Lekker! Met chick-fil-a saus?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:51 schreef Smart_ass het volgende:
Gisteren uiteindelijk chick-fil-a gegeten, had helemaal geen zin meer om te koken.
Nu salade geitenkaas, appel, komkommer en pecannoten. Ik moet echt even een copycat recept vinden van de dressing die ik altijd gebruik want volgens mij kan dat echt veel goedkoper.
Honey mustard, altijdquote:Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef Smart_ass het volgende:
Met honey mustard deze keer.
Ohhh frietje oorlog, heerlijk! Eet je die met of zonder uitjes?
Ik ken het helemaal niet met curryquote:Op donderdag 11 april 2024 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Honey mustard, altijd![]()
Oorlog is hier mayo, curry, pinda en uitjes. Zoals het hoort
Bummer!quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
Gister die patat pizza gegeten, was niet bijzonder.
Jammer, bedankt voor de test.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
Gister die patat pizza gegeten, was niet bijzonder.
Fijn he, geniet ervanquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Bummer!
Ik had gado gado met sateh babi erbij van de toko hier. Goddelijk. Wil het eigenlijk vanavond weer eten maar ga dan al borrelen ergens. Zwaar leven![]()
Nu koffie maken, zo in de zon![]()
![]()
opdrinken op vrije dag. Man wat een zaligheid vandaag zeg, dat doet een mens goed
Zou ik een moord voor doen nuquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Surinaamse puntjes met bakkeljauw en zoutvlees…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |