Mooi. Vast nog wel ergens wat plekjes over in een zeecontainer naar Shanghai.quote:Op maandag 24 juni 2024 15:07 schreef Resistor het volgende:
[ x ]
Handen aan een blok beton plakken en dan de haven in?
Kijk ik scheel of is XR gewoon een ABRI campagne gestart ipv dat er posters over een automatische abri zijn geplakt? Oftewel er is niks aan de hand?quote:
In het verleden forceerden ze ze open om hun poster op te hangen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk ik scheel of is XR gewoon een ABRI campagne gestart ipv dat er posters over een automatische abri zijn geplakt? Oftewel er is niks aan de hand?
De aarde blijft ook bestaan als de mens er wel is.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat. De aarde blijft gewoon bestaan ook al zijn wij er niet. Wij hebben de aarde nodig maar de aarde ons niet.
Ik weet niet wat ik dommer vind. Dat ze de A10 dan weer willen blokkeren, of dat ze er serieus rekening mee houden dat Nederland Europees kampioen wordtquote:
Doe het. Please please.quote:
Nog dommer is, is dat het huidige hq niet eens daar staat waar xr wil demonstreren...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dommer vind. Dat ze de A10 dan weer willen blokkeren, of dat ze er serieus rekening mee houden dat Nederland Europees kampioen wordt
Ik blokkeer ook dan een snelweg of twee en met mij velen, omdat we erop staan te feesten. Het doet niet eens ter zake wat het doel is 😄😄quote:
Nou, ze streven in ieder geval onhaalbare doelen na.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dommer vind. Dat ze de A10 dan weer willen blokkeren, of dat ze er serieus rekening mee houden dat Nederland Europees kampioen wordt
Nodig dan wat voetbalhooligans uit voor dit feestje en het gaat serieus gezellig worden. Beetje TV-camera's erbij en de rest van NL heeft ook een leuke dag.quote:
Heb ik iets gemist? Is het vandaag een collectieve vrije feestdag dat iedereen tijd heeft om te demonstreren....?quote:
Leuk schoolreisje weer voor beroepswerklozen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Is het vandaag een collectieve vrije feestdag dat iedereen tijd heeft om te demonstreren....?
Zijn gehuurd tot dat de nieuwe er zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Dan zij ze rap, die nieuwe waterkanonnen![]()
De eerste zou eigenlijk pas in het najaar van 2024 geleverd worden.
Stond me nu je het zegt iets van bij ja, na de Duitse leenauto's Italiaanse exemplaren.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 16:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zijn gehuurd tot dat de nieuwe er zijn.
Dan zou je de radicaal/extreemrechtse lieden bij hun kladden hebben, die zouden dan namelijk de normale mensen niet meer kunnen vervelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik stel voor dat we ze hun zin geven en over een maand stoppen met het aanleveren en verkopen van alle fossiele brandstoffen. De gaskraan, oliekraan, benzinekraan en zo allemaal dicht draaien. De import van houtpellets stopzetten. Alles.
Dus jou zouden ze nog steeds kunnen vervelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zou je de radicaal/extreemrechtse lieden bij hun kladden hebben, die zouden dan namelijk de normale mensen niet meer kunnen vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |