https://www.dutchfoodexpr(...)perges-pot-530-gram/quote:Op maandag 8 april 2024 12:53 schreef Jeroboam het volgende:
Ik vraag me ook af in hoeverre Nederlandse asperges in potjes verdwijnen.
Op AH.nl staat dit over hetzelfde product:quote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.dutchfoodexpr(...)perges-pot-530-gram/
Die provincies zijn natuurlijk ook geen onderdeel van Nederland...quote:Op maandag 8 april 2024 13:01 schreef Jeroboam het volgende:
Edit: mijn voorgevoel is correct: De aanvoer komt van de zandgronden in Limburg, Brabant en voor een deel uit Duitsland.
Volgens mij wel!quote:Op maandag 8 april 2024 13:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die provincies zijn natuurlijk ook geen onderdeel van Nederland...
Vanaf aanstaande donderdag pas verkrijgbaar zoals in de folder staatquote:Op maandag 8 april 2024 14:53 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu bij de lidl, straks kijken of ze het hebben, en dat dan wss morgen eten...
Vanavond spaghetti met shitload aan parmazaanse kaas
Oh gaaf! Enjoy, hopelijk geen wolkje aan de luchtquote:Op maandag 8 april 2024 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteravond creamy cajun chicken pasta gegeten, was erg lekker en snel.
Vanavond weer eens beef&broccoli.
En tussendoor is er blijkbaar een zonsverduistering hier vandaag, ben wel benieuwd.
Wat is dat nou weer voor bullshit dan, klik je de folders aan van 08/04 - 14/04 beginnen ze in het midden van de folder opeens "vanaf donderdag 11 april!"quote:Op maandag 8 april 2024 15:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanaf aanstaande donderdag pas verkrijgbaar zoals in de folder staat
Ga m dan ook halen, want nieuwsgierig
Dat is al jaren, en nee, logisch is het niet echt neequote:Op maandag 8 april 2024 15:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit dan, klik je de folders aan van 08/04 - 14/04 beginnen ze in het midden van de folder opeens "vanaf donderdag 11 april!"![]()
![]()
het valt me nu pas op, vandaar dat ik altijd moeite heb met bepaalde producten vinden daarquote:Op maandag 8 april 2024 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is al jaren, en nee, logisch is het niet echt nee
Ik ook zeker, alleen al een tijd niet meer gegeten.quote:Op maandag 8 april 2024 15:54 schreef Kanaroe het volgende:
Straks ook weer verse witte asperges. Met een kleintje aardappelgratin en zelfgemaakte kip cordon bleu
Ik hou zo van cordon bleu
Dat is geen bullshit, dat is gewoon wat ze aanbieden en wanneer. En het staat er heel erg duidelijk. En zoals Molo schrijft, het is al heel lang, is gewoon zoals Lidl dat doet. Heeft niets met bullshit te maken.quote:Op maandag 8 april 2024 15:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit dan, klik je de folders aan van 08/04 - 14/04 beginnen ze in het midden van de folder opeens "vanaf donderdag 11 april!"![]()
![]()
Juist handig dan dat Molo je een tripje heeft bespaardquote:Op maandag 8 april 2024 15:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
het valt me nu pas op, vandaar dat ik altijd moeite heb met bepaalde producten vinden daar
Sinds ik eindelijk het geduld kan opbrengen om zelf cordon bleu's te maken ben ik helemaal om!quote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook zeker, alleen al een tijd niet meer gegeten.
Gisteren had ik een Double Bacon King, twister friet met bbqsaus en Oreo fusion bij BK.
Vanavond gezond. Broccoli met kruidensaus, aardappelen en tartaar.
Oh ik vind de verpakte al lekker haha. Maar zelfgemaakt is helemaal lekker, zeker als de kaas blijft zitten, niet in de pan verdwijnt.quote:Op maandag 8 april 2024 16:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Sinds ik eindelijk het geduld kan opbrengen om zelf cordon bleu's te maken ben ik helemaal om!
BK, heerlijk op z'n tijd, maar jou diner klinkt ook niet verkeerd, tartaartjes; mjammie
Als je weer een keertje aan de andere kant van de oceaan bent raad ik je Culver’s dus wel aan (gezien je liefde voor BKquote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook zeker, alleen al een tijd niet meer gegeten.
Gisteren had ik een Double Bacon King, twister friet met bbqsaus en Oreo fusion bij BK.
Vanavond gezond. Broccoli met kruidensaus, aardappelen en tartaar.
Asperges uit pot zijn echt not done idd, dat zit ook in mijn hoofd ingeprent.quote:Op maandag 8 april 2024 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Juist handig dan dat Molo je een tripje heeft bespaard
Over asperges; ik heb een keer uit een potje gegeten, vind het prima te doen.
Pfff ik wil zoveel, dat red ik niet in een paar weken.quote:Op maandag 8 april 2024 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je weer een keertje aan de andere kant van de oceaan bent raad ik je Culver’s dus wel aan (gezien je liefde voor BK)! Of ben je daar al ooit geweest? Volgende keer ga ik daar de cheese curds proberen
.
Is hier niet zo lang geleden in de buurt ook een whataburger geopend, daar moet ik ook nog eens heen. Is echt 10 jaar geleden ofzo dat ik daar gegeten heb.
quote:Op maandag 8 april 2024 12:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond: nieuwe Nederlandse witte asperges met gebakken krielaardappels, een gebraden varkenshaas (die ik eerst in de sousvide bak heb gegaard) en een gekookt eitje en roombotersaus.![]()
Van de schillen en de kontjes van de schoongemaakte asperges ben ik nu bezig een aspergesoep te brouwen.
Jonge, als er ergens staat "08/04 - 14/04" ga ik er vanuit dat er aanbiedingen in de folder staan die gelden vanaf 8-4 tot 14-4. zoals elk normaal mens.quote:Op maandag 8 april 2024 15:59 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit, dat is gewoon wat ze aanbieden en wanneer. En het staat er heel erg duidelijk. En zoals Molo schrijft, het is al heel lang, is gewoon zoals Lidl dat doet. Heeft niets met bullshit te maken.
Dus, bullshit.quote:
Neem het leven niet zo zwaar, scheelt een hoop gewichtquote:Op dinsdag 9 april 2024 07:41 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Jonge, als er ergens staat "08/04 - 14/04" ga ik er vanuit dat er aanbiedingen in de folder staan die gelden vanaf 8-4 tot 14-4. zoals elk normaal mens.
Want @:Molo zei ook:
[..]
Dus, bullshit.
Strand. In (herfst)vakanties loop ik ook vaak op het strand (Nederland). Met normale schoenen is dat niet te doen. Helemaal als het net vloed is geweest. Dan heb je een paar stevige wandelschoenen nodig tot boven de enkels, waarmee je moeiteloos ook door een ondergelopen stuk kunt modderen. Dat is de reden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:08 schreef Molo het volgende:
Appeltje in de trein![]()
Ik ga vanavond patat halen denk ik, zo'n eckte stationsbak patat met dikke kledder mayo
Verbaas me over de hoeveelheid mensen met bergschoenen aan in de trein. In Nederland, jn de Randstad![]()
Ziet er niet uit man, stelletje horken
Strand, op een dinsdagochtend, met je aktetas richting Utrecht, rrrrightquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Strand. In (herfst)vakanties loop ik ook vaak op het strand (Nederland). Met normale schoenen is dat niet te doen. Helemaal als het net vloed is geweest. Dan heb je een paar stevige wandelschoenen nodig tot boven de enkels, waarmee je moeiteloos ook door een ondergelopen stuk kunt modderen. Dat is de reden waarschijnlijk.
Appeltjes in treinen eten heb ik nooit begrepen (net zo min als eten van patat in de trein, je komt toch zo thuis, dan kun je toch ook eten?) Fruit is voor mij verplichte kost om de vitamines. Anders zou ik het niet eten. Niet dat ik er tegenop zie, zo erg is het nou ook weer niet, maar om de nodige stoffen binnen te krijgen voor de weerstand moet het gewoon. Een koelkastkoude sinaasappel tijdens hittegolven vind ik trouwens wel weer onweerstaanbaar en kijk ik echt naar uit (ok, en naast een glas cola vol met ijsblokjes).
Dus jij weet van iedereen die in de trein zit dat die naar huis gaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 10:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Strand. In (herfst)vakanties loop ik ook vaak op het strand (Nederland). Met normale schoenen is dat niet te doen. Helemaal als het net vloed is geweest. Dan heb je een paar stevige wandelschoenen nodig tot boven de enkels, waarmee je moeiteloos ook door een ondergelopen stuk kunt modderen. Dat is de reden waarschijnlijk.
Appeltjes in treinen eten heb ik nooit begrepen (net zo min als eten van patat in de trein, je komt toch zo thuis, dan kun je toch ook eten?) Fruit is voor mij verplichte kost om de vitamines. Anders zou ik het niet eten. Niet dat ik er tegenop zie, zo erg is het nou ook weer niet, maar om de nodige stoffen binnen te krijgen voor de weerstand moet het gewoon. Een koelkastkoude sinaasappel tijdens hittegolven vind ik trouwens wel weer onweerstaanbaar en kijk ik echt naar uit (ok, en naast een glas cola vol met ijsblokjes).
Patat van Smullers? Hoorde laatst van iemand die weinig eisen stelt aan eten dat ze haar bak van Smullers terug heeft gebracht omdat het koud en niet lekker was. En ze kreeg haar geld niet terug (had er ook niet om gevraagd).quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:08 schreef Molo het volgende:
Appeltje in de trein![]()
Ik ga vanavond patat halen denk ik, zo'n eckte stationsbak patat met dikke kledder mayo
Verbaas me over de hoeveelheid mensen met bergschoenen aan in de trein. In Nederland, jn de Randstad![]()
Ziet er niet uit man, stelletje horken
Die moussaka ziet er heerlijk uit!quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:22 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, een kom zelfgemaakate aspergesoep met daarin wat sockeye-zalmsnippers.![]()
Voor vanavond maak ik auberginemoussaka.
Jammer van de muntquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die moussaka ziet er heerlijk uit!
Hier vanavond voor 2 disgenoten spareribs (de prijswinnende van mijn slager dus waarom zelf maken:9), met venkelsalade, sinaasappel en munt, en voor 1 disgenoot varkenssaucijzen met restant nasi en rauwe worteltjes
Tja, helaas. 't Zijn maar een paar snippertjes Marokkaanse munt uit de tuin, voor de mooi en de smaakquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer van de munt![]()
![]()
Het wordt hier vanavond penne gorgonzola met salade.
Uitgebreid ontbijtquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:17 schreef anndb het volgende:
Er werd een keer ontbijt voor me gemaakt, ook een keer wat anders....
[ afbeelding ]
gister avond hier Center Parcs gegeten was 3x niks bij La Nonna, wat een grap. En dan was ik nog met iemand die in Italië geboren is ook. Ze geven zelfs personeel neppe Italiaanse namen terwijl duidelijk nederlanders zijn.
We hadden de anti pasti
[ afbeelding ]
En daarna salade en lasagne maar die was nog slechter dan kant en klaar.
De kaas was het beste van het bord, die parma ham en zo niet een van snijmachine, gewoon uit een pakje kant en klaar spul.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ontbijt ziet er best oke uit! De anti pasti eigenlijk ook voor zover ik kan zien, maar jammer dat ‘t niet smaakte. Die neppe Italiaanse namen voor de medewerkers is wel cringe ja.
Hier zometeen een caesar salade, vanavond kip gyro bowls.
Oh en gorgonzola.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:22 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje, een kom zelfgemaakate aspergesoep met daarin wat sockeye-zalmsnippers.![]()
Voor vanavond maak ik auberginemoussaka.
Was het plan, maar eet toch maar gezond thuis straks want verstandig endezo en op zich niet idioot laat thuis vandaagquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Patat van Smullers? Hoorde laatst van iemand die weinig eisen stelt aan eten dat ze haar bak van Smullers terug heeft gebracht omdat het koud en niet lekker was. En ze kreeg haar geld niet terug (had er ook niet om gevraagd).
Geen idee wat het vanavond wordt. Zal ik waarschijnlijk in de Lidl beslissen.
Ja daarom komen ze er waarschijnlijk mee weg inderdaad. Eén keer en nooit weerquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef anndb het volgende:
[..]
De kaas was het beste van het bord, die parma ham en zo niet een van snijmachine, gewoon uit een pakje kant en klaar spul.
Voor het geld echt niet de moeite, echt gericht op mensen die komen hier maar 1x en we geven er niks om of iets goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |