Ik gun ze de beker van harte. Zou de kers op de taart zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef Cupfighter het volgende:
Ondanks er niet echt goed gespeeld woerd gisteren een historische 0-3 zege tegen het bijna gedegradeerde Vitesse dat nu weer laatste staat.
Als kers op de taart nu 5e boven Ajax en nog een bekerfinale in het vooruitzicht, het seizoen is sowieso al geslaagd in Nijmegen
Duimenquote:Op maandag 8 april 2024 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gun ze de beker van harte. Zou de kers op de taart zijn.
Dat zou inderdaad wat zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gun ze de beker van harte. Zou de kers op de taart zijn.
Haha herkenbare gedachte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet van dat soort parafernalia, maar als ik wist dat het zou helpen, kocht ik meteen zo'n shirt. Ehm .... tien shirts!
Overigens weet ik niet of we überhaupt kans maken. Feyenoord uit ... tsja, toch wel erg sterk (denk aan de eerste helft van wedstrijd in de competitie). En die zullen toch ook wel gemotiveerd zijn.
Anderzijds, Proper is weer in aantocht en op een mooie lentedag is alles mogelijk.
Wat een dag wordt dat!
Ik kan wel tegen mijzelf blijven praten hierquote:Op donderdag 18 april 2024 11:51 schreef tong80 het volgende:
De finale leeft wel in Nijmegen zo te lezen.
Ga jij ook ? Of wordt het weer kantlijn achteraf.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
Tuurlijk leeft het, uitvak steevast uitverkocht. Heel Nijmegen zondag naar Rotterdam.
Wat let je ? Dat doe ik al jaren. Laat je niet kisten. Pleur alles omhoog wat je goed dunkt. Je doet het toch nooit goed. Hup NEC 2-1.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen mijzelf blijven praten hier
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij ook ? Of wordt het weer kantlijn achteraf.
Dat is wel heel gaaf gedaan, de Sint Stevensquote:Op donderdag 18 april 2024 13:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen mijzelf blijven praten hier
In Nijmegen leeft het des te meer. Daar waar je normaal weinig clubkleuren in de stad ziet, zie je het met de dag meer en meer. Vlaggen, posters, clubkleuren en zelfs de St. Stevens.
[ afbeelding ]
Er bestaan ook slechte winnaars flapoor.quote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kennen jullie nu weer jullie plek.
Voor NEC is het sowieso een goed seizoen, ondanks deze bekernederlaagquote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat onsportief.quote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh? Bij deze val jij niet onder mijn felicitatie in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 21 april 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die na een 1-0 zou vertrekken.
Ik wist niet dat jij je als een kind van 5 jaar zou gedragen.quote:Op zondag 21 april 2024 22:08 schreef [url=https://forum.fok.nlasaym
Pa/user/profile/198720]Coco[/url] het volgende:
[..]
Oh? Bij deze val jij niet onder mijn felicitatie in het Feyenoord topic.
Zelfreflectie. Altijd Lastig.quote:Op zondag 21 april 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij je als een kind van 5 jaar zou gedragen.
Sorry dan maar he.
Je reageert zelf uitermate kinderachtig om vervolgens die arme @Coco van hetzelfde te betichten.quote:Op zondag 21 april 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik geef mijzelf vanavond een dikke 10.
Op geen onjuiste uitspraak te pakken. En jij?
Ik kan die actie (Met André van Duin) van Feyenoord wel waarderen. Ik zie veel reacties over dat Feyenoord zich 'verlaagd' en zich daarmee 'klein' maakt. Ik zie het juist andersom. Onze bekercampagne was dermate interessant dat ze een dergelijke actie op touw hebben gezet. Geen focus op hun eigen club of spelers, maar op ons. Wat mij betreft zetten ze ons hiermee op een voetstuk. :sjaal:quote:Op maandag 22 april 2024 08:07 schreef jorienvdherik het volgende:
'Ja, zo gaat dat met die dromerij. Dromen gaan ook weer zo snel voorbij.'
quote:Op zondag 21 april 2024 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we zondag thuis winnen van AZ is er nog van alles mogelijk. Die speler vervolgens nog tegen Twente, GAE en Utrecht.quote:Op zondag 21 april 2024 22:38 schreef De_Pel het volgende:
Best aardig gespeeld jongens, knappe prestatie. Jammer dat jullie een veel moeilijker programma hebben dan Ajax. Gun jullie de 5e plek wel.
Ik gun NEC vanalles. Maar die vreselijke kut keeper van jullie verpest de hele vibe rond de club.quote:Op maandag 22 april 2024 11:52 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Als we zondag thuis winnen van AZ is er nog van alles mogelijk. Die speler vervolgens nog tegen Twente, GAE en Utrecht.
Maar.... met een beetje pech staan we over vier wedstrijden met lege handen. Zeer bijzonder seizoen.
Je doet je naam eer aan.quote:Op maandag 22 april 2024 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik gun NEC vanalles. Maar die vreselijke kut keeper van jullie verpest de hele vibe rond de club.
Ik vraag me toch af wat hij fout doet, waarom hebben mensen een hekel aan hem, omdat hij emotioneel is en afgezeken word door de zogenaamde stoere Sneijder en van de Vaart?quote:Op maandag 22 april 2024 12:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik gun NEC vanalles. Maar die vreselijke kut keeper van jullie verpest de hele vibe rond de club.
Hij heeft echt in alles een meer dan misselijke uitstraling om zich heen hangen, daar is praktisch iedereen het toch wel over eens.quote:Op maandag 22 april 2024 12:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat hij fout doet, waarom hebben mensen een hekel aan hem, omdat hij emotioneel is en afgezeken word door de zogenaamde stoere Sneijder en van de Vaart?
Ik hoor en lees dat vaak, hij komt soms wat arrogant over dat ben ik wel met je eens maar goed dat hebben meer spelersquote:Op maandag 22 april 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft echt in alles een meer dan misselijke uitstraling om zich heen hangen, daar is praktisch iedereen het toch wel over eens.
Kijk eens een interviewtje zou ik zeggen.quote:Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hoor en lees dat vaak, hij komt soms wat arrogant over dat ben ik wel met je eens maar goed dat hebben meer spelers
Ja het is een strebertje dat ben ik wel met je eens,quote:Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk eens een interviewtje zou ik zeggen.
Mwah, gewoon een verschrikkelijk rancuneus mannetje die zelfvertrouwen acteert.quote:Op maandag 22 april 2024 12:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het is een strebertje dat ben ik wel met je eens,
Rancuneus zie ik ook wel, maar als oud ploeggenoten je op TV zo te kakken zetten dan zou ik misschien ook wel zo wordenquote:Op maandag 22 april 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een verschrikkelijk rancuneus mannetje die zelfvertrouwen acteert.
Dat. Onzekerheid en arrogantie in één verwrongen pakketje.quote:Op maandag 22 april 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, gewoon een verschrikkelijk rancuneus mannetje die zelfvertrouwen acteert.
of dat men niet alles onder een vergrootglas legt.quote:Op maandag 22 april 2024 14:41 schreef ISVV het volgende:
Was het beste geweest als hij lang tweede keeper was gebleven bij een grote club. Dan lig je toch wat minder onder een vergrootglas.
Het seizoen is nog niet voorbijquote:
Nee dus. Wel jammer dat de wedstrijd werd beslist door een blunder van Cillessen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet voorbij
Vanavond eens kijken of we het seizoen met nog een wedstrijd kunnen verlengen.
Poh, niet te zuinig. We speelden niet best, maar zo verliezen is wel zuur.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dus. Wel jammer dat de wedstrijd werd beslist door een blunder van Cillessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NEC gaat Vito van Crooij binnenhalen. En dat is interessant met de keuzemogelijkheden die NEC nu heeft.
Analyse in De Gelderlander, vandaag. Nog voor het Van Crooij-nieuws.Prima aanschaf om alle posities dubbel te kunnen bezetten. Ook goed voor de concurrentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo sneu om je carrière zo te moeten afsluiten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:50 schreef tong80 het volgende:
Een jaar nadat hij als spits van NEC op het veld van AZ moest worden gereanimeerd, gaat het met Bas Dost langzaam maar zeker de goede kant op. Voetballen mag de 35-jarige aanvaller echter nog steeds niet. ,,Ik kijk uit naar de dag dat ik weer kan sporten”, zegt de ex-international.
[ afbeelding ]
Het is vandaag precies een jaar geleden dat Bas Dost in de slotfase van een wedstrijd, waarin hij zelf met een goal en assist de hoofdrol speelde, in elkaar zakte. Een ontstoken hartspier (myocarditis), veroorzaakt door een virus, werd hem bijna fataal. Hij was in Alkmaar, waar NEC met man en macht een 1-2-voorsprong verdedigde, negentig minuten tot het uiterste gegaan.
Wat volgde was een jaar van vooral rust. ,,Ik ben nog steeds herstellende”, zegt de spits, wiens contract bij NEC afgelopen zomer afliep. ,,Naar omstandigheden gaat het goed met me. Alles is onder controle. De myocarditis is alleen nog niet verdwenen en zolang ik daar niet vanaf ben, kan ik niet sporten. Dat is heel vervelend, maar ik heb er vrede mee.”
Net zoals spelers als Christian Eriksen en Daley Blind, die eveneens hartproblemen hadden, liet Dost in het ziekenhuis vrijwel meteen een inwendige defibrillator plaatsen. Maar waar zijn lotgenoten met zo’n icd-kastje betrekkelijk snel hun loopbaan konden hervatten, moet Dost meer geduld hebben.
Of hij ooit terugkeert als voetballer, is de vraag. ,,Ik weet nog niet hoe mijn toekomst eruitziet”, zegt Dost, die om die reden geen uitgebreid interview wil geven. ,,Maar ik weet wél dat ik hier vanaf kom.”
Dost ziet de toekomst positief tegemoet. Aan de dag die zijn leven op de kop zette, denkt hij niet veel terug. En als hij dat doet, is dat niet met een negatief gevoel. ,,Ik ben blij en dankbaar dat ik er nog ben.”
Bas Dost speelde 18 interlands voor Oranje. De spits kwam in zijn loopbaan uit voor Emmen, Heracles, Heerenveen, VfL Wolfsburg, Sporting Lissabon, Eintracht Frankfurt, Club Brugge, FC Utrecht en NEC. In 540 wedstrijden scoorde hij 269 keer.
https://www.ad.nl/nederla(...)er-nog-ben~adc1fc50/
https://www.ad.nl/nijmege(...)-voor-nec~a6ef4a4cf/quote:De opvallende contractverlenging van Sandler is op dit moment vooral een duur geintje voor NEC
De contractverlenging van Philippe Sandler bij NEC is tot dusver uitgelopen op een fiasco. Afgelopen zomer was de Nijmeegse club dicht bij een megabedrag voor de verdediger. Nu zit hij voor de zoveelste keer in de lappenmand en lijkt er een te groot risico zijn genomen.
Dik salaris
Op deze manier is Sandler een duur geintje voor NEC. Hij is een van de grootverdieners in de selectie met een salaris tussen de 400.000 en 500.000 euro per seizoen exclusief bonussen (geen enkele speler krijgt meer dan een half miljoen euro). Het maakt het voor NEC extra pijnlijk dat er geen clausules in het contract van Sandler staan dat hij niet of minder krijgt uitbetaald als hij geblesseerd is. Cynisch gezegd is het makkelijk geld verdienen voor hem in Nijmegen.
Tja, man van glas.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nijmege(...)-voor-nec~a6ef4a4cf/
Oei. Zeg 't maar boys.
Zal hij toch nooit doen? Of zal Boekhoorn van alles beloven..quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Bommel is topkandidaat bij NEC.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-bij-ambitieus-nec
Dat zou een enorme stunt zijn. Van Bronckhorst en Schreuder staan ook op het lijstje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Bommel is topkandidaat bij NEC.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)at-bij-ambitieus-nec
Hoop het niet. Dit verval is echt te groot.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:01 schreef mitt het volgende:
Gaat Meijer het einde van het seizoen wel halen?
Er is gewoon geen geloof meer in resultaat, het vertrouwen is weg, de chemie is weg, ik denk dat Meijer eruit moet om erger te voorkomenquote:Op maandag 10 maart 2025 00:41 schreef TyVole het volgende:
[..]
Hoop het niet. Dit verval is echt te groot.
Kijk, "we" zijn NEC, dus je weet dat er af en toe een piekje is (2003, 2008, 2024) maar ook veel dalen. Zo'n club zijn we nu eenmaal. Maar wat er nu gebeurt kan niet. Duurste selectie ooit. Voor een groot deel hetzelfde team als vorig jaar, en dan dit wekelijks op de mat leggen...
Wordt billenknijpen nu, en dat had echt niemand verwacht.
Hoe dit komt? Geen "mouwen opstropers", veel blessures, pech met de scheids op belangrijke momenten, geen nummer 10 hebben (Matsson/Chery worden gemist) maar vooral totaal geen duidelijke voetbalvisie in het veld.
Ik vrees het ook. Wel jammer dat het vaak zo gaat. We zijn toch onverwacht gepromoveerd onder zijn leiding.quote:Op maandag 10 maart 2025 00:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is gewoon geen geloof meer in resultaat, het vertrouwen is weg, de chemie is weg, ik denk dat Meijer eruit moet om erger te voorkomen
Van Bommel, van Bronckhorst, Schreuder zijn de meest rondgaande namen maar ook een Lijnders genoemdquote:Op maandag 10 maart 2025 00:58 schreef TyVole het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Wel jammer dat het vaak zo gaat. We zijn toch onverwacht gepromoveerd onder zijn leiding.
Hoort ook bij trainer zijn in de eredivisie natuurlijk. Slechte resultaten hebben consequenties.
Vorig jaar lag zijn hoofd ook al op het hakblok, tot het ineens ging lopen. Dat leek heel even te gebeuren in januari, maar helaas.
Jaartje te lang door gegaan samen. De vraag is, wie neemt het dan over? Ron gaat dat natuurlijk niet meer doen, dus wie dan?
Hoop het niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:01 schreef mitt het volgende:
Gaat Meijer het einde van het seizoen wel halen?
Mister Bigstar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Van Bommel denkt serieus na over N.E.C.: "Ik vond het een mooi gesprek"
https://www.espn.nl/voetb(...)het-een-mooi-gesprek
quote:NEC heeft de opvolger van Rogier Meijer gevonden. Dick Schreuder wordt vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van de Nijmeegse club. NEC is zo goed als rond met de 53-jarige trainer, die na een vertrek bij het Spaanse Castellón zonder club zit.
Schreuder moet er met Castellón nog wel uitkomen over een aantal contractuele zaken. Zodra dat gebeurd is, ligt er in Nijmegen een driejarig contract voor hem klaar. De kans is groot dat Haris Medunjanin met Schreuder meekomt naar Nijmegen. De veertigjarige oud-middenvelder werkte eerder bij Castellón al samen met de trainer.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-als-opvolger-meijer
Het zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NEC strikt Dick Schreuder. Voor beide partijen een goede zet.
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2025 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
NEC strikt Dick Schreuder. Voor beide partijen een goede zet.
[..]
Goed ook dat het merendeel van de begeleidende foto's van hemzelf zijn zonder TEAM.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Ik vertrouw trainers die dit soort teksten in caps lock posten niet
Daar maak je een goed punt. In ieder geval goed dat hij bij NEC instapt. Die hype rond hem en mensen die hem al naar Feyenoord of PSV schrijven is wel redelijk lachwekkend geweest. PEC Zwolle en Castellón, doe even normaal.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Trainers die elke reactie beginnen met 'great team performance', dat doen ze hier in de vijfde klasse zondag ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |