike stukje Den Haag? @:haags @:dkup @:nine.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Mike is het gewend om bij mensen in hun mond te komen…
quote:
quote:
Hardstikke leuk voor de jeugd juist. Desnoods via de padvinderij.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Denk niet dat hij wandelen als hobby heeft.
Ik denk dat hij het of niet boeit of zo snel mogelijk weg wil rennenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik neukte een vrouw, het paste niet
- Kan gebeuren
Ik krijg ook hoofdpijn van alle door elkaar zoals @MadMaster al zeiquote:
minuten voor op mijn streamquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
Ze had een relazie met een frau
Waarom verwacht ik niet anders vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |