Ik gun ze de beker van harte. Zou de kers op de taart zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 10:51 schreef Cupfighter het volgende:
Ondanks er niet echt goed gespeeld woerd gisteren een historische 0-3 zege tegen het bijna gedegradeerde Vitesse dat nu weer laatste staat.
Als kers op de taart nu 5e boven Ajax en nog een bekerfinale in het vooruitzicht, het seizoen is sowieso al geslaagd in Nijmegen
Duimenquote:Op maandag 8 april 2024 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gun ze de beker van harte. Zou de kers op de taart zijn.
Dat zou inderdaad wat zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik gun ze de beker van harte. Zou de kers op de taart zijn.
Haha herkenbare gedachte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:11 schreef pyl het volgende:
Ik ben niet van dat soort parafernalia, maar als ik wist dat het zou helpen, kocht ik meteen zo'n shirt. Ehm .... tien shirts!
Overigens weet ik niet of we überhaupt kans maken. Feyenoord uit ... tsja, toch wel erg sterk (denk aan de eerste helft van wedstrijd in de competitie). En die zullen toch ook wel gemotiveerd zijn.
Anderzijds, Proper is weer in aantocht en op een mooie lentedag is alles mogelijk.
Wat een dag wordt dat!
Ik kan wel tegen mijzelf blijven praten hierquote:Op donderdag 18 april 2024 11:51 schreef tong80 het volgende:
De finale leeft wel in Nijmegen zo te lezen.
Ga jij ook ? Of wordt het weer kantlijn achteraf.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
Tuurlijk leeft het, uitvak steevast uitverkocht. Heel Nijmegen zondag naar Rotterdam.
Wat let je ? Dat doe ik al jaren. Laat je niet kisten. Pleur alles omhoog wat je goed dunkt. Je doet het toch nooit goed. Hup NEC 2-1.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen mijzelf blijven praten hier
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij ook ? Of wordt het weer kantlijn achteraf.
Dat is wel heel gaaf gedaan, de Sint Stevensquote:Op donderdag 18 april 2024 13:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen mijzelf blijven praten hier
In Nijmegen leeft het des te meer. Daar waar je normaal weinig clubkleuren in de stad ziet, zie je het met de dag meer en meer. Vlaggen, posters, clubkleuren en zelfs de St. Stevens.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |