Je hebt 100 % gelijk. Ik zou die shit van jou gelijk hebben weggeflikkerd en er een leuk forum van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Was je nou maar ek mod geworden. Dan had je het weg kunnen halen
Waaromquote:
@onlogisch en ik zetten in op Bijlow (en dan vanaf wedstrijd 2 na zijn blessure Flekken)quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
WaaromDie heeft dit seizoen meer fouten gemaakt dan welke doelman dan ooit. Hij benaderd zijn eigen vorm niet eens.
6de met Nec, bekerfinale en gewoon een erg betrouwbare keeper zolang hij zijn lul in zijn broek houdt. Maar goed dat ligt meer aan de vrouwen om zo'n voetballer heen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
WaaromDie heeft dit seizoen meer fouten gemaakt dan welke doelman dan ooit. Hij benaderd zijn eigen vorm niet eens.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo jammer dit. Je weet nu al dat hij domme fouten gaat maken die ons punten gaan kosten.
Bestaan er slimme fouten ?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je weet nu al dat hij domme fouten gaat maken die ons punten gaan kosten.
Ik kan me die gekke kopbal nog herinneren aan het einde van een wedstrijd van Nederland bij het WK. Dat was een gelukkige fout.quote:
Bedoel je Kieft op het EK-88 ?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kan me die gekke kopbal nog herinneren aan het einde van een wedstrijd van Nederland bij het WK. Dat was een gelukkige fout.
Nee, die kopbal van een verdediger die niet wist waar de bal was en hem per ongeluk netjes wegkopte. Ik zit nu niet bij een computer, maar zal hem zo even opzoeken.quote:
Ik heb geen idee. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, die kopbal van een verdediger die niet wist waar de bal was en hem per ongeluk netjes wegkopte. Ik zit nu niet bij een computer, maar zal hem zo even opzoeken.
Goede keus geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:40 schreef Paul het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)an-van-oranje/435709
verbruggen it is
Nog steeds foutloos.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:59 schreef Kriegel het volgende:
Deed het prima, gewoon laten staan verder.
Niet meer. Hij is sowieso niet heel sterk in de lucht.quote:
Eén klein foutje in 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Niet meer. Hij is sowieso niet heel sterk in de lucht.
Bedoel je in de WK-finale? Die kan ik me ook nog herinneren. Was dat Braafheid?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, die kopbal van een verdediger die niet wist waar de bal was en hem per ongeluk netjes wegkopte. Ik zit nu niet bij een computer, maar zal hem zo even opzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |