ik schrok aLquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Chili dus
[ link | afbeelding ]upload image
Ik mis rode uiquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Chili dus
[ link | afbeelding ]upload image
Nogal een groot contrast tussen die twee, poke bowl en een vette chiliquote:
Ohzoquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nogal een groot contrast tussen die twee, poke bowl en een vette chili
het ziet er wel heerlijk uit tho![]()
![]()
Past prima bij een werkweek die nog 2 of 3 werkdagen lang isquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef Molo het volgende:
Hier was het pasta, met een stuk varkenslapje en een bonk bloemkool
I iz a sad panda
Meh. Voer is voer.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:08 schreef Molo het volgende:
Hier was het pasta, met een stuk varkenslapje en een bonk bloemkool
I iz a sad panda
Is toch geen combinatie johquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh. Voer is voer.
Volgende keer weer iets meer culinair.
Het is wat jij at vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is wat jij at vandaag.
Daar gaat dit topic over.
Oordelen doen we niet.
Hooguit verbazen wij ons.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hij doet het tenminste.
Mijnes belt mij nog op om te vragen of hij het karton onder de pizza vandaan moet halen voordat ‘ie ‘m in de oven doet![]()
.
Ik mag het sowieso alleen doen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn man had even wat in elkaar gezet, was vergeten dat we ook fatsoenlijke combinaties en daadwerkelijk lekker eten in huis hadden
Fuck my life
quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende: Hier zometeen een caesar salade, vanavond kip gyro bowls.
Niet om het een of ander, maar een lange (zware) dag gaat niet beter door alcoholquote:Op woensdag 10 april 2024 08:54 schreef anndb het volgende:
Alleen, dus glas rode wijn dat er nog stond als ontbijt maar.
Zo appartement tekenen dan eindelijk sleutel, ben benieuwd hoe het geworden is. Word een lange dag vandaag.
Jemig dat staat zelfs op de doosquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:51 schreef Smart_ass het volgende:
Maar hij doet het tenminste.
Mijnes belt mij nog op om te vragen of hij het karton onder de pizza vandaan moet halen voordat ‘ie ‘m in de oven doet![]()
.
Fijn dat je in je appartement kunt! En ja het is natuurlijk altijd three o’clock somewhere tochquote:Op woensdag 10 april 2024 08:54 schreef anndb het volgende:
Alleen, dus glas rode wijn dat er nog stond als ontbijt maar.
Zo appartement tekenen dan eindelijk sleutel, ben benieuwd hoe het geworden is. Word een lange dag vandaag.
Wat ik altijd mooi vind is bij reclames over medicijnen dat ze dan zeggen: gebruik medicijn X niet indien je allergisch bent voor medicijn X of één van de bestanddelen. Oke ja thanks daar had ik nou niet over nagedachtquote:Op woensdag 10 april 2024 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jemig dat staat zelfs op de doos![]()
Wat ik trouwens grappig vind aan diepvriespizza's in Amerika is dat erop staat dat het niet geschikt is om onbereid (dus bevroren) te eten
Je avondmaaltje (kip bowl) ziet er goed uit!
quote:Op woensdag 10 april 2024 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fijn dat je in je appartement kunt! En ja het is natuurlijk altijd three o’clock somewhere toch
[..]
Wat ik altijd mooi vind is bij reclames over medicijnen dat ze dan zeggen: gebruik medicijn X niet indien je allergisch bent voor medicijn X of één van de bestanddelen. Oke ja thanks daar had ik nou niet over nagedacht.
5 o clock toch?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
Fijn dat je in je appartement kunt! En ja het is natuurlijk altijd three o’clock somewhere toch
Oja my badquote:Op woensdag 10 april 2024 14:55 schreef Blues het volgende:
[..]
5 o clock toch?
Als het 3 o clock is biedt dat wel perspectieven![]()
OT: Vanmiddag in personeelsrestaurant spinaziesoep met gorgonzola gekocht bij de van huis mee genomen 2 boterhammetjes
banaan en cappuccino op het werk
Als de R in het uur zitquote:Op woensdag 10 april 2024 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja my bad. Mijn ouders zeiden altijd “als de R in het uur zit” dus daarom dacht ik aan drie denk ik
.
Oh dat klinkt lekker.
Ik hoop het voor je, mijn zegen heb jequote:Op woensdag 10 april 2024 17:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Als de R in het uur zit![]()
![]()
Hier nu appeltje in de trein, vanmiddag netjes brood gegeten. Man man man het wordt nog eens wat met mij
Zin in Chinees ofzo vanavond, eens kijken of ik de rest van het gezin kan overhalen
Sateschnitzel én tartaar? Lekker!quote:Op woensdag 10 april 2024 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, mijn zegen heb je![]()
![]()
Wat een lekkere dingen zie ik vandaag voorbij komen hier![]()
Ik eet bij ouders vandaag.
Komkommer, andijvie, aardappelen, jus, sateschnitzel en tartaar.
quote:Op woensdag 10 april 2024 13:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Oma's gehaktballen, gekookte kruimige aardappelen en gewokte paksoi.
Fruit en visquote:Op woensdag 10 april 2024 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Salade tonijn met komkommer en druiven, peper/zout, honing-mosterddressing
[ link | afbeelding ]
Helft maar op want ik zat nog een beetje vol
En ik heb straks nog een gebakje![]()
Thanks!!quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ja het is altijd maar afwachten wat die minderjarigen eten he.
Vorige keer heb ik deze gemaakt, met sambal ipv siracha en alles x2:
https://www.budgetbytes.com/peanut-noodles-with-chicken/
Mijn vriend eet ‘t liefste elke dag kip als ‘t kan. Maar voor mezelf maak ik ook weleens gewoon zoiets:
https://eatwithclarity.com/spicy-peanut-butter-noodles/
Allebei lekker!
Laatst werd ik doodgegooid met filmpjes van peanut butter noodles.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ja het is altijd maar afwachten wat die minderjarigen eten he.
Vorige keer heb ik deze gemaakt, met sambal ipv siracha en alles x2:
https://www.budgetbytes.com/peanut-noodles-with-chicken/
Mijn vriend eet ‘t liefste elke dag kip als ‘t kan. Maar voor mezelf maak ik ook weleens gewoon zoiets:
https://eatwithclarity.com/spicy-peanut-butter-noodles/
Allebei lekker!
@Dr_Flash zijn broer/lookalikequote:Op woensdag 10 april 2024 21:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Laatst werd ik doodgegooid met filmpjes van peanut butter noodles.
Alsof de hemel op aarde geland was.
Ik had zoiets van; Oh echtIk ben 52. Ik weet niet anders dan dat er pindasaus over de bami goreng gaat
![]()
OT;
Ik had vandaag hamburgers
Ik ken het als; het is altijd wel ergens bier uur.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja my bad. Mijn ouders zeiden altijd “als de R in het uur zit” dus daarom dacht ik aan drie denk ik
.
Oh dat klinkt lekker.
Ik werd er ook mee doodgegooid op een gegeven moment ja, maar vond ik niet ergquote:Op woensdag 10 april 2024 21:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Laatst werd ik doodgegooid met filmpjes van peanut butter noodles.
Alsof de hemel op aarde geland was.
Ik had zoiets van; Oh echtIk ben 52. Ik weet niet anders dan dat er pindasaus over de bami goreng gaat
![]()
OT;
Ik had vandaag hamburgers
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik werd er ook mee doodgegooid op een gegeven moment ja, maar vond ik niet erg.
Wat een geweldig filmpje, ben jij dat?
Respect wel, dat je in een wat op het oog een vrij kleine keuken lijkt en kleine kookplaat je toch georganiseerd kan werkenquote:
Mja. Soms koken op de vierkante centimeter.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Respect wel, dat je in een wat op het oog een vrij kleine keuken lijkt en kleine kookplaat je toch georganiseerd kan werkenMan, als ik bezig ben geweest ben ik langer bezig met opruimen dan met eten en koken
Overal is het een bende in de keuken dan
![]()
Burgers zien er ook lekker uit, ik ga ze keer proberen zoals in je filmpje
Daarom ook wel respect voor de organisatie van alles. ow en bovenal respect voor koken op gasquote:Op woensdag 10 april 2024 22:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Soms koken op de vierkante centimeter.
En toch; alle voer die ik post, is daar ter plekke gemaakt.
Dit viel nog mee, met schipperen van spullen.
Geen Chineesquote:Op woensdag 10 april 2024 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Fruit en vis
Hier net een Suri curry op met lekker naan enzo![]()
![]()
Ik zag de foto en dacht; wat weinig! En toen las ik dat je de helft op kreeg..quote:Op woensdag 10 april 2024 18:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Salade tonijn met komkommer en druiven, peper/zout, honing-mosterddressing
[ link | afbeelding ]
Helft maar op want ik zat nog een beetje vol
En ik heb straks nog een gebakje![]()
Mja. Broertje dood aan opruimen, dus ik werk maar zo schoon mogelijk.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom ook wel respect voor de organisatie van alles. ow en bovenal respect voor koken op gasDat werkt nog steeds het lekkerste. Heb dan hier een vrij ruime keuken. Snijwerk doe ik meestal aan de eettafel in de eetkamer vooraf alles op gemakkie. Maar als ik dan klaar ben is alles een bende. Dus doe je goed. Alleen bak ik de burgers gewoon in boter ipv olie, maar zal weinig verschil maken aangezien ik zag dat jij olie gebruikt.
https://www.ah.nl/producten/product/wi553527quote:Op woensdag 10 april 2024 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen Chinees![]()
Surinaamse curry, heeft dat nog een aparte/andere naam?
[..]
Ik zag de foto en dacht; wat weinig! En toen las ik dat je de helft op kreeg..
Heb je nou drie hamburgers opgegeten zelf?quote:Op woensdag 10 april 2024 22:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Broertje dood aan opruimen, dus ik werk maar zo schoon mogelijk.
Heb je de minste troep om op te ruimen.
Olie was voor de broodjes.
Er zit niet zo veel olie meer in, als de burgers er in gaan.
Het vet komt uit het gehakt.
Ziet er wel lekker uit dat potjequote:Op woensdag 10 april 2024 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi553527
Soort van verhollandste versie van Hindoestaans Surinaamse masala als basis.
Totaal niet pittig dus dat was lekker toegankelijk op een doordeweekse dag en met kind![]()
Beetje toebehoren ook erbij natuurlijk want is wel zo lekker
Ik zou echt elke dag wel udon kunnen etenquote:Op woensdag 10 april 2024 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit dat potje
Over saté noedels; deze maak ik vaker. Makkelijk, erg lekker en met udon
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je nou drie hamburgers opgegeten zelf?
Oh, maar ik weet wel wat lekker is, hoorquote:En zag er lekker uit. Hou van zelfgemaakte hamburgers
Ziet er ook heerlijk uit! Udonquote:Op woensdag 10 april 2024 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit dat potje
Over saté noedels; deze maak ik vaker. Makkelijk, erg lekker en met udon
Weet niet of je een gehaktmolen hebt, maar als je die wel hebt. Paar biefstukken halen, 20% van het gewicht aan varkens of rundervet erbij scoren bij de slager of boer (waar ik het vlees haal). Dat door de molen en dan burgers maken. Dat is zo fantastisch lekker. Die kunnen dus gewoon medium op je broodje.quote:Op woensdag 10 april 2024 22:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Broertje dood aan opruimen, dus ik werk maar zo schoon mogelijk.
Heb je de minste troep om op te ruimen.
Olie was voor de broodjes.
Er zit niet zo veel olie meer in, als de burgers er in gaan.
Het vet komt uit het gehakt.
Oh ja, die.quote:
Ik heb er nog eentje over pannenkoeken bakkenquote:Kookfilmpjes van alleenstaande Fokmannen![]()
Had ik alleen de ruimte al maarquote:Op woensdag 10 april 2024 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet niet of je een gehaktmolen hebt, maar als je die wel hebt. Paar biefstukken halen, 20% van het gewicht aan varkens of rundervet erbij scoren bij de slager of boer (waar ik het vlees haal). Dat door de molen en dan burgers maken. Dat is zo fantastisch lekker. Die kunnen dus gewoon medium op je broodje.
Heb je geen ruimte voor nodig, ik gebruik een handmolen. Dat werkt veel fijner dat zo'n duur ding naar mijn mening. Kost paar tientjes, en ruimte heb je er echt niet voor nodig. Die mechanische molen heb ik gehad, maar nee. Nu gewoon handmolen, zelf draaien aan dat ding. Vlees komt er veel beter uit.quote:
Lekker! Met chick-fil-a saus?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:51 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteren uiteindelijk chick-fil-a gegeten, had helemaal geen zin meer om te koken.
Nu salade geitenkaas, appel, komkommer en pecannoten. Ik moet echt even een copycat recept vinden van de dressing die ik altijd gebruik want volgens mij kan dat echt veel goedkoper.
Honey mustard, altijdquote:Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef Smart_ass het volgende:
Met honey mustard deze keer.
Ohhh frietje oorlog, heerlijk! Eet je die met of zonder uitjes?
Ik ken het helemaal niet met curryquote:Op donderdag 11 april 2024 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Honey mustard, altijd![]()
Oorlog is hier mayo, curry, pinda en uitjes. Zoals het hoort
Bummer!quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
Gister die patat pizza gegeten, was niet bijzonder.
Jammer, bedankt voor de test.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
Gister die patat pizza gegeten, was niet bijzonder.
Fijn he, geniet ervanquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Bummer!
Ik had gado gado met sateh babi erbij van de toko hier. Goddelijk. Wil het eigenlijk vanavond weer eten maar ga dan al borrelen ergens. Zwaar leven![]()
Nu koffie maken, zo in de zon![]()
![]()
opdrinken op vrije dag. Man wat een zaligheid vandaag zeg, dat doet een mens goed
Zou ik een moord voor doen nuquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Surinaamse puntjes met bakkeljauw en zoutvlees…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |