Joost laat niets aan het toeval over dus die leest hier vast ook mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:06 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Heb jij Joost gezegd dat hij de bookies dit moest sturen?![]()
Ook, maar hij is volgens mij ook nogal bezig met manifesteren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook de titel van de San Marinese inzending.
Stel Joost neemt Vieze Asbak en Gladde Paling mee naar Malmö. En ze gaan ook mee op de Turquoise loper en tijdens het interview vragen ze aan Joost stel je vrienden even voor.quote:
And these are my friends Slippery Eel and Dirty Ashtrayquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:28 schreef summer52 het volgende:
[..]
Stel Joost neemt Vieze Asbak en Gladde Paling mee naar Malmö. En ze gaan ook mee op de Turquoise loper en tijdens het interview vragen ze aan Joost stel je vrienden even voor.
Dit wilde ik net postenquote:Op zaterdag 6 april 2024 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
And these are my friends Slippery Eel and Dirty Ashtray
En als Donnie meegaat; And this is the Phenomenon!quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:37 schreef Momo het volgende:
[..]
And these are my friends Slippery Eel and Dirty Ashtray
Met de fiets naar Ossquote:
Nee, die zegt natuurlijk gewoon "Jag heter Donnie Ellerström"quote:Op zaterdag 6 april 2024 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En als Donnie meegaat; And this is the Phenomenon!
quote:
[Pauzebreak]quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Met de fiets naar Oss
En de boot naar de Biesbosch
Euro-pa-pa
Ik dacht tenminste dat ze daar zeearenden hebben, en dit lijkt me een jonge![]()
‘t Is of dit, of een preparty in de United States
Dat is Joost niet, dat zie je toch welquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Is Joost een last minute act in London morgen![]()
![]()
Niet iedereen met een blonde mat en een snor is Joost Kleinquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef nik4ever het volgende:
[..]
![]()
Is een loekalajkquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:49 schreef nik4ever het volgende:
[..]
![]()
Oh god ingestonken, zat ook niet goed op te letten hier op het terras met iets teveel rosequote:
Dit duurt nog ongeveer 5 weken. Ik denk niet dat je daarvoor uit hoeft te loggen steeds, hoor. Gewoon lekker meehypen tot die tijdquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:02 schreef silverevlis het volgende:
[..]
[..]
[Pauzebreak]
Ik heb op Wikipedia gekeken naar de eigenschappen van deze vogel:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alpenkauw
Maar misschien zoek ik de betekenis veel te diep.
Edit: en zo te zien is mijn vogelkennis ook niet optimaal.
[/einde break]
Leuk voor Nemo, maar ik hoop niet dat het nog veel oploopt. Het is juist zo spannend dat dit jaar zo open is/lijkt. Ik hoop niet dat we alsnog een duidelijke favoriet krijgen. Dus hopelijk komen andere landen ook weer aanzetten na de komende pre-parties en repetities.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
Zwitserland nu op 24%, die maken nu wel echt duidelijk een gat met de andere landen.
Ja, dat zijn wel Duncan/Loreen-achtige taferelen inmiddels.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
Zwitserland nu op 24%, die maken nu wel echt duidelijk een gat met de andere landen.
Kijk dit vind ik nou too much en een beetje jammer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
Joost is even aan het appen met de bookmakers. Good luck with all the bookmaking.Om 11.11 uur.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |