Het lijkt of Wiwi een MiaDionnetje/Boulevard heeft gepulld met Mustii door alleen de microfoon input te laten horen oid want in diverse andere filmpjes klinkt ie een stuk minder slecht. Hij is over het podium aan het rennen enzo. Denk dat het in Malmö een stuk beter zal overkomen. Hoe zeer ik ook van Eurovision in Concert hou, ergens is het ook de pest voor het Songfestival he, allll die preparties. Zo afhankelijk van de techniek en van mobiele opnames enzo. Zo veel voor het 'fandom' om af te zeiken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende: [..] Ja maar dat is dus het punt, vaak zie je bij de preparty's wel al wie er vocaal in staat is om te leveren. Zeker voor zo'n lied als dat van Belgie is dat erg belangrijk.
of terug naar vroegerquote:Op maandag 8 april 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt of Wiwi een MiaDionnetje/Boulevard heeft gepulld met Mustii door alleen de microfoon input te laten horen oid want in diverse andere filmpjes klinkt ie een stuk minder slecht. Hij is over het podium aan het rennen enzo. Denk dat het in Malmö een stuk beter zal overkomen. Hoe zeer ik ook van Eurovision in Concert hou, ergens is het ook de pest voor het Songfestival he, allll die preparties. Zo afhankelijk van de techniek en van mobiele opnames enzo. Zo veel voor het 'fandom' om af te zeiken.Eigenlijk zou er gewoon hooguit 1 preparty moeten zijn zoals Amsterdam, met goed geluid etc.
Dat is natuurlijk niet te doen gezien er overal nationale finales zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 10:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
of terug naar vroeger
toen mochten de liedjes volgens mij pas 3 weken voor het songfestival op de radio gedraaid worden
(maar ja de vorige eeuw)
toch gebeurde het zoquote:Op maandag 8 april 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te doen gezien er overal nationale finales zijn.
quote:Op maandag 8 april 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
Hoezo nu weer geen pers bij de pre-party zaterdag. Gaat weer nergens over.
Ik neem aan dat je bedoeld dat Joost niet naar het persmoment gaat zaterdagmiddag?quote:Op maandag 8 april 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
Hoezo nu weer geen pers bij de pre-party zaterdag. Gaat weer nergens over.
Er mag geen film-pers de zaal in.quote:Op maandag 8 april 2024 18:46 schreef Zigsky het volgende:
[..]Grey en Cee zijn er. Dat is ook de pers.
Tijdens het concert dus?quote:Op maandag 8 april 2024 18:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er mag geen film-pers de zaal in.
Bron: RTL Boulie zojuist.
Zo slecht waren Mustii en Olly toch ook weer niet?quote:Op maandag 8 april 2024 18:56 schreef Zigsky het volgende:
Oh jezus, Boulevard is nu bij Mustii aan het doen (en olly) wat ze vorig jaar bij Mia en Dion deden. Ipv de NPO te bezuinigen kunnen ze beter Boulevard wegbezuinigen. (Geen publiek geld, ik weet het, maar sjees..).
België klonk op tv imo wel vreselijk.quote:Op maandag 8 april 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht waren Mustii en Olly toch ook weer niet?
Ze laten de slechtere stukjes horenquote:Op maandag 8 april 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht waren Mustii en Olly toch ook weer niet?
Nederlandse media gaan natuurlijk aan iedereen vragen wat ze van Joost vinden.quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Momo het volgende:
Ik zie Aran zo Mustii of Olly interviewen over hoe slecht ze waren tijdens de andere pre parties
Niemand zegt dat je niet mag zeggen als artiesten vals zingen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
België klonk op tv imo wel vreselijk.
Als Madonna vals zingt benoemen we dat ook. Ik snap niet zo goed waarom dat hier niet mag.
Net zoals bij S10 en haar te blote buik.quote:Op maandag 8 april 2024 19:17 schreef d_elise het volgende:
Ik kan Aran/Boulevard sowieso niet meer serieus nemen na hun continue hetze tegen Duncan en hoe ze Mia en Dion behandelen. Nu zijn ze gelukkig nog positief over Joost (omdat hij tot nu toe niks "verkeerd" doet), maar als hij in mei lager scoort dan verwacht, reken er maar op dat Aran en z'n vriendjes er als de kippen bij zijn om kritiek te leveren.
Die vindt dat je maar zuiver moet zingen dan is altijd alles goed om te laten zien. Oké bedankt.quote:Op maandag 8 april 2024 19:29 schreef Zigsky het volgende:
En Wiwiwilliam die altijd wordt opgetrommeld. Weg ermee.
Dat item over Joost die wegrende bij de 3FM Awards kwam al over als een verkapt dreigement, "flik zoiets nog een keer en we maken je kapot". Als het optreden in Amsterdam straks een beetje tegenvalt, of in Malmö natuurlijk, reken maar dat ze vrolijk weer een hetze opstarten. Dat is het verdienmodel: opschudding en haat.quote:Op maandag 8 april 2024 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Net zoals bij S10 en haar te blote buik.![]()
Ook wel weer gieren hoor, zo simpel.maar goed ze doen het natuurlijk voor de lui die in dat soort dingen stinken. Ophef proberen te maken over iets wat al jaren zo is bij EIC. Achja in het geval van Joost kan er niet zoveel gebeuren, die is groot genoeg om er schijt aan te hebben en dat weten zij ook.
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst naar Boulevard hebt gekeken maar ik zou het geeneens riooljournalistiek noemen, dat zou betekenen dat het nog iets van journalistiek is. Boulevard is een meningenfabriek van oninteressante mensen. Soort VI maar dan met nog minder interessante mensen en meningen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:04 schreef nik4ever het volgende:
Boulevard is gewoon wat vroeger de Privé, Story en Party was (ze bestaan nog, i know, maar hebben tegenwoordig minder invloed): riool journalistiek. Veelal opgeklopte fluff uit de context getrokken in hapklare brokken voor het grote publiek. Je moet er niet teveel van verwachten. Maar zolang het volk valt voor brood en spelen blijft het bestaan.
Je hebt gelijk, ik kijk er niet meer naar haha... Betrapt..quote:Op maandag 8 april 2024 20:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij voor het laatst naar Boulevard hebt gekeken maar ik zou het geeneens riooljournalistiek noemen, dat zou betekenen dat het nog iets van journalistiek is. Boulevard is een meningenfabriek van oninteressante mensen. Soort VI maar dan met nog minder interessante mensen.
Nouja met alle fans die Joost heeft en alle hype die het nummer gecreëerd heeft bij mensen die nog niet bekend met Joost waren wens ik ze toch veel succes.quote:Op maandag 8 april 2024 19:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat item over Joost die wegrende bij de 3FM Awards kwam al over als een verkapt dreigement, "flik zoiets nog een keer en we maken je kapot". Als het optreden in Amsterdam straks een beetje tegenvalt, of in Malmö natuurlijk, reken maar dat ze vrolijk weer een hetze opstarten. Dat is het verdienmodel: opschudding en haat.
Ja, hij heeft een vaste fanschare die het geen reet interesseert wat Boulevard over hem roept, maar voor het grote publiek heeft dat wel invloed. Dat zie je in hoe snel Duncan Laurence van hero naar zero is gegaan. Toen hij Eurovisie won werd hij nog net niet heilig verklaard, daar is niet zoveel meer van over.quote:Op maandag 8 april 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja met alle fans die Joost heeft en alle hype die het nummer gecreëerd heeft bij mensen die nog niet bekend met Joost waren wens ik ze toch veel succes.
Je kunt het benoemen inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
België klonk op tv imo wel vreselijk.
Als Madonna vals zingt benoemen we dat ook. Ik snap niet zo goed waarom dat hier niet mag.
Dat heeft meneer grotendeels ook aan zichzelf te wijten.quote:Op maandag 8 april 2024 21:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een vaste fanschare die het geen reet interesseert wat Boulevard over hem roept, maar voor het grote publiek heeft dat wel invloed. Dat zie je in hoe snel Duncan Laurence van hero naar zero is gegaan. Toen hij Eurovisie won werd hij nog net niet heilig verklaard, daar is niet zoveel meer van over.
Die is daarna wel aardig veranderd, ja.quote:Op maandag 8 april 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat heeft meneer grotendeels ook aan zichzelf te wijten.
Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe het zit met de complete obsessie die jij hebt met Duncan.quote:Op maandag 8 april 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij volgt hem erg intensief, ik niet zo, dus ik kan eigenlijk niet zoveel opnoemen wat hij verkeerd heeft gedaan. Maar dat weet jij ongetwijfeld beter.quote:Op maandag 8 april 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
geen idee waarom mensen dat toch altijd denkenquote:Op maandag 8 april 2024 22:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe het zit met de complete obsessie die jij hebt met Duncan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op maandag 8 april 2024 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
geen idee waarom mensen dat toch altijd denkenMaar sommige mensen hier zijn compleet tegen het geven van meningen. Waarom zou rtl boulevard geen items mogen maken over het eurovisie? Dat is letterlijk hun doel: kijkers/clicks scoren. Maar mensen freaken de hell out hier elke keer. Laat alleen maar zien dat het gewoon werkt. Hun kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest ook dus blijkbaa doen ze toch iets goed
maar daar kunnen fanboys/girls hier niet zo goed tegen
Waarom mensen dat denken? Je zat vorig wel heel erg op alles wat Duncan deed. Elke poepscheet(nieuwsbericht van een website, social media bericht etc.) van hem stond dan hier binnen paar minuten. En dan kun je het wel een beetje trollen noemen. Maar dan ben je er dus wel heel erg mee bezig met die jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
geen idee waarom mensen dat toch altijd denkenMaar sommige mensen hier zijn compleet tegen het geven van meningen. Waarom zou rtl boulevard geen items mogen maken over het eurovisie? Dat is letterlijk hun doel: kijkers/clicks scoren. Maar mensen freaken de hell out hier elke keer. Laat alleen maar zien dat het gewoon werkt. Hun kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest ook dus blijkbaa doen ze toch iets goed
Toen Ogene meedeed waren de grappen en kritische opmerkingen echt niet te tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
[..]
geen idee waarom mensen dat toch altijd denkenMaar sommige mensen hier zijn compleet tegen het geven van meningen. Waarom zou rtl boulevard geen items mogen maken over het eurovisie? Dat is letterlijk hun doel: kijkers/clicks scoren. Maar mensen freaken de hell out hier elke keer. Laat alleen maar zien dat het gewoon werkt. Hun kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest ook dus blijkbaar doen ze toch iets goed
Ja, waarom zouden mensen dat toch denken. Om in je eigen woorden te spreken: dat heb je aan jezelf te wijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terechtquote:Op maandag 8 april 2024 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen Ogene meedeed waren de grappen en kritische opmerkingen echt niet te tellen.
Toch eigenlijk elk jaar wel? Nu toch ook genoeg kritisch opmerkingen gemaakt op zaken van Joost. Vorig jaar was wel natuurlijk wel sneu voor Mia en Dion hoe die werden behandeld. De artiesten zijn ook mensen.quote:Op maandag 8 april 2024 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen Ogene meedeed waren de grappen en kritische opmerkingen echt niet te tellen.
[..]
geen idee waarom mensen dat toch altijd denkenMaar sommige mensen hier zijn compleet tegen het geven van meningen. Waarom zou rtl boulevard geen items mogen maken over het eurovisie? Dat is letterlijk hun doel: kijkers/clicks scoren. Maar mensen freaken de hell out hier elke keer. Laat alleen maar zien dat het gewoon werkt. Hun kijkcijfers zijn nog nooit zo hoog geweest ook dus blijkbaar doen ze toch iets goed
Maarja uiteindelijk ben jij vooral hun target audience he en degene die dus nogal simpel is. Je gelooft ze meteen met je ‘gaat weer nergens over’. Je doet nu een beetje stoer maar je vreet vooral zelf alles wat ze je geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee imo eigenlijk niet. Tis best een fanatieke fanbase geworden ipv wat het voorheen was.quote:Op maandag 8 april 2024 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch eigenlijk elk jaar wel? Nu toch ook genoeg kritisch opmerkingen gemaakt op zaken van Joost. Vorig jaar was wel natuurlijk wel sneu voor Mia en Dion hoe die werden behandeld. De artiesten zijn ook mensen.
Ah ja, net zoals we vorig jaar te positief waren zeker?quote:Op maandag 8 april 2024 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee imo eigenlijk niet. Tis best een fanatieke fanbase geworden ipv wat het voorheen was.
Misschien moet je het nog eens lezen.quote:Op maandag 8 april 2024 22:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja, net zoals we vorig jaar te positief waren zeker?
Je bedoeld ESF of Joost fans?quote:Op maandag 8 april 2024 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee imo eigenlijk niet. Tis best een fanatieke fanbase geworden ipv wat het voorheen was.
Ik lees hier al sinds de start van ESF op Fok!quote:Op maandag 8 april 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Je bedoeld ESF of Joost fans?
ESF was eerst geen subforum he, dat scheelt ook wel. Nu komen mensen hier die specifiek ESF fan zijn. Zou raar zijn als je fanatiek ESF volgt inclusief nationale selectie shows en dan alles kut zouden vinden. Net alsof je naar F1 subfora ofzo zou gaan en alleen maar posts zou verwachten dat autotje rijden geen sport is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |