Joost laat niets aan het toeval over dus die leest hier vast ook mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Heb jij Joost gezegd dat hij de bookies dit moest sturen?![]()
Ook, maar hij is volgens mij ook nogal bezig met manifesteren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook de titel van de San Marinese inzending.
Stel Joost neemt Vieze Asbak en Gladde Paling mee naar Malmö. En ze gaan ook mee op de Turquoise loper en tijdens het interview vragen ze aan Joost stel je vrienden even voor.quote:
And these are my friends Slippery Eel and Dirty Ashtrayquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
Stel Joost neemt Vieze Asbak en Gladde Paling mee naar Malmö. En ze gaan ook mee op de Turquoise loper en tijdens het interview vragen ze aan Joost stel je vrienden even voor.
Dit wilde ik net postenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
And these are my friends Slippery Eel and Dirty Ashtray
En als Donnie meegaat; And this is the Phenomenon!quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
And these are my friends Slippery Eel and Dirty Ashtray
Met de fiets naar Ossquote:
Nee, die zegt natuurlijk gewoon "Jag heter Donnie Ellerström"quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En als Donnie meegaat; And this is the Phenomenon!
quote:
[Pauzebreak]quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Met de fiets naar Oss
En de boot naar de Biesbosch
Euro-pa-pa
Ik dacht tenminste dat ze daar zeearenden hebben, en dit lijkt me een jonge![]()
‘t Is of dit, of een preparty in de United States
Dat is Joost niet, dat zie je toch welquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Is Joost een last minute act in London morgen![]()
![]()
Niet iedereen met een blonde mat en een snor is Joost Kleinquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef nik4ever het volgende:
[..]
![]()
Is een loekalajkquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef nik4ever het volgende:
[..]
![]()
Oh god ingestonken, zat ook niet goed op te letten hier op het terras met iets teveel rosequote:
Dit duurt nog ongeveer 5 weken. Ik denk niet dat je daarvoor uit hoeft te loggen steeds, hoor. Gewoon lekker meehypen tot die tijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:02 schreef silverevlis het volgende:
[..]
[..]
[Pauzebreak]
Ik heb op Wikipedia gekeken naar de eigenschappen van deze vogel:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alpenkauw
Maar misschien zoek ik de betekenis veel te diep.
Edit: en zo te zien is mijn vogelkennis ook niet optimaal.
[/einde break]
Leuk voor Nemo, maar ik hoop niet dat het nog veel oploopt. Het is juist zo spannend dat dit jaar zo open is/lijkt. Ik hoop niet dat we alsnog een duidelijke favoriet krijgen. Dus hopelijk komen andere landen ook weer aanzetten na de komende pre-parties en repetities.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
Zwitserland nu op 24%, die maken nu wel echt duidelijk een gat met de andere landen.
Ja, dat zijn wel Duncan/Loreen-achtige taferelen inmiddels.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
Zwitserland nu op 24%, die maken nu wel echt duidelijk een gat met de andere landen.
Kijk dit vind ik nou too much en een beetje jammer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
Joost is even aan het appen met de bookmakers. Good luck with all the bookmaking.Om 11.11 uur.
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
Joost is even aan het appen met de bookmakers. Good luck with all the bookmaking.Om 11.11 uur.
[ afbeelding ]
Je weet dat het niet echt de bookmakers zijn waarmee hij appt en dat het gewoon een grapje is hoop ik toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou too much en een beetje jammer.
Dat heeft Nemo gelukkig nou niet.
Of Kroatië van een maand geledenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel Duncan/Loreen-achtige taferelen inmiddels.
Well, aren't you a barrel of laughs.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou too much en een beetje jammer.
Dat heeft Nemo gelukkig nou niet.
En als een ware Madonna draagt hij een headset. Er gaat gedanst worden.quote:Op zondag 7 april 2024 21:28 schreef Cee het volgende:
Hij is aan z’n laatste story te zien aan het oefenen (bootcamp). Paris is de naam van een filter dat je aan een story kan toevoegen en aangezien hij een screenshot van een story in z’n story heeft gezet (![]()
) is het niet de locatie.
Leuk dat we allebei hetzelfde zeggen maar een ander popicoon als voorbeeld nemenquote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En als een ware Madonna draagt hij een headset. Er gaat gedanst worden.
Hij zal dat dansje met beide handen moeten doen dus yesquote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En als een ware Madonna draagt hij een headset. Er gaat gedanst worden.
quote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef d_elise het volgende:
Hij heeft een Britney Spears microfoon!! (Als in: aan z'n hoofd vast dus z'n handen vrij om te dansen?)
quote:Op zondag 7 april 2024 21:35 schreef d_elise het volgende:
Hij heeft een Britney Spears microfoon!! (Als in: aan z'n hoofd vast dus z'n handen vrij om te dansen?)
Die viral charts slaan echt nergens op. Op een gegeven moment stond Europapa ineens in heel veel landen in de top-10, en toen ineens ook weer niet. Het is volledig random.quote:
Als Mustii in Malmö het gewoon prima doet maakt het echt geen bal uit want het gros ziet en hoort het voor het eerst en weet niet eens van het bestaan van preparties. Zo ook voor Joost.quote:Op maandag 8 april 2024 09:11 schreef TheVulture het volgende:
EIC wordt voor Joost wel belangrijk om in ieder geval niet de winstpotentie om zeep te helpen. Wat dat betreft heeft Mustii helaas voor Belgie wel wat laten liggen in Madrid.
Ja maar dat is dus het punt, vaak zie je bij de preparty's wel al wie er vocaal in staat is om te leveren. Zeker voor zo'n lied als dat van Belgie is dat erg belangrijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Mustii in Malmö het gewoon prima doet maakt het echt geen bal uit want het gros ziet en hoort het voor het eerst en weet niet eens van het bestaan van preparties. Zo ook voor Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |