Buiten 010 vindt niemand dat een goede keeper toch?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die op Bijlow gestemd hebben
Als hij fit is wel. Maar ja..quote:Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Buiten 010 vindt niemand dat een goede keeper toch?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat een held was/is dat zeg![]()
Net als Dennis Bergkamp
Ed dook gewoon op de gok bij die vrije trap.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:05 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het was wel Ed die op het WK1994 een verkeerde inschatting van de muur maakte en die vrije trap van Branco erdoor liet.
Maar on: het zal wel een hele strijd worden met de keepers voor R. Koeman. Ben benieuwd of hij zich ook door data laat leiden zoals Louis III en Frans 'Hekking' Hoek deden.
Helaas pakte dat niet goed uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ed dook gewoon op de gok bij die vrije trap.
Kan er wel wat aan bijgedragen hebben in de optelsom. De Goeij had wel wat twijfelachtige momenten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas pakte dat niet goed uit.
Was dat ook de reden waarom Edwin de voorkeur kreeg boven Ed? Ik ken namelijk alleen dat verhaal.
Van der Sar is overigens pas na zijn 35e een topkeeper geworden, dat is best bizar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan er wel wat aan bijgedragen hebben in de optelsom. De Goeij had wel wat twijfelachtige momenten.
Van der Sar debuteerde in 1995 toen De Goeij met een blessure uitviel en is vanaf die tijd niet meer onder de lat vandaan geweest.
De prestaties van Ajax en Edwin waren in die tijd ook dik in orde. Ook dat zal wel meegeteld hebben.
Nou..quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van der Sar is overigens pas na zijn 35e een topkeeper geworden, dat is best bizar.
Dat was in 1995.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou..
Ajax was wel ongeveer de beste club van Europa van de winst van de Uefacup tot de laatste Europacup 1 finale.Ze hebben in '96 ook nog eens de wereldbeker voor clubteams tegen Gremio gewonnen.
Waarom post je dit ? Normaal post je een kots smiley als het over voetbal gaat. Wil je schijtlollig zijn ? Zo ja. Spel dan z'n naam goed. Mag ik ook vragen waarom je overal dit soort fratsen uithaalt ? Ik ben maar een ordinaire user, die op kijkt tegen mods zoals jij.quote:
Lachen man.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Der Sar is een goeie keeper
De Goey stond in het doel bij gebrek aan beter. Hij koste ons het WK-94.quote:
Dit is een leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ed dook gewoon op de gok bij die vrije trap.
Was je nou maar ek mod geworden. Dan had je het weg kunnen halenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom post je dit ? Normaal post je een kots smiley als het over voetbal gaat. Wil je schijtlollig zijn ? Zo ja. Spel dan z'n naam goed. Mag ik ook vragen waarom je overal dit soort fratsen uithaalt ? Ik ben maar een ordinaire user, die op kijkt tegen mods zoals jij.
Na z'n 30ste wereldtop idd. Redelijk bizar. Maar in 1995 won-ie al de CL. Het kan raar lopen zei de grote Koos ooit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van der Sar is overigens pas na zijn 35e een topkeeper geworden, dat is best bizar.
Welk fotomodel zou jij in Oranje willen zien ?quote:Op zondag 21 april 2024 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Verbruggen heeft een raar hoofd.
Je hebt 100 % gelijk. Ik zou die shit van jou gelijk hebben weggeflikkerd en er een leuk forum van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Was je nou maar ek mod geworden. Dan had je het weg kunnen halen
Waaromquote:
@onlogisch en ik zetten in op Bijlow (en dan vanaf wedstrijd 2 na zijn blessure Flekken)quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
WaaromDie heeft dit seizoen meer fouten gemaakt dan welke doelman dan ooit. Hij benaderd zijn eigen vorm niet eens.
6de met Nec, bekerfinale en gewoon een erg betrouwbare keeper zolang hij zijn lul in zijn broek houdt. Maar goed dat ligt meer aan de vrouwen om zo'n voetballer heen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
WaaromDie heeft dit seizoen meer fouten gemaakt dan welke doelman dan ooit. Hij benaderd zijn eigen vorm niet eens.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo jammer dit. Je weet nu al dat hij domme fouten gaat maken die ons punten gaan kosten.
Bestaan er slimme fouten ?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je weet nu al dat hij domme fouten gaat maken die ons punten gaan kosten.
Ik kan me die gekke kopbal nog herinneren aan het einde van een wedstrijd van Nederland bij het WK. Dat was een gelukkige fout.quote:
Bedoel je Kieft op het EK-88 ?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kan me die gekke kopbal nog herinneren aan het einde van een wedstrijd van Nederland bij het WK. Dat was een gelukkige fout.
Nee, die kopbal van een verdediger die niet wist waar de bal was en hem per ongeluk netjes wegkopte. Ik zit nu niet bij een computer, maar zal hem zo even opzoeken.quote:
Ik heb geen idee. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, die kopbal van een verdediger die niet wist waar de bal was en hem per ongeluk netjes wegkopte. Ik zit nu niet bij een computer, maar zal hem zo even opzoeken.
Goede keus geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:40 schreef Paul het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)an-van-oranje/435709
verbruggen it is
Nog steeds foutloos.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:59 schreef Kriegel het volgende:
Deed het prima, gewoon laten staan verder.
Niet meer. Hij is sowieso niet heel sterk in de lucht.quote:
Eén klein foutje in 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Niet meer. Hij is sowieso niet heel sterk in de lucht.
Bedoel je in de WK-finale? Die kan ik me ook nog herinneren. Was dat Braafheid?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, die kopbal van een verdediger die niet wist waar de bal was en hem per ongeluk netjes wegkopte. Ik zit nu niet bij een computer, maar zal hem zo even opzoeken.
en deed het toen ook prima.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:56 schreef TLC het volgende:
Leuk weetje : Noppert was ooit keeper van Oranje op een WK
Ja, hij was het inderdaad. Beste terugspeelbal op de keeper ooitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bedoel je in de WK-finale? Die kan ik me ook nog herinneren. Was dat Braafheid?
Die 'gelukkige fout' dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |