Buiten 010 vindt niemand dat een goede keeper toch?quote:Op woensdag 10 april 2024 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die op Bijlow gestemd hebben
Als hij fit is wel. Maar ja..quote:Op donderdag 11 april 2024 18:51 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Buiten 010 vindt niemand dat een goede keeper toch?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat een held was/is dat zeg![]()
Net als Dennis Bergkamp
Ed dook gewoon op de gok bij die vrije trap.quote:Op donderdag 18 april 2024 23:05 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het was wel Ed die op het WK1994 een verkeerde inschatting van de muur maakte en die vrije trap van Branco erdoor liet.
Maar on: het zal wel een hele strijd worden met de keepers voor R. Koeman. Ben benieuwd of hij zich ook door data laat leiden zoals Louis III en Frans 'Hekking' Hoek deden.
Helaas pakte dat niet goed uit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ed dook gewoon op de gok bij die vrije trap.
Kan er wel wat aan bijgedragen hebben in de optelsom. De Goeij had wel wat twijfelachtige momenten.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas pakte dat niet goed uit.
Was dat ook de reden waarom Edwin de voorkeur kreeg boven Ed? Ik ken namelijk alleen dat verhaal.
Van der Sar is overigens pas na zijn 35e een topkeeper geworden, dat is best bizar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kan er wel wat aan bijgedragen hebben in de optelsom. De Goeij had wel wat twijfelachtige momenten.
Van der Sar debuteerde in 1995 toen De Goeij met een blessure uitviel en is vanaf die tijd niet meer onder de lat vandaan geweest.
De prestaties van Ajax en Edwin waren in die tijd ook dik in orde. Ook dat zal wel meegeteld hebben.
Nou..quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van der Sar is overigens pas na zijn 35e een topkeeper geworden, dat is best bizar.
Dat was in 1995.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou..
Ajax was wel ongeveer de beste club van Europa van de winst van de Uefacup tot de laatste Europacup 1 finale.Ze hebben in '96 ook nog eens de wereldbeker voor clubteams tegen Gremio gewonnen.
Waarom post je dit ? Normaal post je een kots smiley als het over voetbal gaat. Wil je schijtlollig zijn ? Zo ja. Spel dan z'n naam goed. Mag ik ook vragen waarom je overal dit soort fratsen uithaalt ? Ik ben maar een ordinaire user, die op kijkt tegen mods zoals jij.quote:
Lachen man.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Der Sar is een goeie keeper
De Goey stond in het doel bij gebrek aan beter. Hij koste ons het WK-94.quote:
Dit is een leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ed dook gewoon op de gok bij die vrije trap.
Was je nou maar ek mod geworden. Dan had je het weg kunnen halenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom post je dit ? Normaal post je een kots smiley als het over voetbal gaat. Wil je schijtlollig zijn ? Zo ja. Spel dan z'n naam goed. Mag ik ook vragen waarom je overal dit soort fratsen uithaalt ? Ik ben maar een ordinaire user, die op kijkt tegen mods zoals jij.
Na z'n 30ste wereldtop idd. Redelijk bizar. Maar in 1995 won-ie al de CL. Het kan raar lopen zei de grote Koos ooit.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van der Sar is overigens pas na zijn 35e een topkeeper geworden, dat is best bizar.
Welk fotomodel zou jij in Oranje willen zien ?quote:Op zondag 21 april 2024 13:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Verbruggen heeft een raar hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |